Gjest Christabelle Skrevet 18. mars 2009 #241 Del Skrevet 18. mars 2009 De lukter egentlig ingenting, ikke vondt iallefall. Spørs om dine var for gamle eller noe Nei, de har alltid luktet slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 19. mars 2009 #242 Del Skrevet 19. mars 2009 *Og så har jeg kjøpt meg nuppefjerner fra OBH Nordica, kr 79,- En del strikket tøy som trenger litt oppfriskning Det tror jeg jeg også må skaffe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Vel, en liten brudd på shoppestoppen igjen Jeg har fått dette, for ca 170,-. Jeg trengte virkelig flere koster, har brukt en øyenskyggekost til concealer en stund nå. Men jeg tror jeg trenger litt hjelp til å finne ut av hva alle kostene er til Sånn ser det ut. I følge beskrivelsen så inneholder det: * 3x power brush - regner med de mener powder * 7x shadow brush * 2x fan brush - disse aner jeg virkelig ikke hva er til. De er tynne. * 1x eye definer brush - er ikke sikker på hvem av de dette er.. * 2x lipstick brush - de fant jeg ut av. * 2x eyeliner brush - er ikke helt sikker på hvem de er heller. Regner med de er små. * 2x eyebrow brush *1x eye aplicator brush * 1x mascara brush - den er grei, men jeg skjønner ikke hvorfor den er med. Alle mascaraene har jo børste med. * 1 x Lash comb & brow comb - sikkert grei og ha. Dette regner jeg med er en til blush ( den er litt skrå) og en stor en til øyenskygge. Endret 23. mars 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 23. mars 2009 #244 Del Skrevet 23. mars 2009 Vel, en liten brudd på shoppestoppen igjen Jeg har fått dette, for ca 170,-. Jeg trengte virkelig flere koster, har brukt en øyenskyggekost til concealer en stund nå. Men jeg tror jeg trenger litt hjelp til å finne ut av hva alle kostene er til Sånn ser det ut. I følge beskrivelsen så inneholder det: * 3x power brush - regner med de mener powder * 7x shadow brush * 2x fan brush - disse aner jeg virkelig ikke hva er til. De er tynne. * 1x eye definer brush - er ikke sikker på hvem av de dette er.. * 2x lipstick brush - de fant jeg ut av. * 2x eyeliner brush - er ikke helt sikker på hvem de er heller. Regner med de er små. * 2x eyebrow brush *1x eye aplicator brush * 1x mascara brush - den er grei, men jeg skjønner ikke hvorfor den er med. Alle mascaraene har jo børste med. * 1 x Lash comb & brow comb - sikkert grei og ha. Dette regner jeg med er en til blush ( den er litt skrå) og en stor en til øyenskygge. Viftekostene bruker du til blush, highlighter eller shimmerpudder. Det kommer ikke like mye farge på som hvis du bruker en kost med tett bust (mange hårstrå). Fint hvis du kjører en naturlig look. Mascarakosten kan du bruke for å separere vippene. Eller hvis noen vil låne mascara, da vasker du den bare etterpå Kostene med firkantet, flat bust bruker du til å påføre fargen på lokket. Runde, små koster bruker du for å definere øyet med mørkere farge. Jeg bruker f.eks. leppekost til å smudge ut svart kajal, så du bruker de til hva du vil =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #245 Del Skrevet 23. mars 2009 Takk for leksjonen Jeg får bare prøve meg litt fram, så finner jeg nok fort noen favoritter tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 24. mars 2009 Virker til at jeg blir skyldig ca 6000 på skatten Var vel egentlig ikke så veldig overraskende heller da. Har litt formue som jeg må betale formueskatt på, og den formuen er nok ikke tatt i betrakting på tabelltrekket mitt. Ser nesten ut som om det blir litt shoppestopp i april også. Planen var jo å ha shoppestopp til etter påske, men siden jeg tok meg 14 dagers fri da vi fikk tak i valpen, blir jo lønningen jeg får i april bare halv Tror jeg må innvilge meg selv et par tøysko i løpet av april likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 25. mars 2009 #247 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg begynte jo straks å sikle på noen av settene Men jeg veit at jeg ikke kan ta meg råd til det før nærmere nytt stipend uansett, eventuelt etter at jeg har reist hjem til mamma og lever på hennes mat Kjedelig med restskatt da Og veldig typisk at det kom samtidig med halv lønn! Men vårsko må man ha uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg begynte jo straks å sikle på noen av settene Men jeg veit at jeg ikke kan ta meg råd til det før nærmere nytt stipend uansett, eventuelt etter at jeg har reist hjem til mamma og lever på hennes mat Kjedelig med restskatt da Og veldig typisk at det kom samtidig med halv lønn! Men vårsko må man ha uansett Settene er jo veldig billig da, med ekte hår Og så har jeg det sikkert en evighet. Er jo sikkert sånne til salgs når du får stipend også, så det er nok ikke noe å stresse for Kjedelig med restskatt ja Har jo nettopp betalt årsavgift på bilen også jo. Sure penger begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 25. mars 2009 #249 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) fra en annen som fikk baksmell! edit: ...og med shoppestopp Endret 25. mars 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 25. mars 2009 #250 Del Skrevet 25. mars 2009 Så kjedelig at dere fikk baksmell Jeg får igjen litt under tusenlappen, og er egentlig fornøyd med det. Jeg fikk jo igjen 13 000,- for et par år siden Temar, de kostene har jeg også tittet litt på. Jeg bestemte meg for å vente litt, for jeg har de jeg trenger. Si hva du synes når du har fått prøvd de ut litt da =) Husk å vask de før bruk med babysjampo Og ikke sett kostene med busten opp når de er våte. Hehe Jeg solgte faktisk akkurat bilen min, med avtale om at kjøper betalte årsavgiften, så den slapp jeg i år. Men den kommer vel når jeg kjøper ny, så da utsatte jeg regningen litt. Årsavgift er noe herk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 26. mars 2009 Så kjedelig at dere fikk baksmell Jeg får igjen litt under tusenlappen, og er egentlig fornøyd med det. Jeg fikk jo igjen 13 000,- for et par år siden Temar, de kostene har jeg også tittet litt på. Jeg bestemte meg for å vente litt, for jeg har de jeg trenger. Si hva du synes når du har fått prøvd de ut litt da =) Husk å vask de før bruk med babysjampo Og ikke sett kostene med busten opp når de er våte. Hehe Jeg solgte faktisk akkurat bilen min, med avtale om at kjøper betalte årsavgiften, så den slapp jeg i år. Men den kommer vel når jeg kjøper ny, så da utsatte jeg regningen litt. Årsavgift er noe herk!!! Mye bedre å få igjen på skatten, din heldiggris. Skal vaske de kostene ja Men jeg har bare vanlig sjampo eller håndsåpe for tiden.. Tror ikke det går an sette de med busten opp heller jeg, for håndtakene er smale og spisse Har du solgt bilen din? Dersom du kjøper ny privat så slipper du kanskje å betale årsavgiften. Spørst jo litt på hvor lenge du kan vente før du må kjøpe deg ny da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Veel, det ble et lite brudd på shoppestoppen i går ja Møtte en venninne i byen i går, og der var det 70% på Fryd, opphørsalg regner jeg med. Kunne jo ikke den sjansen gå fra meg likevel om jeg har shoppestopp. Ble jo en del gaver og litt til meg selv. * 3 telysholdere og lysfat, kr 45,- Tror dette blir gave. * 2pk Vinterte + 2pk Blåbærdrøm, kr 43,- til sammen. To til meg - to til gave. * 3 glasskrukker, kr 71,- til sammen. En til meg selv og to til gaver. Fine til å ha te i tror jeg, bortsett fra at lokket ikke er tett. * Kakefat med stett, kr 35,-. Dette skal jeg ha selv. * Kjøkkenhåndkle, kr 10,-. Gave - passer fin på kjøkkenet til en venninne. * Kubbelys kr 30,- Tja, ha de selv kanskje. * Lysglass med stett, kr 199,- Helt klart gave. * Søte magneter, kr 24,-. Gave * Pizzabrett med snurr, kr 60,- Dette beholder jeg. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ I dag var vi hos veterinæren for å vaksinere begge bikkjene. Det ble det kr 875,- for. Syns det var litt dyrt for 15 minutter, men sprøytene koster sikkert litt de også. Etter vaksineringen var jeg hos tannlegen, kr 530,- for 15 minutter og to røntgenbilder. Null hull, men et par steder jeg må være ekstra flittig med tanntråden Men n må jeg skynte meg på jobb... Edit: Putt inn en å om det mangler en bokstav.... Litt problemer med tastaturet. Endret 27. mars 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 27. mars 2009 #253 Del Skrevet 27. mars 2009 Mye bedre å få igjen på skatten, din heldiggris. Skal vaske de kostene ja Men jeg har bare vanlig sjampo eller håndsåpe for tiden.. Tror ikke det går an sette de med busten opp heller jeg, for håndtakene er smale og spisse Har du solgt bilen din? Dersom du kjøper ny privat så slipper du kanskje å betale årsavgiften. Spørst jo litt på hvor lenge du kan vente før du må kjøpe deg ny da. Du setter de bare oppi et glass med busten ned så vannet ikke renner oppi håndtaket, da kan det løse opp limet. Da kan du bruke vanlig sjampo, det er jo hår =) Bilen jeg skal ha blir omregistrert i år, så jeg slipper nok ikke det =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg trenger ny mobiltelefon Den jeg har er ikke til å stole på : * Alarmen ringer bare dersom telefonen har en god dag. Dette er frustrerende da jeg er avhengig av alarmen for å komme meg opp om morgenen. * Det er ikke alltid SMS kommer fram. Så om jeg bruker telefonen min til å ringe ut kommer det plutselig mange SMS tikkende inn som var sendt for mange timer siden. * Noen ganger slår den seg av, likevel om batteriet er fulladet. * Den er veldig treg og henger seg opp ofte. Noen som har en å anbefale eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 31. mars 2009 #255 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg trenger ny mobiltelefon Den jeg har er ikke til å stole på : * Alarmen ringer bare dersom telefonen har en god dag. Dette er frustrerende da jeg er avhengig av alarmen for å komme meg opp om morgenen. * Det er ikke alltid SMS kommer fram. Så om jeg bruker telefonen min til å ringe ut kommer det plutselig mange SMS tikkende inn som var sendt for mange timer siden. * Noen ganger slår den seg av, likevel om batteriet er fulladet. * Den er veldig treg og henger seg opp ofte. Noen som har en å anbefale eller? Mobil er det vanskeligste jeg kjøper; det er en jungel! Jeg tror du bare bør sette opp en liste over det som er viktig for deg at en mobil har, og gå ut ifra det. Eks. design, MMS, e-post, kamera, meny, batteritid, vekt, størrelse, etc. Jeg har alltid likt Samsung best jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 31. mars 2009 #256 Del Skrevet 31. mars 2009 Sony Ericsson-fan her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 31. mars 2009 #257 Del Skrevet 31. mars 2009 ..og for å forvirre deg litt mer, så er jeg Nokia-fan Jeg henger ikke helt med i mobil-verdenen, så jeg vet knapt hva som finnes på markedet nå. Men du må tenke gjennom hva som er viktig for deg. Trenger du en rosa mobil, eller kan den være sølvgrå? Trenger du en med 5 mpx kamera, eller holder det med 3? Osv.. Finnes masse tester ute på nettet, så det er bare å google i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. april 2009 #258 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har HTC, men skulle jeg hatt "vanlig" telefon igjen, så ville jeg hatt Sony Ericsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 1. april 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 1. april 2009 De 4 siste har vært Sony Ericsson, de 2 siste har jeg ikke vært fornøyd med. Så jeg tror nok at jeg prøver et annet merke denne gangen (antageligvis nokia). Det viktigste er vel meny, batteritid, størrelse, vekt. Den blir jo stort sett brukt til å ringe og sende sms. Disse fancy funksjonene blir ikke så mye brukt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 1. april 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 1. april 2009 Har lagt inn en liten bestilling på HM. Blir ikke brudd på shoppestoppen når leveringen er i begynnelsen av mai * Tynn, langermet topp * Solbriller * Topp, tilbud til 49,- Lurer på om jeg kanskje skal bytte farge. * Plommefarget bluse * Litt juggel. * Og selvfølgelig disse skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå