Lilywhite Skrevet 25. oktober 2012 #2061 Del Skrevet 25. oktober 2012 Så deilig med en kjærestetur Måtte trekke på smilebåndet når du forteller om N! Herlig Høres ut som en herlig familiehelg forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #2062 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skremmende opplevelse i kveld. Ungene sto ved vasken og skulle pusse tenner til kvelden, jeg snudde meg bort for å ordne tannbørsten til D. I mellomtiden der rakk han å sette vannet til det varmeste, og N stakk hånda under vannet. Takk og lov var mamma også her og sto ved siden av, og hun reagerte også raskt - så det var vel et knapt sekund som hun fikk det GLOvarme vannet på seg. Men N begynte å hylskrike, tydelig at det var vondt. Fikk kjølt ned hånda i vann, og hun fikk ingen antydninger til brannsår. Så det gikk heldigvis godt. Klemte godt rundt hånda hennes når jeg la henne, og hun viste at akkurat det var litt ekkelt - men hun gråt ikke eller noe engang da, så det gikk nok fint. Var vel nesten verst for storebroren, han skjønte veldig fort at det var alvorlig og dumt gjort. Så når N begynte å roe ned gråten satt han i gang. Hylgråt mens han ropte at han var en dumming og at han var slem Skjønner ikke hvor han har det der fra, men han gjør og sier gjerne sånn når han blir skikkelig lei seg for noe. Forklarer gjerne at han ikke er dum, men at det som skjedde var litt dumt..men det går ikke inn. Heldigvis var som sagt mamma her, så hun og D ble igjen nede og bygget litt lego mens jeg la N. Deretter fikk jeg lagt D og pratet godt med ham. Han ble nok bare veldig redd - og fikk seg ikke minst en skikkelig lærepenge. Det gjorde forsåvidt jeg også, lurer på om jeg må revurdere noen sikringstiltak rundt i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #2063 Del Skrevet 29. oktober 2012 Mannen forresten på vei hjem fra jobb. Alt dette som har skjedd har på mange måter gjort oss godt. Han har sagt det hele veien; han er blitt ekstremt bevisst på hva han har her hjemme. Men det samme gjelder meg! Vi har aldri vært gjennom en større krise i forholdet. Aldri før har jeg vært redd for å miste ham. Og det kan jeg med hånden på hjertet sitt; jeg skal gjøre alt i min makt for at han og jeg skal være sammen for alltid. Og heldigvis tror jeg det er hans innstilling også. Snart er han hjemme i sofaen hos meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. oktober 2012 #2064 Del Skrevet 30. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 31. oktober 2012 #2065 Del Skrevet 31. oktober 2012 Melloncollie, så trist og lese at dere sliter. En god klem sendes fra meg. Håper dere finner ut av det, og uansett kjempebra og få litt fokus på kjærsteparet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 31. oktober 2012 #2066 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hverdagen er full av utfordringer! Men du har en god måte å takle det på, synes jeg. En onsdags fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. november 2012 #2067 Del Skrevet 1. november 2012 til deg fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. november 2012 Forfatter #2068 Del Skrevet 3. november 2012 Takker så mye for klemmer og omtanke - det gjør godt!! Har hatt en veldig fin dag i dag. Minstemor ble levert hos mormor&morfar i dag formiddag, og så var det bare oss + D som dro til Oslo for å møte ett vennepar og deres jevngamle gutt. Dro først på naturhistorisk museum - begge gutta er ekstremt opptatt av dinosaurer om dagen, og da spesielt Tyrannosaurus Rex. Så det å se skjelettene etc derfra var "råkult" - sitat fireåringen Ruslet rundt der i halvannen times tid før vi tok tbane tilbake til sentrum. LItt shopping på oss mammaene før vi spiste på Fridays. Så var det Kardemomme By på Nationalteateret som var på planen. Fantastisk forestilling, både voksne og barn storkoste seg. Verdens fineste gutt sovnet godt i bilen på vei hjem, etter mange inntrykk. Rett og slett en ganske så perfekt dag, og veldig godt å bare ha fokus på D for en dag. Ikke ofte han får ha oppmerksomheten til BÅDE mamma og pappa Denne uka har han vært med kompiser hjem fra barnehgaen både onsdag og fredag, så har ikke hatt så mye tid med ham heller. Da er det ekstra godt. Må si at akkurat det varmer mammahjertet litt, da. Han blir OFTE invitert med hjem for å leke med kompiser fra barnehagen. Lille gutten min... men det er så godt å se, at han er en gutt med mange venner - og som er godt likt. Hadde han ikke oppført seg OK borte hadde han vel neppe blitt invitert tilbake heller, så jeg får jo tro han er grei å ha med å gjøre Onsdag var han med hjem til noen som skulle gå "Knask eller knap" sammen med sin storesøster, og de ville så gjerne ha med seg D. Så da ble han introdusert til den skikken noe raskere enn jeg hadde tenkt, haha. Trodde vi kunne få ventet med sånt til skoletid - men men. Avslutte med gårsdagens store spørsmål fra fireåringen: Mamma, hva er det siste tallet som finnes? Man kjeder seg ikke med barn i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. november 2012 #2069 Del Skrevet 3. november 2012 Skjønneste D! For en herlig gutt! Høres ut som en perfekt familielørdag også, bra dere har kost dere sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 4. november 2012 #2070 Del Skrevet 4. november 2012 Det hørtes ut som en fin lørdag Sånne dager må vi huske på når den lille kommer til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 11. november 2012 Forfatter #2071 Del Skrevet 11. november 2012 Lykken er å ferie farsdag med en liten gutt som begynner å bli stor. Han tegnet fine farsdagskort til både pappa, bestefar og morfar - og på alle kortene skrev han navnet sitt, og navnet til den som skulle få det. Begynner å bli kjempeflink til å skrive bokstaver nå!! Må le da, hver gang han skal skrive E så holder det ikke med tre streker på den, den får gjerne 7-8 streker, han synes den er mye finere sånn På kortet til pappaene måtte jeg også hjelpe ham med å skrive, og han ville at det skulle stå "Jeg er glad i pappa, jeg elsker deg" Alle tegningene var av en stor mann, og en liten gutt ved siden av. Forskjellen lå i lange VS korte armer på strekmenneskene. Fantastisk Både svigers og mine foreldre har vært her i dag, så vi koste oss med vafler. Eneste skåret i gleden i dag var når D plutselig sklei på gulvet når han løp, og ramlet HARDT med haka først. Fikk et stort kutt under haka, og blødde masse - heldigvis så det ut til å gå fint med tennene, og kuttet var ikke noe stygt sånn sett. Ellers har uka vært fin - jeg har vært på kurs med jobben. 2 hotellovernattinger på enerom, treretters middager og underholdning, faglig påfyll og sosialt samvær med kollegaer. Deilig! Og helga har ellers bestått av familietid. Mannen og jeg skulle ta et par glass rødvin i går, men begge endte egentlig ganske så brisne - veldig fin kveld egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. november 2012 #2072 Del Skrevet 16. november 2012 Så godt å lese at dere har gode dager! Har sagt det før, men for en hjerteknuser D er! Høres ut som en helskjønn gutt God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. november 2012 #2073 Del Skrevet 20. november 2012 Ser for meg både E-ene og strekmennene - moro! Sånne rødvinskvelder kan jo bli riktig så koselige de Ha en fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. november 2012 Forfatter #2074 Del Skrevet 22. november 2012 I går døde min kjære bestemor, nesten nøyaktig 6 måneder etter bestefar. Hun har blitt svakere og svakere de siste ukene, og hun har vært lei seg fordi døden ikke kom fort nok - men at hun måtte ligge og ha det vondt. Hun ville rett og slett ikke mer. Så det var sikkert til det beste for henne, når det ikke gikk noen annen vei. Og det var på mange måter ventet. Men likevel så brått. Vi var på vei til å besøke henne. Pappa var oppe hos henne og fikk ikke noe særlig kontakt. Hun pustet, men han trodde hun sov tungt og ville ikke vekke henne. Så gikk han ned for å møte meg, ventet der i 5 minutter før vi gikk sammen opp. Når vi kom opp var hun nettopp død, bare et par minutter i forveien.. 2012 ja. Året sitt, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2012 #2075 Del Skrevet 22. november 2012 En stooor til deg. Huff, du har virkelig ikke hatt helt året, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. november 2012 #2076 Del Skrevet 22. november 2012 Masse og gode tanker sendes din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. november 2012 Forfatter #2077 Del Skrevet 30. november 2012 Begravelse overstått, og livet går videre på sitt vis. Tomt, men sånn er det jo bare. I går var N 18 måneder. Og forrige uke fikk hun se siste to tennene nede. Så nå har hun "fullt sett" - og vi håper 2årsjekslene venter leeenge Jeg har feriedag i dag. Startet dagen med litt trening, og nå skal jeg vaske og pynte i huset. Ut og handle litt julegaver etterpå, før mannen og jeg møtes til sen lunsj ute før vi skal på oppfølgingstime på familievernkontoret. Alt går veldig veldig fint, så det er sikkert ikke noe veldig nødvendig - men sikkert OK og oppsummere og konkludere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. november 2012 #2078 Del Skrevet 30. november 2012 Det har ikke vært et lett år dette her!! Håper så inderlig at det lille som er igjen av året og neste år blir en opptur Ha en fin fridag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. november 2012 #2079 Del Skrevet 30. november 2012 Stooooor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #2080 Del Skrevet 3. desember 2012 Oppdatering om min lille, store N i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå