Gå til innhold

Jeg ønsker å åpne en klesbutikk!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Trenger ikke være så veldig dyrt, jeg startet opp butikk for et halvt år siden og totalt har jeg kanskje brukt 23000 kroner totalt på dette, men som sagt fra en over her så begynner egentlig problemene når man skal begynne å betale skatt, moms osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ronaldo
Trenger ikke være så veldig dyrt, jeg startet opp butikk for et halvt år siden og totalt har jeg kanskje brukt 23000 kroner totalt på dette, men som sagt fra en over her så begynner egentlig problemene når man skal begynne å betale skatt, moms osv.

snakker du om nettbutikk eller ? 23000 er ingenting ! er det incl. varer eller bare oppusing av lokale ? kan du fortelle mer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei. Jeg ønsker å samarbeide med en ung, men voksen kvinnelig grunder som ønsker å drive med fullt sett med dame og herreklær. Jeg har leverandør for alt fra luer til jakker og dresser, sko, belter osv. Jeg har også en respektabel egenkapital og i tillegg er jeg en allaround og flink håndverker med noen folk som kan bistå meg med bygging av vår første butikk. Målet er å åpne en butikk som etterhvert skal ekspandere i antall i Norge, Sverige og Danmark...hvis jeg finner den rette damen for jobben. Grunnen til at du må være kvinne er at jeg er mann og det må nesten en mann og kvinne til for å forstå hverandres klesvalg og behov. Jeg vet ikke om jeg har lov å legge ut tlfnummer her, men jeg gjør det siden jeg ikke har blitt bedt om noe annet ved registrering hvertfall. Sammen kan man nå lenger enn alene.

Mvh grunderen 94139707

Endret av grunderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i flere år gått med drømmen om å åpne egen klesbutikk.

Nå har jeg endelig tenkt å realisere dette, men jeg er veldig usikker på fremgangsmåte.

Hvor begynner jeg egentlig?

Hei. Les mitt innlegg lenger nede på side 2.

Grunderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Om man funderar på om man ska välja att starta aksjeselskap eller enkeltmannsforetak, så finns lite skillnader och fördelar och nackdelar listade här. Själv startade jag ett enkeltmannsforetak och "uppgraderade" sedan till aksjeselskap. Det funkade för mig.

Anonymkode: 6f030...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2018 den 13.03, AnonymBruker skrev:

Om man funderar på om man ska välja att starta aksjeselskap eller enkeltmannsforetak, så finns lite skillnader och fördelar och nackdelar listade här. Själv startade jag ett enkeltmannsforetak och "uppgraderade" sedan till aksjeselskap. Det funkade för mig.

Anonymkode: 6f030...a92

Tråden er 10 år gammel :Nikke: 

Anonymkode: 144c9...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...