Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #21 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg mistekner at de som må påpeke at de ikke er blant de minste. Mest sansynligvis er det Det blir vel hipp som happ. Men når slike som nobilian kommer inn i tråden og gjør et poeng av at han har en normal størrelse og tykk ditt og datt, så er det ikke fordi penisstørrelsen hans bryr noen som helst andre enn ham selv, men han er redd for at hans deltagelse i tråden og sure oppstøt mot slemme kvinner skal tolkes dithen at han har en liten penis, det hadde ikke KG-egoet hans klart å leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann25 Skrevet 18. desember 2008 #22 Del Skrevet 18. desember 2008 Glad jeg ikke har møtt på noen av de ekle damene som sitter på forumet her å trakker ned på andre mennesker hele dagen. God jul folkens : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #23 Del Skrevet 19. desember 2008 Glad jeg ikke har møtt på noen av de ekle damene som sitter på forumet her å trakker ned på andre mennesker hele dagen. God jul folkens : ) Jeg tror jeg dessverre har møtt dem alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #24 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror jeg dessverre har møtt dem alle.... Hvor stor pikk har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #25 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvor stor pikk har du da? 11/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #26 Del Skrevet 19. desember 2008 11/10 Ok det er da ikke så ille, det er jo bare et par cm under gjennomsnittet (13-17cm). Jeg har aldri opplevd det du sier du opplever hele tiden, jeg har 16cm da men den er veldig liten i slapp tilstand. Synes det er leit at du har opplevd mennesker som trakker ned på andre. Jeg har desverre ikke så mange tips til deg uten om at det er lurt å være skikkelig erigrert " før du tar den ut". Så kjør på og kos deg, ikke bry deg om noe som du ikke kan forandre på og damer som ikke er verdt å samle på. Du lever bare en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2008 #27 Del Skrevet 20. desember 2008 Ok det er da ikke så ille, det er jo bare et par cm under gjennomsnittet (13-17cm). Jeg har aldri opplevd det du sier du opplever hele tiden, jeg har 16cm da men den er veldig liten i slapp tilstand. Synes det er leit at du har opplevd mennesker som trakker ned på andre. Jeg har desverre ikke så mange tips til deg uten om at det er lurt å være skikkelig erigrert " før du tar den ut". Så kjør på og kos deg, ikke bry deg om noe som du ikke kan forandre på og damer som ikke er verdt å samle på. Du lever bare en gang! Jepp, livet er for kort til å kaste bort på disse slette skapningene, men ettersom jeg ikke vet hvem som er hvem på forhånd, så sier jeg meg ferdig med kvinner. Kanskje det kommer en inn i livet mitt etterhvert som gjør det verdt å blottstille seg igjen, men slik det er nå gidder jeg ikke. Takker uansett for oppmuntrende ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eksen_* Skrevet 22. desember 2008 #28 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen menn har dårlig selvtillit vedrørende penisen sin selv om de ikke trenger det. Min eksmann fikk det for seg da han gikk på gymnaset at han hadde mindre penis enn de andre gutta, derved begynte han å skulke unna gymmen fordi han følte seg flau. Gutter i en viss alder har forskjellige størrelser og noen er senere utviklet enn andre, men jeg vet ikke om den var liten da siden jeg kun så den da han var voksen. Ingen mobbet mannen min for at penisen hans var liten, ingen kvinner fortalte han at hans penis var for liten for henne. Men likevel hadde han lav selvtillit på det området, og uansett hva jeg sa så trodde han ikke på meg - og penisen var mer enn bra nok den. Det var helt andre ting enn penisen som gjorde at ekteskapet tok slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_dama_* Skrevet 23. desember 2008 #29 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er vel ingen som synes en pikk på 10 cm eller mindre, er stort nok, uansett hvor okay mannen er ellers? 