Ella* Skrevet 28. november 2009 #961 Del Skrevet 28. november 2009 Smart julekalender Tror jeg venter til neste år med den tradisjonen, så jeg får litt bedre tid til å planlegge D vokser fint da Ikke så langt fra H i størrelse, han var 11,5 kg og 83 cm. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. november 2009 #962 Del Skrevet 28. november 2009 Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. november 2009 Forfatter #963 Del Skrevet 30. november 2009 Helt sant! Jo tidligere, jo bedre Så koselig julekalender! Syns det er gøy med litt andre typer ideer til kalender, kan bli litt kjedelig med det samme år på år. Gleder meg til jeg også får en liten en så vi kan finne på masse rart i julen! Kos deg med julehøytiden og familien din Det kommer jeg til å gjøre. Meg jul! Imponerende kontroll i barnehager ja!!! Og jeg som gruer meg til å komme ut av huset med bare 2 Koselig med juletradisjoner ja. Her er det også pakke kalender fra i år av. Du kommer nok til å komme inn i en rutine på det du også Pakkekalender er gøy! Jeg savner sånn å få selv, så da må jeg heller lage. Viktig å ta vare på alt som er godt i hverdagen og sette pris på det, kjekt å høre at du også er klar over det. Tror mange ikke tenker over at hverdagen som bare suser forbi, faktisk ikke er så ille egentlig Koselig med juletradisjoner Så hyggelig å se deg igjen! Og helt enig med deg, det er jo hverdag det er mest av. Så da må man passe på å nyte det! Koselig med jul! Det var en god julekalenderidè, synes jeg. Mulig den må adopteres etterhvert ... I år har svigermor laget kalender til A, og jeg skal lage til mannen, så det får holde Morsomt at D er så hjelpsom ved middagsbordet! Ser ham for meg der han stabber mellom kjøkken og spisebord Jeg er veldig fornøyd med de kortene i alle fall, og det er flere av venninnene mine som har kjøpt de samme som meg etter de så dem. Her hadde også svigermor lyst til å lage kalender vet jeg, hun gjorde jo det i fjor hun. Men jeg er litt kjip der - akkurat det med kalenderlaging har jeg gledet meg til så lenge.. dessuten vet jeg at min mamma også gjerne kunne tenke seg det. Så i stedet for at han får tre kalendere, så sa vi bare at akkurat det var en tradisjon vi gjerne ville ha selv. Noe de heldigvis egentlig var helt enig i Ja, han er så glad når han skjønner at han får "hjelpe til". Så det er bare å utnytte det, selv om det krever litt tålmodighet når han finner ut at han skal ta omveien utom gangen og gjerne innom badet før tallerkenen kommer på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. november 2009 Forfatter #964 Del Skrevet 30. november 2009 For en fin kalender D får! Kos dere i helga! Det har vi gjort! Smart julekalender Tror jeg venter til neste år med den tradisjonen, så jeg får litt bedre tid til å planlegge D vokser fint da Ikke så langt fra H i størrelse, han var 11,5 kg og 83 cm. God helg Jeg er planleggingsfreak når det kommer til jul (og det meste annet) Det var ganske likt, ja! De har vel fulgt hverandre ganske likt i størrelse hele tiden. Håper du får en fin kveld Det hadde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. november 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 30. november 2009 Tenk at det snart er desember Var på fjellet i helga, sammen med vennegjeng fra Trondheim. Koste oss masse, men ikke noe snø - så ble til at vi bare gikk en lang tur på lørdagen, og ellers koste oss på hytta med mat, drikke og ikke minst brettspill! TP er fast innslag, men Alias har vi ikke spilt før, men det var utrolig artig! D koste seg hos sin mormor og morfar, og det hadde ikke vært noe sutring og sure miner hele helga. Bare latter og kos. Veldig godt å høre for alles del! Men han ble veldig glad når han så oss da Regnet egentlig med at han kom til å være litt sutrete i går, og kanskje sove litt dårlig i natt, slik han gjerne har gjort når vi har vært borte. Men det var ikke noe problem i går. Kom hjem relativt sent i går, men fikk opp adventslysene og sang "Tenn lys" med D. Han syntes julestjerna i vinduet var innmari spennende i alle fall I dag skal vi på besøk til oldemor som har hatt bursdag, så skal jeg ordne siste finpuss på adventskalenderen, kjøpe Flaxkalender til mannen og trene. Phu! Mannen drar på reisejobb igjen i morgen, så må utnytte tiden i kveld til alt jeg ikke får gjort ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. november 2009 #966 Del Skrevet 30. november 2009 Snart desember ja, tida går fort! Hyttetur er så koselig! Har tenkt oss på det neste helg, men snøen trenger ikke å dukke opp for min del, jeg liker ikke å gå på ski så hvis den absolutt skal komme blir det bare for synsskyld ... Den kan godt komme for S sin del da, han elsker å leke i snøen. Koselig med adventskalender! Lager du til D? Ha en fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #967 Del Skrevet 1. desember 2009 Snart desember ja, tida går fort! Hyttetur er så koselig! Har tenkt oss på det neste helg, men snøen trenger ikke å dukke opp for min del, jeg liker ikke å gå på ski så hvis den absolutt skal komme blir det bare for synsskyld ... Den kan godt komme for S sin del da, han elsker å leke i snøen. Koselig med adventskalender! Lager du til D? Ha en fortsatt fin kveld. Lager til D, ja. Mannen fikk Flax-kalender, det får holde Jeg er heller ikke så glad i snø, men kan gjerne være litt når det nærmer seg jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #968 Del Skrevet 1. desember 2009 D syntes kalenderen i dag var veldig spennende! Styra og ordna med papiret, og studerte kortet med bildet veldig. Var ikke lett å skulle synge sangen bakpå da, han holdt jo ikke kortet i ro så lenge Men fikk CD i posten i går fra det stedet jeg kjøpte kortene, så da kan vi spille sangen på CD samtidig. Supert opplegg! Dere har forresten sett at KG kjører den "gode, gamle" julekalenderen også i år?? Jeg er så glad i den, får så stemning av å lese andres tips og juleminner. Ja, jeg er glad i juuuul Nå er mannen dratt på jobb, så D og jeg skal svømme alene i dag. Vi har kun igjen 5-6 ganger på svømming nå, og så tenkte vi å ta en pause derfra. Er ikke så mye nytt nå, og han er jo blitt veldig trygg i vannet. Så fra januar av skal vi på turn på 1-2åringer! Fortsetter sammen med den gjengen vi ble kjent med på svømminga, så det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. desember 2009 #969 Del Skrevet 1. desember 2009 Har du link til hvor du kjøpte kort og CD? Turn for småttisene? Så moro Tviler på at det er noe sånt her, synd, for det hadde vært moro. Så smart forumkalender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #970 Del Skrevet 2. desember 2009 Har du link til hvor du kjøpte kort og CD? Turn for småttisene? Så moro Tviler på at det er noe sånt her, synd, for det hadde vært moro. Så smart forumkalender Her kjøpte jeg sangkortene, men ser det er utsolgt. De har de i endel bokhandlere også Gleder meg veldig til turn, ja! Tror han kommer til å kose seg! -------- Nye bilder i bloggen, har fått fotografbildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. desember 2009 #971 Del Skrevet 2. desember 2009 Så skjønn gutt du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. desember 2009 #972 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil også se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #973 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk Knøttet Og Lilith - klart du skal få se! Trodde du allerede lå inne jeg Men nå er du lagt til (tror jeg). Gi beskjed om du ikke kommer inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. desember 2009 #974 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for tilgang! Jeg hadde nok falt ut etter omleggingen, for jeg vet jeg har vært inne på bloggen din før ... Nydelig gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #975 