Gå til innhold

Han vil om morgenenen og jeg vil om kvelden...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Problemet vårt er at han er alltid kåt om morgenen før vi står opp, og da er jeg skikkelig ikke-kåt! Jeg lar han likevel ligge med meg, men jeg klarer ikke å nyte det, jeg er bare trøtt og har ikke lyst i det hele tatt. Samma problemet har vi om kvelden, da er det jeg som vil, og han er trøtt og har ikke lyst. Dette banale problemet gjør at vi har sex mye mindre enn vi egentlig kunne hatt, og de gangene vi har det er det som regel bare en av oss som virkelig er kåte!

Er det flere som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det ofte sånn som dere, han er kåt om morgenenen, jeg lenger utpå dagen/kvelden.

Hva med å ha sex midt på dagen?

Ja vi pleier å ha en avtale om det, han lover å holde fingra av fatet, men likevel er det vanskelig for han. Han klarer det nesten aldri... Og da er jo piffen litt borte på ettermiddagen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tina_*

For min del så er jeg mest kåt om morgenen, spesielt om jeg har vært på fest kvelden før.

Men uansett så blir jeg kåt av å begynne å ha sex.. Det er bare å sette i gang, så er jeg i modus.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er jeg mest kåt om morgenen, spesielt om jeg har vært på fest kvelden før.

Men uansett så blir jeg kåt av å begynne å ha sex.. Det er bare å sette i gang, så er jeg i modus.. :lur:

Jeg blir jo også kåt når vi har begynt, men det blir aldri like bra som hvis jeg er kåt i utgangspunktet.. Får liksom aldri orgasme da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...