Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Jeg skulle til å si at du må si ifra om blusen er like fin i virkeligheten, men vi kommer sikkert til å få den samtidig (hvis jeg bestiller den da) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle til å si at du må si ifra om blusen er like fin i virkeligheten, men vi kommer sikkert til å få den samtidig (hvis jeg bestiller den da) :fnise:

Tror den var leveringsklar nå, bare at jeg vil ha det samlet, for da kommer det etter shoppestoppen min er over.

Så om du bestiller den er det mulig at du har den før meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går shoppestoppen?

:shoppe:

Tja, utenom det settet med børster så har det gått bra :jepp:

Har kjøpt en støvsuger også da, men det telles liksom ikke. Hundene drar med seg så mye grus for tiden, at støvsugeren blir flittig brukt.

H&M bestillingen min kommer ikke før i mai, så da er vel også den tillat håper jeg.

Og så var jeg jo på opphørssalg på Fryd da. Fikk med meg en del som jeg kan bruke til gaver og litt til meg selv. Så det var nesten lov.

Så shoppet jeg jo litt klær for pengene jeg fikk til bursdagen min, men siden jeg hadde fått pengene så var det jo lov det også.

Ooog, forresten jeg har kjøpt meg nye sko til jobb i dag. Fikk jo gavekort på 100,- på skoringen ette tipset fra Ambivalent. Etter gavekortet ble trukket fra ble det 299,- for disse. Litt tøffelaktige kanskje, men veldig behagelige, skinn og med sklisikker såle. Kjøpte jo noen jobbsko i februar også, men de har høye hæler. Kjekt å ha flere par så jeg kan bytte litt i løpet av dagen, og de forrige ballerinaen mine er utslitt, så nye sko var helt nødvendig.

Når jeg oppsummerer det sånn så ser jeg at det kunne nok gått bedre med shoppestoppen :fnise:

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Tja, utenom det settet med børster så har det gått bra :jepp:

Har kjøpt en støvsuger også da, men det telles liksom ikke. Hundene drar med seg så mye grus for tiden, at støvsugeren blir flittig brukt.

H&M bestillingen min kommer ikke før i mai, så da er vel også den tillat håper jeg.

Og så var jeg jo på opphørssalg på Fryd da. Fikk med meg en del som jeg kan bruke til gaver og litt til meg selv. Så det var nesten lov.

Så shoppet jeg jo litt klær for pengene jeg fikk til bursdagen min, men siden jeg hadde fått pengene så var det jo lov det også.

Ooog, forresten jeg har kjøpt meg nye sko til jobb i dag. Fikk jo gavekort på 100,- på skoringen ette tipset fra Ambivalent. Etter gavekortet ble trukket fra ble det 299,- for disse. Litt tøffelaktige kanskje, men veldig behagelige, skinn og med sklisikker såle. Kjøpte jo noen jobbsko i februar også, men de har høye hæler. Kjekt å ha flere par så jeg kan bytte litt i løpet av dagen, og de forrige ballerinaen mine er utslitt, så nye sko var helt nødvendig.

Når jeg oppsummerer det sånn så ser jeg at det kunne nok gått bedre med shoppestoppen :fnise:

Jeg må fnise litt av deg :fnise:

Begge skoene var kjempefine! Jeg fikk veldig lyst på de med hæler, hvor kjøpte du de?

Supersalg, gavekort og bursdagspenger teller ikke! Dessuten må man jo ha jobbsko og gaver liggende på lur, ikke sant? :enig:

Edit: Støvsuger og ting som man ikke mottar før etter shoppestoppen teller heller ikke :D

Endret av Christabelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må fnise litt av deg :fnise:

Begge skoene var kjempefine! Jeg fikk veldig lyst på de med hæler, hvor kjøpte du de?

Supersalg, gavekort og bursdagspenger teller ikke! Dessuten må man jo ha jobbsko og gaver liggende på lur, ikke sant? :enig:

Edit: Støvsuger og ting som man ikke mottar før etter shoppestoppen teller heller ikke :D

Begge parene er kjøpt på skoringen :jepp: Så da kan du også bruke gavekort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Begge parene er kjøpt på skoringen :jepp: Så da kan du også bruke gavekort :fnise:

Huff, jeg har jo akkurat kjøpt TO par sko. Men man får aldri nok sko, for de vokser man ikke ut av. Nemlig! Derfor er det den smarteste investeringen man kan gjøre, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har jo akkurat kjøpt TO par sko. Men man får aldri nok sko, for de vokser man ikke ut av. Nemlig! Derfor er det den smarteste investeringen man kan gjøre, ikke sant?

Helt klart en veldig smart investering :jepp: Feil par sko kan jo ødelegge hele antrekket, derfor er det jo viktig å ha litt forskjellig også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært litt flink :nigo:

* Jeg har gått litt over en time i skogen med bikkjene. De dro jo med seg så mye grus o.l. inn at jeg måtte støvsuge litt etter de.

* Så ble det en liten dam med tiss på kjøkkengulvet gitt, så da fant jeg ut at jeg like så godt kunne vaske alle gulvene.

* Tørket litt støv og hengte ut dynene til lufting før gulvasken.

* Pyntet til påske ( med en duk med kyllinger på og to gule lys, det er det jeg har :fnise:

* Vasket dusjen samtidig som jeg dusjet.

Nå skal jeg slappe av litt før jeg drar på jobb. Seinvakt i dag, så jeg er ikke hjemme før halv 12, og da har sambo dratt på snowboardtur. Han kommer ikke hjem før på søndagskveld, og da er jeg på seinvakt igjen. Så han ser jeg ikke før på mandag etter jobb tenker jeg.

God ferie til alle dere som har fri i påsken :klemmer:

Jeg derimot har 11 dager med stress og mas foran meg :sukk: . Påsken er ekstra travel der jeg jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en skikkelig krangel med en av de andre avdelingslederne. :frustrert:

Han snakker veldig dårlig norsk og vil ikke forstå engelsk (tysker), så det er en del kommunikasjonsproblemer. Fikk ikke helt med meg hvorfor han var sint, men han var veeeeeldig sint. Han var ikke sint bare på meg, men på alle som han måtte samarbeide med i dag. Men han truet med å slutte for et eller annet jeg skulle ha sagt, og at dette skulle han ta opp med høyeste hold. Så jeg ringte til sjefen og forklarte min side av saken og at tyskeren hadde problemer med alle i dag. Sjefen var heldigvis veldig forståelsesfull, for dette var ikke første gangen. Har han ikke forbedret seg i løpet av april (eller påsken) så får han nok sparken, han forsurer jo arbeidsmiljøet for alle sammen.

Så det har vært en lang dag på jobb, er helt rar i hodet jeg nå.

Attpåtil har jeg tråkket over på venstre ankel :sukk: Har en tidligere idrettskade så leddbåndene er nok litt for lange. Har veldig lett for å tråkke over på den foten, og når det skjer så hovner den som regel veldig opp, såpass at jeg av og til har problemer med å få på meg skoene. Heldigvis ikke så ille denne gangen, kan være fordi det er kanskje et par år siden sist sånn at leddbåndene er bedre. Ikke noe problem å gå på den, men jeg kjenner at den er øm når jeg slapper av. Kanskje lurt å ta det litt med ro da, ikke gå for lange turer med bikkjene....

Sambo er jo borte i helgen, så jeg får ikke luftet frustrasjonen min til han. Derfor ble det en liten utlufting her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
I dag har jeg hatt en skikkelig krangel med en av de andre avdelingslederne. :frustrert:

Han snakker veldig dårlig norsk og vil ikke forstå engelsk (tysker), så det er en del kommunikasjonsproblemer. Fikk ikke helt med meg hvorfor han var sint, men han var veeeeeldig sint. Han var ikke sint bare på meg, men på alle som han måtte samarbeide med i dag. Men han truet med å slutte for et eller annet jeg skulle ha sagt, og at dette skulle han ta opp med høyeste hold. Så jeg ringte til sjefen og forklarte min side av saken og at tyskeren hadde problemer med alle i dag. Sjefen var heldigvis veldig forståelsesfull, for dette var ikke første gangen. Har han ikke forbedret seg i løpet av april (eller påsken) så får han nok sparken, han forsurer jo arbeidsmiljøet for alle sammen.

Så det har vært en lang dag på jobb, er helt rar i hodet jeg nå.

Attpåtil har jeg tråkket over på venstre ankel :sukk: Har en tidligere idrettskade så leddbåndene er nok litt for lange. Har veldig lett for å tråkke over på den foten, og når det skjer så hovner den som regel veldig opp, såpass at jeg av og til har problemer med å få på meg skoene. Heldigvis ikke så ille denne gangen, kan være fordi det er kanskje et par år siden sist sånn at leddbåndene er bedre. Ikke noe problem å gå på den, men jeg kjenner at den er øm når jeg slapper av. Kanskje lurt å ta det litt med ro da, ikke gå for lange turer med bikkjene....

Sambo er jo borte i helgen, så jeg får ikke luftet frustrasjonen min til han. Derfor ble det en liten utlufting her.

:klemmer: Klem fra meg!

Jeg er ute og kjøre hvis samboeren ikke er hjemme for å trøste meg.

Han får vel høre det når han kommer hjem i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg kom på jobb i går så ville tyskeren reise igjen, for han skulle ikke være når jeg var der nei. Det verste er at jeg ikke skjønner helt hva det er jeg har gjort.

Men sjefen fikk roet han ned, og snakket med meg etterpå. Så hun skal se an hvordan han oppfører seg en ukes tid framover, og så skal vi ha en samtale alle 3 på søndag. Gruer meg litt til den kjenner jeg, men sjefen holder heldigvis min side.

I dag derimot var han strålende blid, nesten skummelt hvordan humøret hans skifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Herregud, så merkelig. Bra at sjefen er på din side da :)

Skrekken min er slike situasjoner på arbeidsplassen. Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt litt fra La Redoute i dag.

* Skinnjakke, har jo en sort en fra før, men den har sånn ribbestrikk nederst, og det er jeg egentlig ikke så glad i.

* Tunikakjole, mønstret, denne er nok så kort at jeg bør ha noe under.

* Basictopp.

* Og så lurer jeg litt på denne, men er skeptisk til å kjøpe jeans over nett.

Ellers er jeg ganske sliten for tiden, tar på å jobbe hele påsken kjenner jeg. Gjør sikkert noe det at alle rundt meg har fri også da. Hjelper på litt at det er en del røde dager sånn at det blir 100% ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så glad for at påsken er over (for jeg har påskeferie nå) :nigo:

Det ble heller aldri noe av den samtalen mellom meg, tyskeren og sjefen på søndag. Han hadde sikkert oppført seg såpass bra at sjefen ikke ville bringe det opp igjen. Voldsomt temperament på den fyren, det er flere på arbeidsplassen som er litt redd han, og der skaper jo ikke noe godt arbeidsmiljø :wink:

I dag er 3. fridagen min, og jeg nyter det.

Jeg har fått ryddet litt opp i blomsterbedene ute, vasket bilen både inni og utenpå,

vasket hagemøblene, tørket støv og vaske gulvene inne, ryddet vekk vinterklær og -sko, vært på posten og på biblioteket og gått et par lange turer med bikkjene.

Føler at jeg har hatt noen produktive fridager.

Jeg har jo fått shoppet bittelitt nå som shoppestoppen er over også :jepp:

Fra canis.no til bikkjene:

* Ball med peppermynteduft, kr 119,-

* Pyramide til å putte godbiter inni, kr 133,-

* 1 kg hundekjeks, kr 59,- Disse slo ikke helt an, var nok fine å tygge på, men smulene blir liggende igjen på gulvet.

* Dog spinny, leke med mange rom til godbiter. For å finne de må hunden snurre på platen, kr 218,-. Dette her skjønte valpen med en gang, bruker nå under 1 minutt på å finne og spise alle godbitene. Resultat = vondt i magen og sprutebæsj :huh: Legger jeg i hundekjeks så bryr de seg ikke i om det i det hele tatt, den lukter sikkert ikke spennende nok.

* Ikke skyt hunden, bok om praktisk læringspsykologi, kr 298,-

* Kong Wubba puppy, tygge og kasteleke som piper, kr 69,-

* Stuff-a-ball, til å fylle med godbiter/leverpostei o.l slik at hunden har noe å puzzle med når den er alene hjemme, kr 129,-

* Fylt margbein, kr 45,-

Litt til meg selv:

* Sort t-shirt bh (igjen) kr 199,- Har sikkert nok bh'er, men føler at jeg nesten må slå til når lindex har str min. Ikke så lett å finne 70DD i vanlige kjedebutikker.

* Smashbox photofinish color correcting, ca kr 190,- fra ebay. Ser ikke helt store fargeforskjellen, men den funker bra som primer.

* Mooncup, ca 190,- fra ebay. Lest mye bra om denne her på KG, og fant ut at jeg måtte jo prøve.

* tøybind/ truseinnlegg, 12 stk, ca kr 170,- fra ebay. Planen var jo egentlig å bruke de som vanlige truseinnlegg, men jeg syns de ble for tykke til det. Gidder ikke gå med en "stor" klump i trusa til vanlig :fnise:

Lånte Engler og Demoner av Dan Brown på biblioteket i går. Tenkte meg ut på verandaen med den nå :briller2: :happy: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det generelt billigere på canis.no enn i dyrebutikker og slikt? Pappa har en valp som gjerne kunne hatt noen leker og diverse, men jeg syns ting virker litt overpriset i butikkene.

Mooncup ja. Jeg har også lyst til å prøve det. Trooor jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det generelt billigere på canis.no enn i dyrebutikker og slikt? Pappa har en valp som gjerne kunne hatt noen leker og diverse, men jeg syns ting virker litt overpriset i butikkene.

Mooncup ja. Jeg har også lyst til å prøve det. Trooor jeg :klø:

Tja, syns det er dyrt nok på canis og jeg altså... Dessuten var lekene bare gøy en liten stund, favoritten er fortsatt benet fra lammelåret i påsken;)

Regner med at det kan bli litt kluss med å få til brettingen på mooncupen i starten :s men høres mye bedre ut en klamme bind og tamponger som loer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...