Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_stine_*
Skrevet

er det noen som vet hvor mange episoder det er i sesong 4? både på mtv.com og mtv.no er de bare kommet til episode 20, men det virker ikke ut som om det er noen avsluttende episode

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 4 er ferdig, og 5 begynner snart. Alle episodene ligger på mtv.

• 2 uker senere...
Skrevet

6. april (at 10 pm ET - det er vel midt på natta for oss) begynner sesong 5 på mtv.com :danser:

Skrevet

Det er noen episoder i seesong 4 som ikke ligger på mtv.com.... de siste episodene...

ihverfall sist jeg sjekka.

noen som ser på sesong 5?

Skrevet
Det er noen episoder i seesong 4 som ikke ligger på mtv.com.... de siste episodene...

ihverfall sist jeg sjekka.

noen som ser på sesong 5?

Er ikke det 20 episoder i sesong 4 da? Jeg finner ikke flere noe sted i hvert fall.

Jeg ser sesong 5 :)

Skrevet

Hva slags episoder er det som går nå?! Heidi er ikke sammen med Spencer men med en annen, og Lauren driver og dater Jason eks-kjæresten?!

Gjest dalieo
Skrevet
Hva slags episoder er det som går nå?! Heidi er ikke sammen med Spencer men med en annen, og Lauren driver og dater Jason eks-kjæresten?!

Første sesong ;p

Skrevet

Så noen episoder på Mtv nå. Morsomt å se hvordan Heidi egentlig så ut. Jeg syns forsåvidt hun var mye penere den gang.

Gjest dalieo
Skrevet

Helt enig Venus! Skikkelig søt og naturlig. Hadde helt glemt at hun så sånn ut før, nå er hun jo bare plastikk.

Skrevet
Helt enig Venus! Skikkelig søt og naturlig. Hadde helt glemt at hun så sånn ut før, nå er hun jo bare plastikk.

Heidi hadde helt grusom personlig stil i sesong 1. Veldig white trash.

Selv om hun ser ut som en Barbie-dukke nå så synes jeg ikke hun så så mye bedre ut i begynnelsen.

Gjest dalieo
Skrevet
Heidi hadde helt grusom personlig stil i sesong 1. Veldig white trash.

Selv om hun ser ut som en Barbie-dukke nå så synes jeg ikke hun så så mye bedre ut i begynnelsen.

Greit nok ang. stilen, men nå tenker jeg mer på utseendet hennes. Forstår ikke hvorfor hun tok verken neseplastikk eller injeksjoner i leppene.

• 3 uker senere...
Skrevet

eller silikon for den saks skyld. syns hun har alt for store pupper til kroppen sin nå!

Skrevet

Likte fjeset på Heidi når dama til eksen hennes kommenterte at hun så helt annerledes ut enn bildene hun hadde sett fra tidligere :fnise: Forøvrig veldig frekt sagt!

• 2 måneder senere...
Gjest Paddymaddy
Skrevet

Heidi og Spencer er ikke så Bitchyi vikeligheten, de kom kjevt ut med han/hun som er produktsenten til programmet.

Så de ble bestemt at de skulle være de "slemme"!

De selv syns jo det er dumt, men godtar det for da får de mer snakk, en de andre : )

Husk at selvom det er reality tvshow så er det mye skuespill.

Må jo skape mye fake drama, for at det skal bli noe å se på!

• 3 måneder senere...
Skrevet

the hills sesong 5 begynner 18:10 på mtv den 10. Oktober!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva skjer med at Heidi på død og liv vil bli gravid? Ho virker jo helt gal for tiden.. Spencer er fortsatt en pikk og Audrina er vel på vei ut? Det skjer liksom ikke så mye med ho lenger..

Gjest Gjest_janne_*
Skrevet

jeg kan virkelig ikke skjønner hvorfor heidi i det hele tatt ble sammen med slik dritsekk som spencer?? han behandler alle som drit. til og med sin egen søster er han frekk med. huff.

men tror nok mye av dramet er fake. og er ikke det litt rart at vær gang heidi og Lauren krangler så møter de på hverandre på samme utested? må jo være 100 utesteder i LA.litt pussig at de er på samme utested på samme tid når de har kranglet om noe. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...