Møffi Skrevet 17. desember 2008 #21 Skrevet 17. desember 2008 Syns Heidi bare likner mer og mer på en barbiedukke jeg da
VirreVapp Skrevet 17. desember 2008 #22 Skrevet 17. desember 2008 Uff, dette er en av de seriene jeg har blitt helt hekta på.. Også er det jo så tragisk dårlig!!!! Hvor mye av det som er sant har jeg vel egentlig litt tvil om, men definitivt underholdende Og jeg synes Lauren er den kjipeste i hele serien jeg da.. Selvfølgelig er Spencer en drittsekk, men det er jo underholdende.. Lauren virker så kjedelig, og goody-girl..
Rosenrød Skrevet 19. desember 2008 #23 Skrevet 19. desember 2008 Liker serien, kan ikke fordra Spencer!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #24 Skrevet 21. desember 2008 Hei! Åh så bra at det er en tråd om The Hills. Jeg har fulgt med siden Laguna Beach, men det er et par uklarheter her: Hvis jeg forsto det riktig, så ble Lauren kjent med Audrina gjennom Heidi. Hvordan ble Heidi og Audrina kjent? Jeg husker at Lauren hang mye med Lo når det var Steven-Kristin-drama, men jeg vet heller ikke hvordan Heidi kom inn i bildet egentlig. Brody ble kjent med Lauren når Spencer ble kjent med Heidi, ikke sant? Og etter det tullet med Spencer-Lauren så har altså Brody og Frankie og de andre gått fra Spencer og er nå gode venner med Lauren. Så datet Brody og Lauren en stund, men så ble jo Lauren sammen med Doug. Er det kameraten til Brody eller ble han kjent med Brody etter å ha møtt Lauren? Forvirret!! Audrina var så utrolig RÆVA når hun beskyldte Lauren for å ha hooka opp med Justin. Herregud, til og med Justin ble oppgitt!! Åååh jeg var så sint.
Mischa Skrevet 22. desember 2008 #25 Skrevet 22. desember 2008 Heidi ble kjent med Audrina etter at hun flyttet til L.A. Heidi flyttet jo først inn i leiligheten (som hun og Lauren delte), og Audrina bodde i samme leilighetskompleks. Mener å huske at i første episode av The Hills så sier Heidi at hun er blitt kjent med Audrina, og introduserer Audrina for Lauren. Fra Wikipedia "After moving to LA, Audrina moved into Hillside Villas and got a job at Quixote Studios as a receptionist. In 2006, Laguna Beach stars Lauren Conrad and Heidi Montag moved into her building to shoot their MTV show The Hills. Audrina quickly became friends with both girls and joined the cast of the smash hit reality series." Heidi bodde i Laguna Beach (hun flyttet fra Colorado til Laguna) og gikk på samme skole som Lauren. Hun er med i noen episoder av Laguna Beach. Lauren gikk vel på samme high school som Doug (hun kalte han vel highschool sweetheart) - men hvorfor han er blitt venn med Brody skjønner jeg ikke :klø:
Gjest Gjest_Rufsa88_* Skrevet 22. desember 2008 #26 Skrevet 22. desember 2008 Såvidt jeg kan huske så ble vel Lauren kjent med Heidi på skolen i San Francisco når hun gikk der...? Så ble Heidi med Lauren til Laguna Beach feks den gangen Trey hadde sånn fashion show ting... om dere husker det. ...hekta på The Hills...
Mischa Skrevet 22. desember 2008 #27 Skrevet 22. desember 2008 Såvidt jeg kan huske så ble vel Lauren kjent med Heidi på skolen i San Francisco når hun gikk der...? Så ble Heidi med Lauren til Laguna Beach feks den gangen Trey hadde sånn fashion show ting... om dere husker det. ...hekta på The Hills... Å ja.. kanskje det var sånn det var! Husker hvertfall Heidi er med i en episode om noe fashion show ja
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #28 Skrevet 22. desember 2008 Jeg diskuterte det med noen venninner, og vi ble litt uenige om dette med vennskapet til Heidi og Lauren, nettopp fordi vi husker at Heidi var på Laguna med Lauren. For Heidi var jo ikke en av gjengen der; Steven, Lo, Dieter, Kristin,Lauren,Talan etc. Så de ble kjent i San Fransisco? How? Jeg husker at Lauren gikk på skole der i ett semester, så flytta hun tlbake til Laguna også reiste hun til LA og bodde sammen med Heidi før alt tullet begynte, og Audrina flytta inn. Men, ja stemmer det at Doug var Lauren's promdate en eller annen gang på high school. Så han ble venn med Brody gjennom Lauren da? For jeg syntes det var så rart at Lauren hadde datet to kompiser, noe hun selv sier når Doug har en poolparty etter dramaet med Stephanie. Hun sier til Whitney "i've kissed two of them".
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 23. desember 2008 #29 Skrevet 23. desember 2008 Jeg diskuterte det med noen venninner, og vi ble litt uenige om dette med vennskapet til Heidi og Lauren, nettopp fordi vi husker at Heidi var på Laguna med Lauren. For Heidi var jo ikke en av gjengen der; Steven, Lo, Dieter, Kristin,Lauren,Talan etc. Så de ble kjent i San Fransisco? How? Jeg husker at Lauren gikk på skole der i ett semester, så flytta hun tlbake til Laguna også reiste hun til LA og bodde sammen med Heidi før alt tullet begynte, og Audrina flytta inn. De ble kjent i San Fran, når de begge gikk på skole der. Så ble Heidi med Lauren til Laguna på besøk. Så flyttet de sammen i LA med Heidi....
Haris Pilton Skrevet 24. desember 2008 #30 Skrevet 24. desember 2008 hahahahaha whaaaaaat, de gifta seg ikke likevel?! noen andre som synes det virka litt kunstig og altfor "movie-moment" måten det skjedde på i rettsalen? veldig gjennomtenkt på forhånd at det ble skikkelig bra TV hvis han gjorde det på den måten, liksom.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #31 Skrevet 25. desember 2008 hahahahaha whaaaaaat, de gifta seg ikke likevel?! noen andre som synes det virka litt kunstig og altfor "movie-moment" måten det skjedde på i rettsalen? veldig gjennomtenkt på forhånd at det ble skikkelig bra TV hvis han gjorde det på den måten, liksom. Ja, du så sesongfinalen du også? Jeg så det på nettet og leste kommentarer fra folk som falt for Spencer pga det han gjorde. Og jeg tenkte bare "whaaaat?". Altså, seff var det gjennomtenkt. Han ble ikke plutselig "snill". Han kunne jo sagt fra FØR de gikk inn der med en gang, og ikke akkurat når HAN skulle si "I do". Det var så utrolig teit, jeg ble bare kvalmere jeg egentlig. Han har gitt faen i Heidi sine ønsker i nesten 3 år. Så prøver han en ny strategi når han merker enda mer motstand enn før, og alle faller for han? Daaaaaamn he must be good!
Ole27 Skrevet 28. desember 2008 #32 Skrevet 28. desember 2008 Jeg også er totalt hekta på the hills - ser alle episodene på mtv.com etterhvert som de kommer ut. Gleder meg til Whitney's egne serie, The City! Men jeg tror det er viktig å være klar over at disse seriene er heavy "scripted" - jeg tror det meste er planlagt og legges til rette for å lage bra tv. Jeg tror ikke det er tilfeldig at det nå legges opp til en reunion mellom Lauren og Heidi nå som Whit skal flytte ... Og jeg tror ikke Spencer er så dust på orntlig, men han skal jo fylle sin rolle i showet Men uannsett - det er bare utroolig bra laget og skikkelig hjernedødt "drømme-seg-bort-tv" :-) Brody Jenner får også sin egen mtv-serie nå, "bro-mance", der han skal finne seg en ny bestis - i samme stil som Paris Hiltons BFF-serie .. Kan bli spennende det også!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #33 Skrevet 30. desember 2008 Jeg også er totalt hekta på the hills - ser alle episodene på mtv.com etterhvert som de kommer ut. Gleder meg til Whitney's egne serie, The City! Men jeg tror det er viktig å være klar over at disse seriene er heavy "scripted" - jeg tror det meste er planlagt og legges til rette for å lage bra tv. Jeg tror ikke det er tilfeldig at det nå legges opp til en reunion mellom Lauren og Heidi nå som Whit skal flytte ... Og jeg tror ikke Spencer er så dust på orntlig, men han skal jo fylle sin rolle i showet Men uannsett - det er bare utroolig bra laget og skikkelig hjernedødt "drømme-seg-bort-tv" :-) Brody Jenner får også sin egen mtv-serie nå, "bro-mance", der han skal finne seg en ny bestis - i samme stil som Paris Hiltons BFF-serie .. Kan bli spennende det også! Det er jo underholdningsshow, så jeg tror vi bare nyter underholdningen. Men, det skal sies at slik drama er veldig virkelig. Om ikke i disse karakterenes liv, så er det i alle fall slik for mange. Dette med venner som går hver sin vei, hvem støtter hvem, søstre som blander seg og står i midten, venninne dater eks, venner hater nye kjæresten osv. Det er også vanlig at man fyller et tomrom, noe jeg tror er det Lauren gjør nå som Whitney flytter. Jeg tror at produsentene ba Lauren og Lo dra på den festen, for det virker merkelig at Lauren frivillig drar til en event hun VET er på en måte Heidis "territorium". Men dramaet finnes i virkeligheten Bromance virker så idiotisk. Jeg så traileren og skjønte ikke helt poenget. Whitney sin serie gleder jeg meg til mer til (kanskje fordi jeg er jente), men jeg er redd det blir veldig wannabe-hills-suksess.
Gjest Gjest_Kat_* Skrevet 6. mars 2009 #35 Skrevet 6. mars 2009 Snart kommer sesong 5 ååjaaa... gleder meg sykt! håper lauren og heidi blir venner igjen og at hun dumper spencer en gang for alle!
MiniMjau Skrevet 6. mars 2009 #36 Skrevet 6. mars 2009 Hjelp. Jeg har også begynt å se serien på mtv.com.... Har kommet til sesong 3 nå og Spencer har akkurat flytta ut av leiligheten deres (som Spencer eier?). Blir jo helt oppslukt av serien, for de lever jo et veldig enkelt (men likevel komplisert, hehehehe) liv, tydeligvis med god tilgang på penger(Lauren er jo student, og jobber i tillegg gratis som intern hos Vogue... )... og det er mystisk hvordan disse talentløse bærtene greier å hale i land disse jobbene... hehe.. Spencer virker jo også som en total kontrollerende psykopat.... Han liker ikke Lauren nei, og han mente jo at Heidi ikke skulle henge med Lauren før dette med sex-videoen kom opp? Lauren er litt for sta, og jeg mener de burde ha pratet mer sammen, så hadde de kanskje unngått alt dramaet.. men da hadde det vel ikke vært så mye "The Hills"-serie heller. :-) Spencer sitter alltid å knotter med laptopen, selv når han og Heidi har seriøse samtaler om forholdet!! Øynene til Audrina er jo et kapittel for seg selv. Hun ser jo "opp" på en måte? Liker Whitney godt, skal se serien hennes når jeg er har sett ferdig sesong 4... :-)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #37 Skrevet 10. mars 2009 Det kommer en sesong til ja, sesong 5. men lauren skal ikke være med der Hun ga seg etter sesong 4.
Møffi Skrevet 10. mars 2009 #38 Skrevet 10. mars 2009 Det kommer en sesong til ja, sesong 5. men lauren skal ikke være med der Hun ga seg etter sesong 4. Nei, hun gir seg etter sesong 5 (se linken jeg postet litt lengre oppe på siden)
Gjest Imsdal Skrevet 11. mars 2009 #39 Skrevet 11. mars 2009 Endelig fant jeg en The Hills tråd Trodde jeg var den eneste som var hekta! Jeg ser på hver dag på mtv, men også de episodene som går i helgene om jeg kommer på det (går akkurat mens jeg spiser middag, hehe). Som noen andre nevnte her ligner Heidi på en barbiedukke nå, så har hun en veeeldig irriterende stemme og måte å snakke på, litt sånn oppramsende. Akkurat slik som Spencer gjør.. Er så lei pjattet deres om lojalitet og den leksa der! Og hvordan går det ann å være sammen med en som en så manipulerende, ikke en gang hennes egen søster og hennes mor går han overens med.. Han ble ihvertfall ikke noe bedre etter han annla kone-banke-barten sin Ser ihvertfall for meg full kræsj med Lauren, Lo og Audrina i samme hus.. (noe jeg forsåvidt vet at det blir, siden hun flytter i eget hus..) Men hvordan har de råd til å bare kjøpe et helt hus med hage i L.A.? De må jo være steinrike.. Hvor mye av serien tror dere er ekte? Tror dere alt er skuespill? Jeg tror at "bunnhistorien" er sann, feks. at søsken som er med i serien er ekte søsken, foreldrene er de ekte foreldrene, at jobbforhold og der de bor er ekte, men at mye av dramaet ikke stemmer helt, feks at Heidi og Lauren går på de samme utestedene, at Lauren og Whitney fikk jobb på samme plass osv.
Møffi Skrevet 11. mars 2009 #40 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har forstått det som om de bare leier huset jeg (Spencer og Heidi leier også leiligheten...) Men tror foreldrene til Lauren er passe rike, hvis du har sett huset deres i Laguna... Er litt mer usikker på foreldrene til Heidi, virket ikke som om de bodde såpass staselig, men det betyr jo egentlig ingenting... Foreldrene og søsknene er absolutt de ekte, du ser jo at de likner såpass Men tror mye av "dramaet" er sjissert av mtv. Har lest et sted at mtv møter med de et par ganger i mnd og så går de gjennom timeplaner og finner ut hva som skal være med å filmes... Spent på sesong 5, selv om det virker som om den bartenderflørtinga til Spencer ikke var såpass alvorlig (og DET tåpelige slagsmålet mellom Spencer og typen til Stephanie da!), hele den greia der virket skikkelig skissert :gjeiper: tror ikke Heidi og Spencer kommer til å slå opp pga det, for å si det sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå