Gå til innhold

Mann knivstukket i familiedrama


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veit ikke, du kanskje? Er det så uvanlig blant etnisk norske? Mange sinte og oppfarende mennesker blant fjordene i vår kalde nord, av vidt ulike opprinnelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastablasta
Veit ikke, du kanskje? Er det så uvanlig blant etnisk norske? Mange sinte og oppfarende mennesker blant fjordene i vår kalde nord, av vidt ulike opprinnelser..

Hvis du virkelig ble overrasket av at det var mennesker av sk. "utenlandsk opprinnelse" som var innblandet i dette dramaet, så er du fryktelig naiv. Sannsynligvis er du bare politisk korrekt, og velger konsekvent å se bort ifra negative konsekvenser av innvandringsekperimentet.

Jeg vet ikke hvilke av de to som er verst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mer overrasket over at Dagbladet skriver at utfra deres erfaring har gjerningsmannen stukket av i en grønn opel!!?!??

:fnise:

Er dette en type bil som er flittig brukt til sånt no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2008/12/28/nyheter...politi/4173532/

"- De involverte er av utenlandsk opprinnelse, uten at jeg kjenner til hva slags bakgrunn de har utove dette."

Hvem ble overrasket?

Overrasket over hva? At det skjer mye vold i nære relasjoner?

Nei, dessverre.

Er dette overraskende for deg?

http://www.dagbladet.no/2008/12/28/nyheter...i/oslo/4174166/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit ikke, du kanskje? Er det så uvanlig blant etnisk norske? Mange sinte og oppfarende mennesker blant fjordene i vår kalde nord, av vidt ulike opprinnelser..

Blant fjordane??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer det fint men vi gjør det ikke like ofte som brune utlendinger!

STOR forskjell på det.

Når jeg sier brune utlendinger mener jeg ikke at det er noe galt med fargen men at de fleste innvandrere som ikke er scandinaviere er de vi hører mest om at dreper andre.

Det er faka og ikke rasistisk ment.Det er mange og faktisk de fleste brune innvandrere er kjempe ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mer overrasket over at Dagbladet skriver at utfra deres erfaring har gjerningsmannen stukket av i en grønn opel!!?!??

:fnise:

Er dette en type bil som er flittig brukt til sånt no?

? Det er ikke DET det står, det står "erfarer", noe som betyr noe helt annet:

"Gjerningsmannen er ikke pågrepet, og har etter det Dagbladet.no erfarer stukket av i en grønn Opel"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Det er ikke DET det står, det står "erfarer", noe som betyr noe helt annet:

"Gjerningsmannen er ikke pågrepet, og har etter det Dagbladet.no erfarer stukket av i en grønn Opel"

Øh, nei. Det betyr nøyaktig det samme. DB har neppe erfart at mannen stakk av i en grønn Opel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble ikke overrasket, for slike nyheter er rett og slett ikke sjokkerende for meg. Men nordmenn er da også i stand til å knivstikke hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

994 av alle innvandrere er lovlydige (dvs. ikke involvert i slik kriminalitet) iflg. SSB.

Til motsetning er 997 av alle nordmenn lovlydige.

Altså ikke så ille som dere skal ha det til. At innvandrernyheter får mer spaltetid gjør ikke om dét faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert riktig, men de seks kriminielle utlenningene er det med kniv.

De tre nordmennene det er snakk om favner om alt fra trafikkbrudd til drap. I tillegg må du tenke på at nordmennene også består av den kvinnelige delen som begår sin andel trygdesvindel, trafikkforseelse osv. Det har innvandrerne i mindre grad.

I tillegg er nok mørketallet for innvandrerne ganske stort, for kvinnene rapporterer nok svært lite av det av ulovligheter som begås mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Erfaring" ville vært om profesjonelle ranere stakk av i en Audi S4 stasjonsvogn fra tidlig 90-tall. Lite kreativt, men samtidig skjønner jeg jo hvorfor de stadig velger disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...