Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2

Idnar

Anbefalte innlegg

Høres ut som en grei arbeidsfordeling! :fnise: Det blir sikkert kjempefint hvis dere får lysa på plass sånn som dere vil ha de! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Kan du gå inni der, Idnar? :fnise:

Atte.. Ka bank har du? No er jeg på jakt etter ny bank, jeg må nødt å ha gebyfri bank. Har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Idnar kan samle hele slekten inni skapet sitt. Tuller ikke hvis jeg sier at det er ståplass til i allefall 8 voksene mennesker med god størrelse på. Og vi har ikke 3 dører som det var på bildet, men "bare" to :)

Jeg har Bank Norwegian Og Handelsbanken Begge er gebyrfrie, men Bank Norwegian har bedre renter ;)

Hvordan er ryggen, Titt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå har vi fått fikset alt sånn at når vi åpner dørene så slår lysene seg på. Også har flinkingen R skjult ledningen sånn at ingen ser den, selv om den går bort til stikkontakten på en annen vegg :) Han er kjempeflink, syns jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er ganske flinke disse mannfolkene våre :rødme: H fikset noen ledninger opp langs taket igår (bort til prosjektor) , kan ikkje se de heller :) og nå er han på overtid på jobb, veldig flink :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TittTitt

Idnar!! :sur:

Kor du e?!? Du pleie rå være våeken no. Du skulle vært her no. Dumme,dumme meg har satt på lost. Og guu så skummelt det er :sjokk:

Jajaja, jeg veeet jeg kan bytte kanal.. Men liksom.. :sukk:

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt!! Det er jo helg!! :fnise: Sitter jo ikke oppe til seint på kvelden i helgen!! :fnise:

Jo, jeg gjør det, men vi hadde besøk av svigerlillebror og såg på filmer og koste oss :) Han gikk vel hjem i 3tiden eller noe sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

:skratte:

Ser det for meg. Du er våken natten lang i ukedagene, men i helgene legger du deg tidlig :ler:

Kjekt med besøk da :jepp: Kor gammel er svigerlille bror da? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...