Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Imsdal
Skrevet

Fra Wikipedia: "One, of many examples cited in the article is that "Heidi Montag used the show to score herself a record deal [and] of course, she never mentioned that on camera"

Record deal som i platekontrakt? Vet ikke om jeg hadde kjøpt den plata, håper hun har mer behaglig sangstemme.. Sikkert sanger om lojalitet og vennskap :fnise:

Forholdet til Heidi og Spencer må jo bare være spill da, mer usympatisk fyr skal du lete lenge etter.. Er jo ikke fin engang :ler:

Supert at det kommer en sesong 5 og, er helt hekta jeg, hehe :) Selv om det meste sikkert er juks er det høy underholdningsverdi da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fra Wikipedia: "One, of many examples cited in the article is that "Heidi Montag used the show to score herself a record deal [and] of course, she never mentioned that on camera"

Record deal som i platekontrakt? Vet ikke om jeg hadde kjøpt den plata, håper hun har mer behaglig sangstemme.. Sikkert sanger om lojalitet og vennskap :fnise:

Musikkvideo? Sjekke youtube...

Joda, hihi, Higher,

og det ser ut til å være fler der - hvis du er interessert ;)

Men kleskolleksjonen til Lauren blir heller aldri nevnt på The Hills...

Gjest Imsdal
Skrevet

Joda, hihi, Higher,

Men kleskolleksjonen til Lauren blir heller aldri nevnt på The Hills...

:hakeslepp:

Tusen takk for linker, Youtube er genialt :) Hehe, det var jo litt av noen musikkvideoer!

Kleskolleksjonen til Lauren må være mye av det hun går med selv i serien, ser ihvertfal ganske likt ut..Sikkert mye reklame å hente ved å bruke de der :)

Skrevet

jeg eeelsker the hills. men jeg lurer også på hvor mye som er ekte og hvor mye som er lagd. sånn som når jason og lauren slo opp, så måtte de lage en scene hvor hun hentet alle tingene sine ellernoe, en mnd etterpå! haha. så surt!

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan Heidi kommer seg opp og fram i det firmaet hun jobbet i (Bolt...)... hun bare gikk inn fra gata og ba om internship og vips noen episoder senere er hun director for en avdeling....

Jeg håper faktisk noe er fake, for så dust som Spencer er kan jeg ikke skjønne at noen kan være. han er jo faktisk psykopat!

Gjest Imsdal
Skrevet

Hun har klatret fort i stigen Heidi ja, slik som da hun og sjefene var på tur til Las Vegas når de skulle kjøpe et hotell der.. virket som det skulle være hennes prosjekt, siden hun egentlig skulle bo der en stund.. er jo ikke så veldig sannsynlig siden hun trolig ikke har noen utdanning innen bransjen..

Og Spencer er jo den mest manipulerende og psyko personen som finnes, vil tro han kommer til å slite for å bli kvitt det stemplet..

Håper sannheten rundt denne serien kommer frem en dag, dårlig gjort å lure oss på denne måten :fnise:

Skrevet

Jeg er en ganske ny Hills-tilhenger..

Trodde Lauren og Spencer hadde vært kjærester før jeg, men det har de altså ikke vært?!

Skrevet

hell no! :ler:

lauren bare liker ikke måten heidi forandret seg på når hun møtte spencer, og ikke minst at spencer drev å holdt på/prøvde seg på Audrina samtidig.. og allikevel lurte Heidi til å tro at han ikke gjorde det ;)

Gjest dalieo
Skrevet
Hun har klatret fort i stigen Heidi ja, slik som da hun og sjefene var på tur til Las Vegas når de skulle kjøpe et hotell der.. virket som det skulle være hennes prosjekt, siden hun egentlig skulle bo der en stund.. er jo ikke så veldig sannsynlig siden hun trolig ikke har noen utdanning innen bransjen..

Og Spencer er jo den mest manipulerende og psyko personen som finnes, vil tro han kommer til å slite for å bli kvitt det stemplet..

Håper sannheten rundt denne serien kommer frem en dag, dårlig gjort å lure oss på denne måten :fnise:

Har tenkt på det samme! Det blir nesten for usannsynlig.

Det går rykter om at alle jentenes jobber er fake. Diane Von Furstenberg-jobben til Whitney er visstnok bare for å lage TV av det, og hun er bare innom kontoret når MTV trenger materiale derfra. Og Audrinas jobb, hva er det hun gjør egentlig? Henger i studio/konserter og roser diverse band? :klø:

Spencer er skummel ja, nekter å tro at han kan være så ondskapsfull på ordentlig! Noe være manus :haar:

Skrevet
Hei...

Har aldri sett på The Hills før, men så begynte jeg brått å se sesong 4 nå.

Og en ting jeg ikke har fått med meg, kan noen fortelle meg hvorfor er Spencer så inni helsike forbanna på Lauren?

Kjære vene. Og for en udregelig person han virker. Fyy.

Hvorfor jeg gidder å se på den serien, er et helt annet spørsmål. Høhø.

Takk på forhånd.

Spencer er så inni helsike forbanna på Lauren fordi Lauren forsøkte (med rette?) å hindre at Spencer og Heidi ble et par. Hun var ganske klar overfor Heidi angående hva hun mente om ham, og etter at de faktisk ble et par har Spencer ikke kunnet fordra henne.

Jeg er enig i at Spencer er helt forferdelig! Jeg sitter med haka nedpå brystet når jeg ser hvordan han snakker til sin svigermor eller Heidis søsken. Er det mulig?

Og dere som lurte på hvordan Brody og Doug ble kjent; de ble rett og slett kjent gjennom Lauren, og har ikke kjent hverandre lenge. Jeg husker Doug nevnte det i en diskusjon at dette var voldsomt mye drama til bare å kjent hverandre i noen måneder. (hvor han refererte til forholdet mellom ham og Brody)

The Hills er GØY, men ikke noe jeg med glede innrømmer at jeg ser på ;)

Skrevet

Sitter og ser sesong 4 nå og storkoser meg ...heehehe :ler:

Både Heidi og Whitney blir framstilt som karrieremennesker som har flotte jobber høyt på strå... men de sier jo bare "okey....", "okey....." når de har møte med sjefen..... Og whitney skulle jobbe bi-costal, som i pendle NYC/LA, hørtes ut som en viktig jobb, promotion og greier... men når hun kom til NYC skulle hun jo bare lempe klær og ta bilde av modeller... som hun alltid har gjort...

Skjønte heller ikke det las vegas prosjektet til heidi, og at hun ble fratatt den jobben pga spencers oppmøte når hun var ute med sjefene... virker litt snålt. Tror ikke jeg hadde fått fyken om samboeren min hadde møtt opp på vår llønningspils :ler:

Skrevet
Sitter og ser sesong 4 nå og storkoser meg ...heehehe :ler:

Både Heidi og Whitney blir framstilt som karrieremennesker som har flotte jobber høyt på strå... men de sier jo bare "okey....", "okey....." når de har møte med sjefen..... Og whitney skulle jobbe bi-costal, som i pendle NYC/LA, hørtes ut som en viktig jobb, promotion og greier... men når hun kom til NYC skulle hun jo bare lempe klær og ta bilde av modeller... som hun alltid har gjort...

Skjønte heller ikke det las vegas prosjektet til heidi, og at hun ble fratatt den jobben pga spencers oppmøte når hun var ute med sjefene... virker litt snålt. Tror ikke jeg hadde fått fyken om samboeren min hadde møtt opp på vår llønningspils :ler:

Jeg tror ikke hun fikk fyken, men at hun valgte å ikke ta jobben på grunn av Spencer..! Bombe...

Skrevet

Men han sjefen sier jo at de har satt noen andre på Vegas.... også sier Heidi .. "okey....":-D

Gjest Cupcakes
Skrevet

Hihi...jeg er også ivrig Hills seer, har til og med de sesongene som er gitt ut på dvd :sjenert:

men Spencer har alltid vært så ond/ slem han, han og Brody (og broren til Brody) hadde tidligre en egen serie på MTV som jeg ikke helt husker navnet på nå, men husker at jeg irriterte meg like mye over han da gitt.. hehe... Og skjønner virkelig ikke hvorfor Heidi holder ut med han ganng på gang, må rett å slett være for pengene/ pr'en eller at hun er stein dum... :lete:

Gleder meg til sesong 5 kommer ut på MTV.com jeg...tror ikke det er lenge til, sesong finalen til whitney kommer ut i dag på nettet :lur:

Skrevet

Joda, hihi, Higher,

:hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si........ :hakeslepp::skratte:

Gleder meg til sesong 5 jeg også, synd at det blir Laurens siste..

Håper inderlig at Heidi og Spencer gjør det slutt, han er noe av det mest motbydelige jeg noensinne har sett....

Skulle likt å vært flue på veggen på innspillingene, hadde vært spennende å se hvordan det hele foregår... Virker liksom litt for godt til å være sant.

Skrevet
men Spencer har alltid vært så ond/ slem han, han og Brody (og broren til Brody) hadde tidligre en egen serie på MTV som jeg ikke helt husker navnet på nå, men husker at jeg irriterte meg like mye over han da gitt.. hehe... Og skjønner virkelig ikke hvorfor Heidi holder ut med han ganng på gang, må rett å slett være for pengene/ pr'en eller at hun er stein dum... :lete:

Tror du tenker på "The princes of Malibu" ;)

Den serien floppet så fælt at den ble tatt av lufta etter fem/seks episoder.

Skrevet

den så jeg også på :ler:

den var minst like fæl! jesus. men i den serien så trodde jeg at de var søsken jeg, brody og spencer :ler:

ikke godt å vite hva som foregår der borte egentlig. skulle gjerne hatt en middag med en av de og spurt hva som var sant og ikke osv.

om whitneys jobb bare er fake, så kan jeg jo til en viss grad forstå Olivia (som jeg går utifra jobber der på ordentlig?) irritasjon.. :roll:

Skrevet
om whitneys jobb bare er fake, så kan jeg jo til en viss grad forstå Olivia (som jeg går utifra jobber der på ordentlig?) irritasjon.. :roll:

Nja, jeg mener å huske å ha lest at hun fikk jobb der pga MTV eller noe i den dur.

Skrevet

Det meste er nok iscenesatt for underholdningens skyld..

Til og med kranglingen mellom Olivia og Whitney erfake.

Skrevet

De prøvde å få til en fysisk "slåsskamp" faktisk... Fint det ble stoppet, for hvem hadde trodd på en slåsskamp mellom Olivia og Whitney på jobben liksom? Mangler bare gjørme og bikini...

Olivia er nok ikke bare søt og snill, men jeg håper ikke hun er fullt så bitchy som hun fremstilles på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...