Gå til innhold

menn trengs kun til forplanting!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Scarlet

Vel, det er fint å se at du skjønner at mennesker er forskjellige Stine (ironi). Jeg kan ikke si meg enig i dette: Jeg synes både kvinnekropper og mannskropper er vakre, men det er mannskroppen jeg tiltrekkes av. Jeg tenner ikke på andre kvinner og har heller ikke hatt sex med en kvinne. Jeg kunne ikke tenkt meg det pga at det er menn jeg tenner på og da er det jo automatisk det jeg synes er best. Ville _ikke_ ha følt meg vel i samme seng som en kvinne.

Vil også legge til at ikke alle menn er dumme og fæle, greit nok de henger ikke på trær de som er ordenlige, men alikevel. Min kjæreste er kjempesnill, lytter og er forståelsesfull..og han er MANN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er dumt å misforstå det dithen at kvinner og menn har sex av andre grunner. den beste sexen for kvinner kommer når de har sex med andre kvinner.

* alle kvinner er av naturen derfor nysgjerrige på å prøve sex med andre jenter.

* kvinner flest deler den oppfatning at en kvinnekropp er mye mer attraktiv enn en mannskropp.

* menn er hårete, raper, fiser og er ekle.

* kvinner er myke, delikate og tenker på et annet plan

* kvinner har selv kvinnelige erogene soner, og vet derfor best hvordan kvinner skal tilfredstilles med 100% suksess HVER GANG. det kan du IKKE si om klønete menn.

Jeg er ikke så glad i misjonering jeg..

Og hva hvis damen er hårete, raper og fiser? Hun kan da være god i senga for det? Og hva med traktorlesber? De har jo tilnærmet mannskropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Dæven, har de fått internett borte hos Ottar?

Jeg velger å ta det hele som en aldri så liten spøk - for hvis det vanker seriøsitet i det, da er det trist hvor folk sliter :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, har de fått internett borte hos Ottar?

Jeg velger å ta det hele som en aldri så liten spøk - for hvis det vanker seriøsitet i det, da er det trist hvor folk sliter  :hoho:

hear hear! I vote for wildthing! go ottar! go ottar! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hva trenger man lesber til da? Når man ikke er interessert i jentesex?

Absolutt ingenting.

Egentlig er jeg veldig pro at folk skal få leve ut sin natur sålenge det ikke skader andre, men jeg begynner å lure på om ikke kanskje stine 38 lever i et skadelig miljø.. som ser ned på andre som ikke er nøyaktig som henne, og snakker høyt og brautende om det eneste rette. Kanskje jeg skal slutte å være liberal også, og kvesse mot homofile? Stemme Krf ved neste valg bare på faenskap, så er det helt sikkert at homofile ikke får særlig mer rettigheter i de neste 4 årene? Og adopsjon kan ivertfall bare glemmes, den kamelen er så stor at Bondevik ikke får den ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten
har dere prøvd lesbesex? det er 1000 ganger bedre enn sex med menn, og ja, jeg har prøvd begge deler.

...hva da med oss som av nysgjerrighet har prøvd jentesex og ikke syntes det var noe særlig? Kan vi være.... noe så fryktelig som.... som heterofile?? iiiiikkkk!!!! :sjokk:

*Liten går inn i skapet og skammer seg*

(har store problemer med å ta denne tråden alvorlig på noe vis, men måtte bare...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt enig! Menn trenger vi ikke. Det er bare typisk kvinner å søke trygghet hos en mann, men egentlig ikke trygghet så mye som å ha "noen å skryte av" hvooor mange ganger er det ikke man må høre mannen min gjør det, og mannen min gjør det... Kan ikke kvinner stå på egne ben og heller skape noe selv å være stolt av.

Det er ingen menn (ihvertfall ingen jeg har møtt) som ikke er egoistiske, selvsetrerte og irriterende... Men under skryting kommer aldri slike ting frem, for det er jo ikke noe å skryte av hvor mange sure sokker som ligger i stuen, og hvor lite husarbeid han gjor, eller hva dagens forelesning var...

Menn har ikke samme evne til omsorg og kjærlighet som en kvinne, etter ti tusner av år med evolusjon er det slik de er blitt, EGO!

Kvinner derimot har lært forståelse og empati i mye større grad, sånn er det bare, sånn er naturen... Kvinner bør starte kollektiver, og bare bruke menn til sex, sånn ville det fungert mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Kvinnesamfunn: :eeeh: Tror ikke jeg ville trivdes der! (selv om jeg hadde mann/menn å "forplante meg med")..

Jeg bruker menn til myyyye mer enn det. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kvinnesamfunn:  :eeeh:  Tror ikke jeg ville trivdes der! (selv om jeg hadde mann/menn å "forplante meg med")..

Jeg bruker menn til myyyye mer enn det. :hjerter:

Ja, ja du er vel en av de som lurer deg selv til å tro at det er noe bra med menn da!

Stakkars deg... lever i en fantasiverden du! :ler::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

:o Jeg syns faktisk det er trasig å omgås bare kvinner. Det er kjedelig og intetsigende i lengden, for mye dill dall og intriger og idiotiske samtaler. (Er ikke sikkert det er så mye mer fruktbart å omgås bare menn heller :roll: ) Men en god blanding: Kjempebra :D

Hurra for den lille forskjellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:o  Jeg syns faktisk det er trasig å omgås bare kvinner. Det er kjedelig og intetsigende i lengden, for mye dill dall og intriger og idiotiske samtaler. (Er ikke sikkert det er så mye mer fruktbart å omgås bare menn heller  :roll: ) Men en god blanding: Kjempebra  :D  

Hurra for den lille forskjellen!

Vel da omgås du feil type kvinner bare... jeg er enig i at kvinner er kjedelige, men når man finner den type kvinner som klarer å ha det gøy så er det å foretrekke.... Menn kan man klart ha som venner, men som samlivspartnere fungerer de dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tåpelig påstand.

Menn er deilige individer. Har du møtte bare egoistiske drittsekker så stakkars deg. Jeg for min del liker menn bedre enn kvinner - og da snakker jeg menneskelig, ikke seksuelt-

Menn er ofte mer reale - blant kvinner er det for mye jantelov, intriger, baksnakkelser... osv.

Men jeg elsker venninnene mine altså - jeg har jo valgt dem til venninner, så de er perfekte til akkurat det...

Nei, nå må jeg køye - natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Tåpelig påstand.

Menn er deilige individer. Har du møtte bare egoistiske drittsekker så stakkars deg. Jeg for min del liker menn bedre enn kvinner - og da snakker jeg menneskelig, ikke seksuelt-

Menn er ofte mer reale - blant kvinner er det for mye jantelov, intriger, baksnakkelser... osv.

Men jeg elsker venninnene mine altså - jeg har jo valgt dem til venninner, så de er  perfekte til akkurat det...

Nei, nå må jeg køye - natta

Vel.. jeg har ikke mange venninner, men de jeg har er litt mer som menn når det gjelder humor og å leve naturlig...

Jeg synes heller synd på deg som ikke ennå has skjønt at alle menn er innerst inne ego.. det ligger i naturen deres...

Og forresten når jeg har hørt menn baksnakke så er det minst like stygt som det jeg har hørt fra kvinner, og det dreier seg nesten uten unntak om kvinner, de kan si skikkelig stygge ting om sine kompiser og kvinner de treffer. Men de sier ikke sånt når DU hører på, spesielt ikke hvis de ønsker å komme ned i trusen din, kjære!

Du tror de er reale??? Menn er kun reale og snille hvis de håper på sex, sånn er det bare, godta det!

De reale mannfolka dine sier sikkert tonnehvis av stygge ting om deg når du ikke er til stede.

Ingen menn er gode... De fleste kvinner er slik som du sier, men ikke alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Vel, Gjest - da er det jo egentlig bare DU i hele verden som er noe videre å samle på da? Eller?

Egoister er vi vel alle sammen, noen er bare litt flinkere til å skjule det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vel, Gjest - da er det jo egentlig bare DU i hele verden som er noe videre å samle på da? Eller?

Egoister er vi vel alle sammen, noen er bare litt flinkere til å skjule det  :wink:

Og hvorfor sier du det?? Jeg har ikke sagt det, det sa du??

Jeg er bare meg selv... noe få tør i dag... Og jeg plager ikke andre heller, jeg sier hva jeg mener og er aldri falsk. Om det gjør meg til noe å samle på Ja det vet jeg da pokker meg ikke... Jeg hater folk som baksnakker andre og smiler så senere til de de har baksnakket, og det har jeg møtt veldig ofte, og har jeg turt å si i fra, så har jeg hele nabolaget i mot meg.

Vi jeg og mine utvalgte venninner klarer faktisk å ha det gøy uten å tenke på om vi oppfører oss som det ene eller det andre. Vi er ikke feige, det er vi ikke, kanskje ikke "velbevarte" men ikke feige, noe dessverre de fleste er i dag... Men om det gjør meg til noe å samle på det vet jeg nå ikke, det får samlerene avgjøre... jeg ønsker ikke å bli samlet, jeg vil bare være meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

"å samle på" er en analog, et bilde. Menes ikke konkret. Men det vet du sikkert fra før :wink:

Men da koker det hele ned til at alle menn og de fleste kvinner er no' dritt, bortsett fra deg og dine utvalgte. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...