Gå til innhold

The Hills sesong 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Har aldri sett på The Hills før, men så begynte jeg brått å se sesong 4 nå.

Og en ting jeg ikke har fått med meg, kan noen fortelle meg hvorfor er Spencer så inni helsike forbanna på Lauren?

Kjære vene. Og for en udregelig person han virker. Fyy.

Hvorfor jeg gidder å se på den serien, er et helt annet spørsmål. Høhø.

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jo, nå skal du høre...

Spencer gikk for en stund siden ut med rykte om at Lauren og x'en Jason laget en sex-video. Dette var tydeligvis ikke sant... Lauren ble vel mest forbanna på Heidi, x-bestevenninna som ikke støttet henne, men kjæresten Spencer...

Spencer er en helt forferdelig ufordragelig type spør du meg.... !!

Det er noe rart med disse reality-greiene, man blir hekta... jeg har fulgt med i alle årene det har gått... :fnise:

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Alle episodene ligger ute på mtv.com, man møter vel Spencer i slutten av sesong 1 om jeg ikke husker feil.

Lauren er vel mest sur på Spencer? Får inntrykk av at hun er mer likegyldig/skuffa over Heidi...

Men i neste episode tror jeg jaggu Heidi og Lauren blir venner jeg, så sånn ut på "next time on The Hills" - Er jo sesongfinale også!

Skrevet

Uff jeg har blitt helt hekta på The Hills.

Se på alle episodene på mtv.com ;)

Skrevet

The Hills er jo kjempe gøy. Jeg så Laguna beach og :) Jeg håper det kommer flere sesonger, for neste gang er det jo sesong slutt.Noen som vet?

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Kommer jo en spin-off serie om Whitney i NY...

Jeg må forresten si jeg var overrasket over hvor kort tid det går mellom virkeligheten og det som blir sendt, er jo ca bare en mnd siden Spencer og Heidi giftet seg, og det ble sendt på mandag!

Skrevet (endret)
Hei!

Jo, nå skal du høre...

Spencer gikk for en stund siden ut med rykte om at Lauren og x'en Jason laget en sex-video. Dette var tydeligvis ikke sant... Lauren ble vel mest forbanna på Heidi, x-bestevenninna som ikke støttet henne, men kjæresten Spencer...

Spencer er en helt forferdelig ufordragelig type spør du meg.... !!

Det er noe rart med disse reality-greiene, man blir hekta... jeg har fulgt med i alle årene det har gått... :fnise:

Høhø, også er'n så gærn på Lauren? Logisk høhø. Tulling.

Takk for oppklaring alle sammen:)

Endret av laperla
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Av meg? :(

Det skjedde jo på mandag og har stått i diverse media jo....

Skrevet

Sorry sorry.. Trodde du skrev "som blir sendt på mandag.."

Bare jeg som ikke har sett den som gikk på mandag ennå.

Unnskyld! :blomst:

Skrevet

Åh, ja han er kvalm!

Skjønner jo at mtv klipper det til sånn at han skal virke en blanding av manipulerende, frekk, ekkel osv, men gud!

Han ser jo ganske ekkel ut med skjegg også må jeg si...

HURRA - mitt første innlegg som registrert bruker :duskedame:

Skrevet

Spencer må jo enten være en ekstremt god skuespiller eller så er han psykopat?!

Det er veldig underholdende å se på, men jeg håper virkelig ikke han er så ond og kontrollerende som han virker!

Skrevet

Det virker som om han bokstavelig talt ikke er helt frisk.

Sosiopat?

Skrevet

Tror nok Lauren er mest skuffa over Heidi....lauren setter jo venner veldig høyt virker det som!

Jeg har også fulgt med i alle år, helt siden Laguna Beach... Merkelig hvor man blir totalt avhengig :ler:

men det er jo moro da!

Jeg har en venninne i LA som fester med de... :fnise: og det ER visst faktisk så mye drama som man ser! Hjelpes!

Skrevet

Vet! Man blir helt hekta :) Syns det er like moro å bare se alle de fine klærne de har på og sånn jeg da... (Overfladisk? - Neida!)

Men hva tror dere skjer med Audrina og Justin Bobby? Han virker jo dopa hele tiden..

Skrevet
Vet! Man blir helt hekta :) Syns det er like moro å bare se alle de fine klærne de har på og sånn jeg da... (Overfladisk? - Neida!)

Men hva tror dere skjer med Audrina og Justin Bobby? Han virker jo dopa hele tiden..

Haha, jeg også :fnise: Kjæresten min blir like oppgitt hver gang....

Tja, Audrina og Justin ja.. Ikke godt å si! Mye frem og tilbake... Jeg synes nå Justin er blitt ganske søt, jeg....! :sukk: Men før var han jo bare DEN slasken!

Men jeg føler jeg stemmer litt ja for de to.....

:D

Skrevet

Har hørt at det kommer en sesong 5 for deg som lurte på d.

Har også fulgt med helt fra Laguna Beach :) Gleder meg til Whitneys serie begynner jeg.

Spencer er så kvalm! Han skyver jo bare alle vekk fra Heidi. Ødlegger for jobben hennes også.. Men så virker hun egentlig ganske blåst selv da :P

Skrevet
Har hørt at det kommer en sesong 5 for deg som lurte på d.

Har også fulgt med helt fra Laguna Beach :) Gleder meg til Whitneys serie begynner jeg.

Spencer er så kvalm! Han skyver jo bare alle vekk fra Heidi. Ødlegger for jobben hennes også.. Men så virker hun egentlig ganske blåst selv da :P

Ja....Spencer er en forferdelig type.... Fysj! Skulle ønske Lauren og Heidi blir som de var før..de hadde det jo så koselig virket det som :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...