Sola^ Skrevet 31. desember 2008 #61 Skrevet 31. desember 2008 Har høyrt om ei kaninklokke der augene på kaninen viser om det er tid for å vere vaken eller ei. Viss augene er igjen så er det framleis tid for å sove, viss dei er åpne så er det ok å stå opp. Den eldste er nok gamal nok til å forstå konseptet, så får h*n heller hjelpe minsten i å skjønne det. http://www.gogo-gadgets.co.uk/ekmps/shops/.../bunnyclock.jpg Eg har ikkje prøvd den sjølv.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #62 Skrevet 31. desember 2008 Ja det er sikkert lurt å låse barna inne. Høres sykt ut spør du meg. Komme deg opp om morgenen. Hva skjer hvis det begynner å brenne i huset? Du blir stresset og klarer ikke å få ut barna i tide?
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #63 Skrevet 31. desember 2008 Når du kaller andre idioter, så skjønner du vel at vi stiller spørsmål ved dine morsevner? Og du? Før du får ideen; det er ikke lurt å dope barna sine fpor å få dem til å sove utover morgenen. Eneste løsning er at du står opp tidligere. Vær der for barna dine, det fortjener de Dette er ikke TS. Jo det er nok det, samme skrivestil, og lagt inn to minutter etter ts forrige innlegg . I tillegg var det svar på samme sitat som ts svarte på, dette er klassisk
Gjest barneFRI Skrevet 31. desember 2008 #64 Skrevet 31. desember 2008 Jo det er nok det, samme skrivestil, og lagt inn to minutter etter ts forrige innlegg . I tillegg var det svar på samme sitat som ts svarte på, dette er klassisk Huff - når jeg leser om slike " out of my world "problemstillinger - så er jeg så glad jeg ikke har unger . Er tøfft nok å stå tidlig opp hele arbeidsuka -hadde ikke orket også fridagene .GUD hvor deilig å sove til man er opplagt - uten noe mas om å måtte stå opp .Dere har det slitsomt dere foreldre ...dere aner ikke hvor GODT jeg har det som barnefri kvinne .Jeg vet virkelig ikke om jeg noengang skal orke sette barn til denne stressa verden full av jobb og plikter fra før - og så et barn oppi hele dette i tillegg !! Herregud - skjønner ikke hvordan dere overlever hverdagen med både full jobb og småunger uten at det går på den psykiske helsa løs .... Min samboer er av samme oppfatning ....glad i å sove han også om morgenen ....og sitte uforstyrret i ro å lese eller surfe på nett osv Nei vi lever et rolig deilig liv slik vi har det . - Tenk om et barn kom imellom oss og ødela idyllen vi har ? Vet neimen ikke om jeg noensinne tør utsette oss som par for det . Og å ende opp alene med barn - er ikke ønskelig for min del .Denne tråden var nyttig å lese for meg også : ) Setter bare enda mer pris på min egen tilværelse som barnefri kvinne / par : )
Jade Skrevet 31. desember 2008 #65 Skrevet 31. desember 2008 til barneFRI: Det er fint når vi har mulighet til å velge. For min del er det å ha barn mer enn å stå tidlig opp om morgenen. Da får vi jo uansett mer utav dagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå