Gå til innhold

menn trengs kun til forplanting!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest stine 38

det er dumt å misforstå det dithen at kvinner og menn har sex av andre grunner. den beste sexen for kvinner kommer når de har sex med andre kvinner.

* alle kvinner er av naturen derfor nysgjerrige på å prøve sex med andre jenter.

* kvinner flest deler den oppfatning at en kvinnekropp er mye mer attraktiv enn en mannskropp.

* menn er hårete, raper, fiser og er ekle.

* kvinner er myke, delikate og tenker på et annet plan

* kvinner har selv kvinnelige erogene soner, og vet derfor best hvordan kvinner skal tilfredstilles med 100% suksess HVER GANG. det kan du IKKE si om klønete menn.

parforhold mellom menn og kvinner er en løgn, og unaturlig. kvinner burde være sammen med de kjønn de synes er attraktivt, og det er jo andre kvinner.

kvinner burde være med noen som forstår de, og lytter på de, og det de har å si.

har dere prøvd lesbesex? det er 1000 ganger bedre enn sex med menn, og ja, jeg har prøvd begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bare har hatt uflaks med de mannfolka du har vært sammen med. Tenker jeg beholder min, jeg. Er ganske så fornøyd med han. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også kjempedeilig. Til å spise opp!

Og hvem sier at kvinner aldri fiser? Det må være dagens beste! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH!

Ha ha hooo. Bra Stine. Skulle likt å hatt en dag med deg.

Jeg fiser og er hårete og har en ekkel mannekropp.

Du har sikkert en vakker kvinnekropp, men likevel så tror jeg du fiser

og er litt hårete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine 38

lesbesex er bedre enn sex med menn, det må dere da iallfall kunne innrømme.

pluss, dere svarer ikke på spørsmålet. kvinnerkroppen ER penere, og jeg synes at dere burde ta dere sammen og innrømme det istedenfor å leve i fornektelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Hva ER dette for noe?? Ta oss sammen og ikke leve i fornektelse? hehe

Du tiltrekkes tydeligvis av kvinner. Ikke alle gjør det, og mange her gjør nok ikke det. Vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Dette må være en spøk?

Bevare meg vel: All respekt for mangfoldet! Men...

Når jeg som heterofil fullt ut respekterer lesbiske, homofile, bifile etc, så synes jeg faktisk jeg også må kunne forlange aksept for min heterofile legning!

Alle jenter er nemlig ikke lesber innerst inne, skjønner du Stine! :wink:

Det finnes noen som til og med tenner på MENN! Og da synes jeg ikke man skal forsøke å dytte noen inn i en bås hvor de ikke hører til, ty til "bryt sammen og tilstå" metoder, mm!

Hvis det er tilfelle at du skriver artikler for et seriøst magasin, må jeg dessverre skuffe deg med at jeg oppfatter ditt arbeid som rimelig useriøst!

Dette har jeg faktisk vondt for å ta alvorlig.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
lesbesex er bedre enn sex med menn, det må dere da iallfall kunne innrømme.

pluss, dere svarer ikke på spørsmålet. kvinnerkroppen ER penere, og jeg synes at dere burde ta dere sammen og innrømme det istedenfor å leve i fornektelse.

Jeg synes ikke kvinnekroppen er finere enn mannskroppen, og det er min ærlige mening. det finnes ingeting på en kvinnekropp som tenner meg, men en amnnskropp ohlala den er deilig, og mannen min ahr den beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

HA HA HA!! Dette er jammen bra lesning for meg som skal gifte meg om få dager.

Stine38, du er ikke journalist, du er bare en forsmådd kvinne med penis boikott.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

:ler:

Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Enten er dette et mislykket forsøk på å få jenter til å bli med på motebølgen "jeg er lesbisk og dermed enda mer attraktiv for menn", eller så er det et forsøk på å karikere alle lesber som mannshatere.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Du Stine 38... Du skulle ikke tilfeldigvis være mann du....? Det er noe som får meg til å undres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Og hvem har sendt deg til jorden?

Sorry ass, men tror ikke du klarer å vende oss over på den homofile sida. Ikke i dag jaffal... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er mannekroppen vakrest, det er jo den som

gjør meg opphisset!

Makan til sprøyt er det lenge siden jeg har lest. Sier som

noen andre over her - jeg respekterer de som er homofile/

lesbiske, men da forventer jeg også å bli respektert som

heterofil tilbake! Jeg har intet ønske om å bytte fil, og kunne

aldri verden ha tenkt meg sex med en annen jente.

Dessuten så har jeg verdens peneste mann... :wink:

(jeg bare eeelsker å være objetiv altså... :D )

Og hvis den som startet tråden gjorde det med et

seriøst utgangspunkt - kjære deg, du skader kun din

egen sak her. Ta det som et godt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med du bare er ute etter å provosere, for å få folk til å svare og komme med meninger. Det er helt i orden at du helst vil ha en kvinne, og synes det er best, men dumå ikke tro at alle andre også vil det.

Og forresten kvinner kan også prompe og rape, og jeg ser ikke helt hvordan menn er mere ekle enn kvinner, en urenslig mann ja, men en urenslig kvinne er også det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lesbesex er bedre enn sex med menn' date=' det må dere da iallfall kunne innrømme..[/quote']

har ikke prøvd lesbe sex så jeg kan egentlig ikke svare på det, men jeg har heller ikke til hesikt å prøve det, av denenkle grunn at tanken på det ikke tenner meg, og jeg vet at

en kvinne ikke ville klare å få meg tent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
lesbesex er bedre enn sex med menn, det må dere da iallfall kunne innrømme.

pluss, dere svarer ikke på spørsmålet. kvinnerkroppen ER penere, og jeg synes at dere burde ta dere sammen og innrømme det istedenfor å leve i fornektelse.

jøss?

Kanskje har du lest at ALLE kvinner finner kvinnekroppen mer tiltrekkende enn mannekroppen, men det er vel skrevet av ei lesbe det da.

Selv jeg som grenser mot det bifile (tror jeg) synes jeg en vakker mann er vakrere enn en vakker kvinne.

Jeg foretrekker muskler, styrken, tankegangen til en oppegående og veltrent mann fremfor det bløte og kurvede hos en kvinne. Jeg liker å filosofere med menn i stedet for kvinner, og jeg synes ofte kvinner er dillete og hysteriske, og har en fryktelig ekkel tendens til å heve seg selv over mannen når det gjelder å vite hva som er viktig og hva som er riktig i et parforhold.

Så du må ikke komme her og komme her og si at sånn er det!

Er det for å forsvare deg selv det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kommer det av at Hilde 38 ikke svarer på/forsvarer

seg mot denne kanonaden hun tross alt har fått i retur

her?

Montro, finnes det kanskje egentlig ikke noen "Hilde 38"?

Eller gidder hun/han ikke å kommentere så lenge svarene

går i en annen retning enn ønsket?

Det er i så fall usedvanlig dårlig journalistikk..

:Gjesp:

(som om jeg bryr meg, egentlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

egentlig høres hun ut som en ung mann/guttunge, og ikke en kvinne på 38, som jeg går utfra at nicket hennes skal henspeile på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...