Del Skrevet 6. desember 2009 Takk Lilith :rødme: Ble en hektisk uke. Onsdag var eneste dagen D og jeg skulle ha til å bare slappe av og kose oss alene på etter barnehagen, men på tirsdagskveld ringte svigers og lurte på om det var OK at de stakk innom. Så de sto omtrent og ventet på døra i det vi kom hjem fra barnehagen. Men er jo hyggelig med besøk altså, var bare ikke det jeg hadde sett for meg den dagen Torsdag kom mannen hjem igjen, så da benyttet jeg anledningen til å få dratt ut og handlet noen småting. Fredag hadde jeg frisørtime rett etter jobb, mens mannen dro rett til en kamerat som han hjelper med litt oppussing når jeg kom hjem. Så vi er hjemme på skift for tiden! I går dro først mannen og merket av et juletre. Vi skal dra og hugge treet siste helga før jul - det er en gård som har et opplegg med gråtasstraktor som barna kan sitte på med, vi kjører til en plass og får gløgg, pepperkaker og kan grille pølser på bål - også hugger vi treet og Gråtass kjører det tilbake til gården. Men det blir gjerne litt utplukket, så greit å ha funnet seg et tre nå. Jeg og D dro ut på shopping, for jeg skulle få besøk av et par venninner og bake småkaker. Mannen ble kastet ut, så han dro til oslo og sov over - mens vi jentene var her og bakte pepperkaker, cookies og syltetøykaker. Så nå er tre slag i boks Etter bakingen så vi på Love Actually og drakk julebrus og spiste marsipan. Blir ikke bedre enn det! I dag sov D og jeg til 08.30! Har kost oss med lang frokost og lystenning, men han ble fort trøtt igjen. Begynte å bli litt sutrete, så jeg spurte om han var sliten og ville slappe av. Han nikket febrilsk og løp mot trappa og pekte opp mot soverommet Så nå har han fått smokken og ligger i senga og prater litt. Godt med helg når man kan gjøre hva man vil! Etterpå skal vi til mine foreldre og feire pappas bursdag. Ha en fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. desember 2009 #976 Del Skrevet 6. desember 2009 Så utrolig koslig :rødme: Nesten slik at jeg må lage en slik tradisjon når vi får barn på vår gård. I år blir det ikke traktor når vi skal å hente treet - men så er det jo bar emeg og mannen da Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. desember 2009 #977 Del Skrevet 6. desember 2009 Juletrehentinga høres skikkelig koselig ut - bare å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. desember 2009 #978 Del Skrevet 6. desember 2009 For en fin og julete helg Ikke dårlig å ha bakt tre slag allerede! Oppskrift på syltetøykaker ...? Juletrehentingen høres ut som en utrolig koselig tradisjon - helt eventyraktig. Skulle ønske det var en sånn gård her i nærheten! Håper dere har hatt det koselig på besøk. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. desember 2009 #979 Del Skrevet 8. desember 2009 Å, den juletrehentingen hørtes koselig ut :rødme: Kose deg videre med forberedelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #980 Del Skrevet 9. desember 2009 Så utrolig koslig :rødme: Nesten slik at jeg må lage en slik tradisjon når vi får barn på vår gård. I år blir det ikke traktor når vi skal å hente treet - men så er det jo bar emeg og mannen da Håper du får en fin dag Jeg hadde gjerne gjort det samme bare meg og mannen også jeg altså, om vi ikke hadde barn Juletrehentinga høres skikkelig koselig ut - bare å glede seg Ja, håper på litt snø i tillegg, så blir det nok idyllisk! For en fin og julete helg Ikke dårlig å ha bakt tre slag allerede! Oppskrift på syltetøykaker ...? Juletrehentingen høres ut som en utrolig koselig tradisjon - helt eventyraktig. Skulle ønske det var en sånn gård her i nærheten! Håper dere har hatt det koselig på besøk. Ha en fin uke! Syltetøykakene fant jeg her. Superenkelt! Å, den juletrehentingen hørtes koselig ut :rødme: Kose deg videre med forberedelsene Hyggelig å se deg innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå