Gjest TheButterfly Skrevet 28. juni 2009 #781 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) StarWars!! Jeg ler meg ihjel! Høres ut som en topp ferie, men skummelt med jordskjelv! Og så bra at de forstod deg ang. maten, han StarWars hørtes jo bare kjempesnill ut!! Edit: Mangla en bokstav der jaaa Endret 28. juni 2009 av TheButterfly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #782 Del Skrevet 12. juli 2009 Åh det er så godt å ha deg tilbake!!! Så lenge det varte... Skjønner godt hva du mener med at maten blir litt hovedfokus noen ganger... Jeg klarte nettopp å få i meg gluten på en stjernerestaurant hvor vi hadde slått til og bestilt 3-retters med vin.. Rimelig unødvendig!! Høres ut som en kanonbra tur! Kanskje jeg skal stikke til samme hotell selv! Den er lei! Man tror at alt skal gå bra og man koser seg og føler seg trygg så skjer det! For noe dritt! Hotellet anbefales på det sterkeste! Petit Palais på rhodos StarWars!! Jeg ler meg ihjel! Høres ut som en topp ferie, men skummelt med jordskjelv! Og så bra at de forstod deg ang. maten, han StarWars hørtes jo bare kjempesnill ut!! Edit: Mangla en bokstav der jaaa Jo starwars var kjempegrei! En toppers kar! Jordskjelvet var jo ikke litt skummelt engang, for vi ante jo ikke hva det var! Trodde jo det var R som tøyste seg og ristet i sengen helt til vi fikk høre hva det var!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #783 Del Skrevet 12. juli 2009 Beklager for at jeg ikke er flink å oppdatere boken min eller andre sin for den slags skyld. Jeg er rett og slett så sliten hele tiden at jeg ikke orker å gjøre noe! Uken etter at vi kom hjem fra syden ble jeg skikkelig syk! Det var jo kjempe varmt ute og jeg lå inne på sofaen med 39 i feber og hadde ont i hele kroppen og løp på do minst hvert tiende minutt. R og faren malte huset mens jeg lå her og følte meg så udugelig som det overhodet er mulig å føle seg! Men... Det er over nå og jeg er frisk igjen :) Huset er blitt fint og skinnende gult (før var det falmet gult, lite kult ) Badet som vi begynte å pusse opp har stått helt i ro siden før vi reiste på ferie Det var vært mer enn nok å gjøre. R jobber mye ekstra for tiden og jeg gjør ikke på så mye. Jobber sover og spiser for det meste! Denne og forgje helg har vi vært på hytten. Mamma og pappa har nettop kjøpt seg hytte i gulen, sogn og fjordane. Var der for første gang forrgje helg. Likte oss kjemoegodt der, ja! Vi har snakket masse om å få oss en liten hund den siste uken, men vi har ikke helt bestemt oss. R er redd det kan bli litt mye ansvar på oss. Vi fant den kule blandingen: Mops og tibetansk spaniel. Kunne blitt en fancy liten dogg på oss, ja, men så klarer vi ikke bli enig! På torsdag sto det følgende i ba (bergensavisen) på summetonen: Flott kake! Til konditor Idnar: Tusen takk for den nydelige bryllupskaken du laget til oss lørdag 4. juli! Du gjorde dagen til noe spesielt! Hilsen M. og L. Det var stas, det!!! Tenk at det sto i avisen! Fikk jo nesten ikke gjort en dritt på jobb den dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 12. juli 2009 #784 Del Skrevet 12. juli 2009 Så kjedelig å være syk når fineværet er her. Håper du er frisk nå. Og at det kommer mer finvær selvfølgelig. Så hyggelig med takk & skryt i summetonen. Jeg er selv livredd for å havne under "hissigproppen", og har som mitt hemmelig mål å komme i "dagens glade" (eller hva den heter) for god service... Er du en konditor med glutenallergi? Det må være en utfordring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 12. juli 2009 #785 Del Skrevet 12. juli 2009 Kødder du lille gull? Kom det i summetonen? GRATTIS!! så flink du er Kjipt å ha vært så syk da, men bra du er blitt frisk igjen Og tenk at hust er blitt gult som i kult Du kan godt utnytte kg tiden din siden R jobber så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 13. juli 2009 #786 Del Skrevet 13. juli 2009 Så artig at du var i avisen! Grattis Håper du koser deg i sommerværet! Ha en superduper dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 13. juli 2009 Så kjedelig å være syk når fineværet er her. Håper du er frisk nå. Og at det kommer mer finvær selvfølgelig. Så hyggelig med takk & skryt i summetonen. Jeg er selv livredd for å havne under "hissigproppen", og har som mitt hemmelig mål å komme i "dagens glade" (eller hva den heter) for god service... Er du en konditor med glutenallergi? Det må være en utfordring? Ja, var litt stort å være i summetonen med fullt navn og greier!! Og ja, er utdannet konditor og har glutenintoleranse. Litt ironisk, ja, men kakene er langt i far den største utfordringen, annet enn når jeg lager kaker til andre, så kan jeg ikke smake for å se at alt er som det skal, da må R få seg en smaksprøve og godkjenne Også må jeg være kjempeflink med reingjøringen og forsiktig så jeg ikke får i meg noe mel. De glutenfrie kakene jeg har laget hittil har blitt kjempevellykket!!! Og faktisk saftigere og bedre! Det er bra! Men brød og denslags har jeg gitt opp! Det får jeg ikke til. prøv har jeg gjort mange ganger, men det blir ikke noe særlig. Så her går det i knekkebrød eller salat eller yogurt. Funker det! Kødder du lille gull? Kom det i summetonen? GRATTIS!! så flink du er Kjipt å ha vært så syk da, men bra du er blitt frisk igjen Og tenk at hust er blitt gult som i kult Du kan godt utnytte kg tiden din siden R jobber så mye! Jeppers!!!! Frk. Idnar i høyeste person i avisen!!! Skal gjøre mitt beste å utnytte tiden her når R er på jobb, men denne uken blir det nok en del overtid på med også, så da får vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #788 Del Skrevet 13. juli 2009 Så artig at du var i avisen! Grattis Håper du koser deg i sommerværet! Ha en superduper dag!! Ja! Det var artig! Sku ønske vi kunne si det er sommervær her, men personlig så syns jeg det er litt for kaldt og litt for mye regn til å kunne nyte det!!! VI VIL HA SOL! VI VIL HA SOL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. juli 2009 #789 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja fakartn. Kor er solen blitt av? Eller.. Jeg liker egentlig ikkesolen lengre. Har funnet ut når det er sol, da er ikke Idnar her. VI VIL HA REGN, VI VIL HA REGN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #790 Del Skrevet 13. juli 2009 Æsj! Titt! Vi vil jo ikje ha regn! Og Idnar går ikke etter været, men en viss trøtthetsskala og mye arbeid. Men det er sant, det frister mer å sitte her med pcen når det pisseregner sånn som det gjør no enn når solen skinner. Og no slipper jeg å gå ut å vanne blomstene i hagen! Og forresten, eg vet kor solen e!!!! An gjømte seg siden eg kjøpte meg nye sandaler forgje mandag. Då bare stakk an! Sikkert fordi tærene mine er så hvite og oser tåfis, så då stikker vel de fleste!!! Sorry folks! Min feil! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. juli 2009 #791 Del Skrevet 13. juli 2009 Hahak avr det DET det stinket så jævlig da jeg våknet av middags luren min på mandag? Fakkarten asså. Ka har jeg sagt om at du må vaske tærene dine?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #792 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Kan jo ikje vaske de i både tide og utide. Gjør det en gang i året og det er til jul. Edit: det heter både..ikke bæde Endret 13. juli 2009 av Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. juli 2009 #793 Del Skrevet 13. juli 2009 Flaks at julen varer helt til påske da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #794 Del Skrevet 13. juli 2009 Nett så eg sku sagt d sjøl! Og det er heller ikke lenge til jul! Gleder meg litt til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. juli 2009 #795 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er en anonym som leser i boken din, Idnar. Jeg tror det er pupsi Hehe Jaaa, jeg og gleder emg til jul Har allerede begynt å få julestemning. wiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #796 Del Skrevet 13. juli 2009 Har sett at det er en anonym innom ganske mye i dag :gjeiper: Har ærlig talt ikke tenkt så mye på jul ennå, jeg Men det er nok ikke lenge før julestemningen kommer snikende her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. juli 2009 #797 Del Skrevet 13. juli 2009 Huff, tiden går så fort. Herregud. sommeren varer alt for lite da. Den skulle vært i minst 2 mnd til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja! Jeg føler egentlig at sommeren er over! Håper det ikke stemmer!!! Guri! Jeg ser på noe greier på fem. Blir skikkelig irritert!!! Problemet er at fjernkontrollen ligger litt for langt unna.. Må reise meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juli 2009 #799 Del Skrevet 13. juli 2009 Dere altså! Jul?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. juli 2009 #800 Del Skrevet 13. juli 2009 Dere altså! Jul?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå