Gå til innhold

Alternativ tenking.


Gjest Medium Mina

Anbefalte innlegg

Jeg tror vi har en veldig lik oppfatning av ting, medium Mina! Jeg leste hele det laaaange innlegget, og det var virkelig inspirerende. :)

Hvorfor kan man ikke bare ta til deg de positive aspekter av ting, istedefor å bruke sin energi på å slå folk i hodet med det negative? (Tenker da på de negative kommentarene her...)

Helt enig Tinka. :)

Ble nysgjerrig på om denne linken medium mina la ut "bare" er et varmt menneskes tanker og sinn, eller om det faktisk er kanalisert fra "den andre siden"? Det kan virke sånn der hun skriver med store bokstaver. :)

Ord som er verdt å ta med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Veldig mye sant i den artikkelen!!!

Jeg er selv "alternativ", går til healer og det er helt fantastisk. Jeg har lært så mye om meg selv. Jeg har blitt mye flinkere til å annerkjenne meg selv. Annerkjenne følelser jeg får som jeg før nektet å akseptere.

Å gi meg selv bekreftelse, jeg har lov til å føle.

Jeg vet mer om hvem jeg er nå enn før. Jeg har lært å gå min egen sti, ikke i de stiene andre vil jeg skal gå i.

Og midt oppi alt midt alternative, utdanner jeg meg i vitenskapen. Noe som også er veldig logisk for meg. Så til dere som tror at det er enten eller, er det ikke alltid slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...