10 cm og blyant-tynn, er og blir for lite uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Jeg har møtt en del menn opp igjennom årene, og blandt dem er det svært få som har hatt så liten pikk som 10 cm, kun en faktisk, og han var en ufyselig tosk med et uforståelig stort ego. Tror de som er størst i kjeften, er de som har minst pikk. De må jo hevde seg på andre områder, når de ikke strekker til med det de har mellom beina. Men jeg synes jo synd på disse mennene, de kan jo ikke noe for det. Det må jo føles vondt å bli avvist gang på gang pga utstyret sitt. Særlig de som er snille og som hadde fortjent noe annet. Men 10 cm er og blir lite, og dermed utilfredstillende og lite pent Når det er sagt, så ville jeg heller ikke ha satset på en mann med stor pikk, hvis han var en tulling ellers. Men hadde jeg møtt en mann med minipikk, hadde jeg nok desverre trukket meg, uansett hvor ok han hadde vært ellers.Det hadde rett og slett blitt så avtennende, at det hadde overskygget resten av mannen. Jeg ville ikke ha delt resten av livet med en jeg ikke synes er tiltrekkende. Hvem vil vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 23. desember 2008 #30 Del Skrevet 23. desember 2008 Nei, det som primært blir stående er din hang til å dømme mennesker som dårlige. Faktisk er det langt verre enn å le av menn som klandrer kvinner for sine små peniser. "Vi"? Slutt å gjem deg bak andre. Jeg registrerer at du inntar en voldsom ovenfra-og-ned holdning og beskriver mennesker du overhodet ikke kjenner som dårlige mennesker, hvilket du strengt tatt ikke har grunnlag for. Er ikke dèt en last, så vet ikke jeg. Ikke kast stein i glasshus. Men det er greit at du gjør det? For i neste avsnitt presterer du jo å gjøre nettopp det, ved å kalle ham en sliter. Noe du overhodet ikke har grunnlag for å gjøre. For å konkretisere det for deg, hvilke grunnlag har du for å hevde at jeg bruker en "liten penis"-taktikk mot enhver som synes jeg er teit? Det står jo der svart på hvitt, om det var du som skrev det: Jeg vet ikke hva som er minst troverdig; opplysningen om at du har folkeskikk eller opplysningen om hva som angivelig er størrelsen på penisen din. Og du bryr deg åpenbart såpass til å angripe Dette var et typisk "du har sikkert liten tiss, også" angrep. Men jeg hører gjerne på bortforklaringer om du skulle ha dem. Igjen skal du generalisere, når det strengt tatt kun er jeg og du som henvender oss til hverandre i denne tråden. Lett gjennomskuelige forsøk på å gjøre en fjær om til fem høns. Du er en sliter, nobilian. Hvordan har han generalisert? Han beskyldte deg for å generalisere. Du er bare én person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #31 Del Skrevet 24. desember 2008 Men det er greit at du gjør det? For i neste avsnitt presterer du jo å gjøre nettopp det, ved å kalle ham en sliter. Noe du overhodet ikke har grunnlag for å gjøre. Neivel. Tenke litt for deg: Det kommer helt an på hva man mener med en sliter. Med en sliter kan man eksempelvis henvise til at nobilian forsøker å gjøre ting mye verre enn de åpenbart er. Altså at man legger energi i å vri og vende på ting, ergo er man en sliter. Hva annet flisespikk kom du med igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #32 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg avslo ett tilbud fra en mulig elsker pga at fyren hadde mikro pikk, hva så? er da en ærlig sak at jeg ikke tenner på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #33 Del Skrevet 24. desember 2008 Ok det er da ikke så ille, det er jo bare et par cm under gjennomsnittet (13-17cm). Jeg har aldri opplevd det du sier du opplever hele tiden, jeg har 16cm da men den er veldig liten i slapp tilstand. Synes det er leit at du har opplevd mennesker som trakker ned på andre. Jeg har desverre ikke så mange tips til deg uten om at det er lurt å være skikkelig erigrert " før du tar den ut". Så kjør på og kos deg, ikke bry deg om noe som du ikke kan forandre på og damer som ikke er verdt å samle på. Du lever bare en gang! Min også. 18.5 blåst opp, men kineserliten som slappis. Jeg trodde lenge at saken min var veldig mye mindre enn andres, for du ser jo ikke sakene erigert, vanligvis. (Jeg ville i hvert fall forsvunnet rimelig fort om noen i dusjen fikk reisning, hehe) Det er visst blodet som pumper opp saken, og jo tykkere snoppen er uten ereksjon, jo mer tyngde er det jo på vevet. Dersom ikke svamplegemet da pumpes knallhardt med blod, så vil du jo ikke få skikkelig ereksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 25. desember 2008 #34 Del Skrevet 25. desember 2008 Neivel. Tenke litt for deg: Det kommer helt an på hva man mener med en sliter. Med en sliter kan man eksempelvis henvise til at nobilian forsøker å gjøre ting mye verre enn de åpenbart er. Altså at man legger energi i å vri og vende på ting, ergo er man en sliter. Hva annet flisespikk kom du med igjen? Hva du legger i ordet "sliter" er da revnende likegyldig. Du foretok en personbedømmelse basert på et par internettposter, og grunnen til at jeg i det hele tatt nevnte det er at du selv skrev i ditt første svar til ham: "I tillegg til at du påberoper deg grunnlag for å vurdere meg som menneske?" Om du kan unnskylde deg med at "det kommer helt an på hva man mener med en sliter", gjelder jo det samme for "dårlig menneske". "Bra" og "dårlig" er jo subjektive kategorier uansett. Når jeg da påpekte at du ikke hadde grunnlag for å kalle ham sliter, var det altså meg som kalte deg hykler. Jeg skal prøve å være mindre subtil neste gang. Om du synes dette er flisespikk (for ikke å nevne at det bare var denne ene tingen du valgte å svare på), hadde du vel ikke behøvd å komme med kommentaren til Nobilan i utgangspunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 25. desember 2008 #35 Del Skrevet 25. desember 2008 Det finnes ikke noe mer turn-off enn kvinner som bedømmer en mann ut fra pikken hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nan, nord Skrevet 25. desember 2008 #36 Del Skrevet 25. desember 2008 Det finnes ikke noe mer turn-off enn kvinner som bedømmer en mann ut fra pikken hans. Men vi kvinna er ikke ute etter å tenne dæ? Vi er interessert i mennan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #37 Del Skrevet 25. desember 2008 Men vi kvinna er ikke ute etter å tenne dæ? Vi er interessert i mennan... Jeg som mann kan skrive under på at jeg føler det akkurat som henne. Det er ufattelig turn-off med kvinner som er så opphengt i en kroppsdel at de lar den styre hennes valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #38 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva du legger i ordet "sliter" er da revnende likegyldig. Du foretok en personbedømmelse basert på et par internettposter, og grunnen til at jeg i det hele tatt nevnte det er at du selv skrev i ditt første svar til ham: "I tillegg til at du påberoper deg grunnlag for å vurdere meg som menneske?" Om du kan unnskylde deg med at "det kommer helt an på hva man mener med en sliter", gjelder jo det samme for "dårlig menneske". "Bra" og "dårlig" er jo subjektive kategorier uansett. Når jeg da påpekte at du ikke hadde grunnlag for å kalle ham sliter, var det altså meg som kalte deg hykler. Jeg skal prøve å være mindre subtil neste gang. Om du synes dette er flisespikk (for ikke å nevne at det bare var denne ene tingen du valgte å svare på), hadde du vel ikke behøvd å komme med kommentaren til Nobilan i utgangspunktet? Så hvis det er komplett likegyldig hva jeg legger i ordet sliter, burde det da også være komplett likegyldig hva du legger i ordet sliter, ergo er det komplett meningsløst av deg å bli hysterisk siden alt er subjektivt. Og apropos hykleri. Du er opptatt av å kritisere èn, men ikke en annen? Begge begår jo samme "grusomhet", eller er det mer feilaktig av meg å kalle nobilian en sliter enn at nobilian kaller meg et dårlig menneske? Altså foretok også nobilian en "personbedømmelse". Men dette spiller ingen rolle for hykleren KA?. Men man er kanskje et dårlig menneske om man spør om legitimiteten bak utsagnet "jeg har stor pikk" i tråder som dette? Ja, jeg synes det er flisespikk, men ustyrtelig morsomt å se deg gå fra konseptene. Jeg velger å ikke svare på det du skriver fordi det er for enkelt å dementere våset ditt. F.eks. handlet ikke min uttalelse om generalisering om annet enn det faktum at den godeste nobilian ikke har grunnlag for å snakke for andre enn seg selv (han sier hele tiden vi) samt at han faktisk også mangler grunnlag for å påstå at jeg sier minipikk til alle som synes jeg er teit. Et stort gjesp og fortsatt god jul i din retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #39 Del Skrevet 26. desember 2008 Hva annet flisespikk kom du med igjen? Ikke mobb flisepikken hans da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 26. desember 2008 #40 Del Skrevet 26. desember 2008 Så hvis det er komplett likegyldig hva jeg legger i ordet sliter, burde det da også være komplett likegyldig hva du legger i ordet sliter, ergo er det komplett meningsløst av deg å bli hysterisk siden alt er subjektivt. Selvfølgelig er det likegyldig hva jeg legger i ordet sliter, har da ikke påstått annet heller. Som jeg sa, grunnen til at jeg tok det opp var for at du ble grinete for en personbedømmelse av deg, for så å gjøre nøyaktig det samme selv mot ham. Definisjoner har da ikke noe med saken å gjøre. Jeg har mindre teskjeer, om nødvendig. Og apropos hykleri. Du er opptatt av å kritisere èn, men ikke en annen? Begge begår jo samme "grusomhet", eller er det mer feilaktig av meg å kalle nobilian en sliter enn at nobilian kaller meg et dårlig menneske? Altså foretok også nobilian en "personbedømmelse". Men dette spiller ingen rolle for hykleren KA?. Men man er kanskje et dårlig menneske om man spør om legitimiteten bak utsagnet "jeg har stor pikk" i tråder som dette? Jeg kritiserte deg ikke fordi du kalte ham en sliter. Jeg kritiserte deg fordi du kalte ham en sliter etter at du klaget over at han ikke kan kalle deg et dårlig menneske. Han sa aldri at du ikke kunne kalle ham sliter på like tynt grunnlag. Derfor er jeg opptatt av å kritisere deg. Blant andre ting. Ja, jeg synes det er flisespikk, men ustyrtelig morsomt å se deg gå fra konseptene. Jeg velger å ikke svare på det du skriver fordi det er for enkelt å dementere våset ditt. "Kan du lese du, da?" "Selvfølgelig kan jeg lese." "Si hva som står der, 'a." "Gidder ikke akkurat nå." F.eks. handlet ikke min uttalelse om generalisering om annet enn det faktum at den godeste nobilian ikke har grunnlag for å snakke for andre enn seg selv (han sier hele tiden vi) samt at han faktisk også mangler grunnlag for å påstå at jeg sier minipikk til alle som synes jeg er teit. Et stort gjesp og fortsatt god jul i din retning Jo, du anklaget ham direkte for å generalisere fordi han brukte ordet "vi". Men han generaliserte på ingen måte "vi": han anklagde DEG for å generalisere "vi". Jeg har ikke sagt at han var berettiget i anklagen, men det kan under ingen omstendighet kalles en generalisering fra hans side. Dine ord taler imidlertid for seg selv, i og med at du forsøkte deg på å såre ham ved å si han har en liten pikk. Denne type argumentasjon har ikke ben å stå på, og det er rett og slett flau lesning. Og hvorfor jeg kritiserer deg og ikke Nobilan? Fordi Nobilan kom med en saklig respons på et useriøst innlegg ("Jo, vi ler av de bitre KG-mennene med deformerte minipikker"), som på ingen måte kunne sees på som en invitt til et helt avsnitt med personangrep, som til og med var lengre enn avsnittet som faktisk svarte på det han skrev. Jeg kritiserer ikke ham, fordi han har forholdt seg så saklig og anstendig man kan kreve under omstendighetene. Jeg kritiserer deg, fordi du argumenterer som om du fortsatt er i skolepliktig alder. Dine svar til meg er et ytterligere bevis på det. "Det er så enkelt å svare på at det vil jeg ikke" er jo det kosteligste jeg har lest på år og dag. Jeg, på min side, valgte den logiske utveien: det var så enkelt å dementere våset ditt at jeg gjorde det på en knappe 5-10 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå