Gå til innhold

Finner ikke på noe!


Gjest Uoppfinnsom!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Uoppfinnsom!!!!

Skal kjøpe gave til en venninne til ca 450 kr, men aner viskelig ikke hva..

Hun er 20 år.

Noen forslag?

Har tenkt litt på bok eller hudpleieprodukter men redd det blir en kjedelig gave..

Ikke så god tid som jeg trodde gitt :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

litt vanskegi ordentlige hudpleie produkter til andre synes nå jeg, hvis du ikke har anelse om noe bestemt hun vil ha..

Hva med boken "beauty bible" eller den andre boka til Vendela Kirsebom? Tror de fleste jålejenter hadde satt pris på å få disse bøkene og de ligger på ca 450 kroner. Ellers kan du jo kjøpe ett gavekort på ett parfymeri der dere bor, det hadde jeg blitt veldig fornøyd med, og det går nok rett hjem hos alle jenter/kvinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter at man skal gi noe nyttig. Nå var nå 450 kr mye å bruke på en venninne uansett, men om jeg hadde hatt venninner jeg skulle gitt gave så ser jeg for meg ei flaske vin (om personen drikker vin da! ikke kjøp om du er usikker! jeg drikker alkohol, men jeg tåler ikke vin.. så om noen hadde gitt meg det så ville den blitt stående.. eller gitt bort videre!) og kanskje noen forskjellige oster om du vet hun er typen til det? Konfekt? Middagsinvitasjon?

Da blir det en opplevelse, dere kan jo dele ost og vin en dag (at du heller tar med egen vin og litt egen mat). Eller gå ut sammen og dele en kveld sammen på en restaurant. Det husker man mye bedre enn noen man setter et sted og det støver ned.

Nå i trange økonomiske tider så er det også greit å få ting man ikke unner seg selv like ofte, og da kan jo hudpleieprodukter være noe som er såpass dyrt at man kanskje sparer litt på det.. Får man da et sett produkter "gratis", så husker man jo på personen, at pga deg så slapp man å betale for dette. Men da skal du vite hva hun vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tre venninner son har slpeiset, så bruker 150 kr hver :) Synes igrunn 450 kr er dyrt nok!

Åh, jeg som egentlig elsker å kjøpe julegaver. At det skal være så innmari vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...