Gå til innhold

HJELP: Foreldrejulegave


:-) anna

Anbefalte innlegg

Hva i all verden skal jeg kjøpe til foreldrene mine i julegave.

trenger desperat innspill!!

De drikker ikke vin og spiser ikke sjokolade (Begge er diabetikere) Og de bor ganske langt fra nærmeste by så billetter til opera/teater er dessverre ikke så aktuelt.

Mine egne forslag så langt er:

Pysj eller ullundertøy til begge to

Stor duk.

Elektriske varmetepper (Hadde tilbud på Jernia til 299 pr stk)

Bøker

Toalettvesker

Digital bilderamme (med usb-stick med bilder allerede lagt inn)

Synes virkelig det er kjempevanskelig i år. Har nok lagt lista høyt før om årene med å følge nøye med på hva de trenger eller nevner i løpet av året. I fjor fikk de ny kaffetrakter og året før fikk de pledd. Men i år er jeg virkelig i beit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har laget fotobøker på Japan Foto. Med bilder fra hele året, med barnebarn, familiebegivenheter osv. Resultatet ble veldig bra... *brisker seg*

Leveringstid sju dager, og enkelt redigeringsprogram...

(Mao du kan akkurat rekke det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Hva med abonement på et blad de kunne tenke seg å lese?

Eller en slik klubb der man mottar DVDer som man returnerer når man har sett dem?

Ellers synes jeg forslaget om en digital ramme var bra (det har vi tenkt å gi våre foreldre neste år -med bilder av deres respektive barnebarn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg broderer bilder til både mine egne og min kjæres foreldre. I tillegg får de litt småting de har ønsket seg. Hva med å lage noe selv? Noe du er flink til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Jeg synes alle gaveforslagene dine var bra, jeg :-) anna!

Jeg vurderte sterkt digitale fotorammer til foreldrene mine til jul - det hadde vært en genial gave - men synes de gode (fant en test på nett) var for dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clas Ohlson hadde digitale bilderammer til en litt billigere penge. Uten at jeg vil si at de var kjempebillige de heller. Kosta sjuhundre og noe.

Men jeg bestemte meg til slutt :-) Fulgte tips fra Anne Shirley og bestilte abbonement på blader. Faren min får Illustrert vitenskap mens moren min får Hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...