Gå til innhold

menn trengs kun til forplanting!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
"å samle på" er en analog, et bilde. Menes ikke konkret. Men det vet du sikkert fra før :wink:  

Men da koker det hele ned til at alle menn og de fleste kvinner er no' dritt, bortsett fra deg og dine utvalgte. Lykke til!

Har ikke sagt det heller...

Alle tar jo sine valg, jeg er ingen bedømmer på hva som generelt er dritt og hva som ikke er dritt, men jeg er meg og er ikke interessert i å være noe annet. Jeg skader ingen, men sier i fra om jeg føler noen andre er i ferd med å skade andre, jeg er rett og slett lei av jantelov og psykopater og vil bare kunne leve, det er alt... Så får jeg heller leve ensom og venneløs om psykopater skal få lov til å styre.

Ja si hva du konkret mener med "noe å samle på" da om det ikke er at man er noe å samle på?? Jeg finner det noe uklart :roll:

Det virker som om de fleste jenter når de drar "ut på byen" bare er interessert i å finne seg noen å flørte med og noen å kanskje ligge med... Åh, Gud hvor kjedelig sier jeg og sukker dypt... Går det ikke ann å bare gå ut for å ha det gøy?? Jeg velger mine venninner ut i fra enkle prinsipper: At de ikke skal snakke stygt om folk med problemer, og at de skal kunne bare ha det gøy, du forstår tulle og tøyse, ikke lage intriger, og helst ikke ha som øverste mål å være noe å samle på...

Jeg sier ikke at noen innerst inne er dritt, men at janteloven og psykopatene ødelegger så mye for folk at de ikke tør lenger å være seg selv...

Hvor mange ganger er det jeg har sittet på kjeeedelige jentefester hvor samtale emnene har vært: Slanking, sminke, musikk, hår, negler... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

så hvis jeg foreslår, skal vi ikke heller gå på lekeplassen og ha det litt gøy, så ruller psykopaten øyne slik: :roll: og alle ser på meg og gjør det en gang til i kor :roll::roll::roll::roll:

Så konklusjonen er.... Jeg vil heller være meg selv enn "noen å samle på" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s
[ Jeg velger mine venninner ut i fra enkle prinsipper: At de ikke skal snakke stygt om folk med problemer, og at de skal kunne bare ha det gøy, du forstår tulle og tøyse, ikke lage intriger, og helst ikke ha som øverste mål å være noe å samle på...

Så konklusjonen er.... Jeg vil heller være meg selv enn "noen å samle på" :wink:

Enig med deg i mye, men syns du er vel generaliserende og krass. Men - skjønner absolutt hva du mener. God sommer, Gjest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med deg i mye, men syns du er vel generaliserende og krass. Men - skjønner absolutt hva du mener. God sommer, Gjest :D

Joda... jeg er generaliserende og krass, det er jeg kjent for... vet ikke om det er en døds synd, jeg er bare sånn, stakkars meg?

Takk det samme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synd å være så generaliserende egentlig. Du går glipp av mange herlige mennesker på den måten, for du gir dem jo egentlig ikke en sjans til å vise hvem de egentlig er. Alle bretter seg ikke helt åpne første gang du treffer dem, det er ikke dermed sagt at de er feige og falske og sånne venner vil ikke du ha.

Det stilleste vann har ofte den dypeste grunn vet du, og det kan være noe å tenke på.

Den som skjærer de fleste over en kam, snakker høyt og fort om sine egne meninger, og tillater svært lite av folk rundt seg, er i mine øyne som regel grunne mennesker, kjedelige mennesker. Jeg liker å kalle dem flate - som i ingen dimensjoner..

PS. Mine mannlige venner, er venner av meg, de har overhodet ikke tenkt seg ned i mine truser. Alle tenker ikke sex i enhver sammenheng vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Synd å være så generaliserende egentlig. Du går glipp av mange herlige mennesker på den måten, for du gir dem jo egentlig ikke en sjans til å vise hvem de egentlig er. Alle bretter seg ikke helt åpne første gang du treffer dem, det er ikke dermed sagt at de er feige og falske og sånne venner vil ikke du ha.

Det stilleste vann har ofte den dypeste grunn vet du, og det kan være noe å tenke på.

Den som skjærer de fleste over en kam, snakker høyt og fort om sine egne meninger, og tillater svært lite av folk rundt seg, er i mine øyne som regel grunne mennesker, kjedelige mennesker. Jeg liker å kalle dem flate - som i ingen dimensjoner..

PS. Mine mannlige venner, er venner av meg, de har overhodet ikke tenkt seg ned i mine truser. Alle tenker ikke sex i enhver sammenheng vet du.

Så sant så sant, jeg legger meg flat... Jeg er nok bare litt forbannet jeg, har møtt så mange slike folk og de har ødelagt ganske mye for meg! Men jeg synes generaliseringer også gir orden, det er jo rett og slett ganske naturlig å generalisere. Når du har prøvd i årevis siden tenårene, og har bare møtt en håndfull åpne og snille mennesker, så tenderer man kanskje å gi opp... Kanskje jeg bare er ekstremt uheldig :( Men jeg tar selvkritikk, generaliseriner er ikke bra, men det er lett å falle på når man føler at majoriteten av de man i livet sitt har møtt er sånn.

Men jeg har møtt mange greie også, men de er ikke en majoritet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungdommen er så søte når de springer fort frem og vil ta verden med storm i full overbevisning om at de har skjønt alt og alle andre ikke har skjønt noenting... Med årene blir man forbausende rund i kantene.

Hilsen "bestemor"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Og i tillegg vil jeg si... hvordan kan du være så sikker de ikke vil i trusen din? :wink:

Hehe ... neida, jeg vet ikke det.. og et par av dem er tidligere elskere, som gjerne vil tilbake til det, men de har fått klar beskjed, og de har godtatt det også merker jeg... Og nå er de rett og slett mine venner fordi de liker meg. Og de stiller opp for meg hvis jeg trenger hjelp til noe. Kjempegutter faktisk.

Du sier at du møter mesteparten folk som ikke er snille og ok. Da begynner jeg å lure på hvor du treffer disse menneskene hen, og hvem du selv er sammen med dem? Mitt inntrykk er nemlig det stikk motsatte, folk er greie, de er snille og kan de få lov å hjelpe til med noe så gjør de gjerne det...

Nå har du jo selv sagt at du er generaliserende, at du er krass og dermed sikkert nokså bevisst på hva du ikke liker hos folk. Er du for kjapp med å åpne deg og fortelle verden om alt du ikke liker og ikke godtar så kan du få litt motvilje av folk som ellers ville vært som honning på en varm dag... Skjønner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* kvinner har selv kvinnelige erogene soner, og vet derfor best hvordan kvinner skal tilfredstilles med 100% suksess HVER GANG. det kan du IKKE si om klønete menn.  

bare husk på at alle kvinner er forskjellige da, så det en kvinne liker er ikke sikkert er det samme som en annen kvinne liker. Derfor trenger ikke en kvinne nødvendigvis vite bedre hvordan hun skal tilfredsstille en annen kvinne, enn en mann. Og alle menn er ikke klønete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Beklager men jeg er ikke enig, har prøvd en jente, men det ble ikke slik som jeg hadde trodd. savnet det harde trøkket som en får fra en mann, og det klarer ikke en jente å gjøre sorry. En dildo eller vibrator er ikke det smame som en p***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Vet ikke helt om jeg skal ta dette seriøst men jeg lover å prøve. Jeg er mann og må si meg litt enig med deg, men bare litt. Jeg syns kvinnekroppen er kjempeflott, mye deiligere enn mannekroppen. Men du generaliserer litt vel mye. Bare fordi du liker jenter betyr det ikke at alle kvinner og jenter skal gjøre det og. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene dine, og mye av det du skriver er ikke verdt å komentere engang. Du høres litt sinna ut du, er du det? Er ikke sikker på om innlegget ditt er en spøk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

...hva da med oss som av nysgjerrighet har prøvd jentesex og ikke syntes det var noe særlig? Kan vi være.... noe så fryktelig som.... som heterofile?? iiiiikkkk!!!! :sjokk:

*Liten går inn i skapet og skammer seg*

(har store problemer med å ta denne tråden alvorlig på noe vis, men måtte bare...)

Dette var min tanke også gitt. Synes ikke jenter er så spesielt interessante til akkurat dette formålet jeg. Takke meg til min sambo som både fiser og raper, men fy så deilig han er når han ikke gjør dette. (Og forresten er det jo ikke sunt å holde all den fæle lufta inne da, man kan jo få skikkelige magesmerter jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scarlet

Men hvor blir det av Stine38, som faktisk satte i gang denne diskusjonen??? Har hun skjønt at det finnes heterofile her i verden også kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er dumt å misforstå det dithen at kvinner og menn har sex av andre grunner. den beste sexen for kvinner kommer når de har sex med andre kvinner.

* alle kvinner er av naturen derfor nysgjerrige på å prøve sex med andre jenter.

* kvinner flest deler den oppfatning at en kvinnekropp er mye mer attraktiv enn en mannskropp.

* menn er hårete, raper, fiser og er ekle.

* kvinner er myke, delikate og tenker på et annet plan

* kvinner har selv kvinnelige erogene soner, og vet derfor best hvordan kvinner skal tilfredstilles med 100% suksess HVER GANG. det kan du IKKE si om klønete menn.

parforhold mellom menn og kvinner er en løgn, og unaturlig. kvinner burde være sammen med de kjønn de synes er attraktivt, og det er jo andre kvinner.

kvinner burde være med noen som forstår de, og lytter på de, og det de har å si.

har dere prøvd lesbesex? det er 1000 ganger bedre enn sex med menn, og ja, jeg har prøvd begge deler.

Hva er dette for noe tull?

Snakk for deg selv Stine, men la være å dra andre inn i dine syke meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare oppgitt jeg av slike påstander som Stine38 og den ene gjesten kommer med. Jeg har INGENVERDENSTINGIMOT homofile eller lesber, MEN når dere kommer med sånne påstander som dere gjør så skaper dere homofobi! Dere graver deres egen grav. Hvorfor skal vi heterofile respektere dere homser/lesber når dere ikke respekterer oss???

Og NOK EN GANG har Stine forduftet...... pussig.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm

Og etter at dere har lest denne tråden, lurer dere fremdeles på hvorfor jeg ikke har så lett for å akseptere å respektere homofile?

Jeg går i hvertfall Stine 38 en høy gang i akkurat det.

Jeg ser på homofile som "unormale", ikke ønsker jeg å ha noe kontakt med homofile, og jeg føler meg ikke vel i nærheten av dem. Hvorfor?

Jo fordi det finnes sånne som Stine38, som skal omvende oss alle, og som ikke godtar at de fleste ønsker å være heterofile.

MEN jeg hater absolutt ikke de homofile, ikke det at jeg ser hva slags nytte samfunnet og verden har av de heller, men de får være så mye homo de vil for meg. Jeg liker bare ikke at de skal kjøre et korstog for å prøve å overbevise alle heterofile om at homofili er minst like normalt.

Ikke skjønner jeg poenget med at de skal dra den debatten inn i kristendom og kirke heller, og når de absolutt vil adoptere barn, som må vokse opp med en mamma som heter Knut, eller en pappa som heter Stine, da er det helt stopp for min aksept!

Jo, jeg påstår faktisk at jeg både klarer å akseptere og respektere homofile. Men bare så lenge de ikke på død og liv må gjøre mer ut av seg enn oss "normale".

Mortie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Kvinner derimot har lært forståelse og empati i mye større grad, sånn er det bare, sånn er naturen...

Legger merke til den forståelsen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...