Gå til innhold

pris på juletre?


jannamor

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig prisen på et juletre i dag?

Hvor mye har dere betalt? hvilket tre har dere? hvilken høyde?

Jeg fikk helt sjokk da vi skulle kjøpe juletre i dag.

greit nok at vi vil ha edelgran, og greit nok at vi vil ha over 2 meter, men 600 kr??? dæven! Vi fikk prutet det ned til 500, men synes fortsatt det var i overkant dyrt

(har hørt om mangelen i danmark og prisstigningen pga det)

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er dyrt med jiletre, vurdere sterkt å kjøpe et kunstig, de jeg har sett på koster riktignok opp mot 3000, men det er ikke SÅ mange år før det går i pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok. Vi har kunstig tre også, men siden vi skal ha første familiejula vår i år, og feire i det nye huset, vil vi ha "ordentlig" tre :)

det er veldig kjipt at edelgran er så mye dyrere, er liksom edelgran som er tradisjonen i vår familie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et knallfint tre på elkjøp i fjor. Betalte ca. 30,- kr og det stod kjempefint hele julen. Håper Elkjøp selger juletrær i år og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er dyrt med jiletre, vurdere sterkt å kjøpe et kunstig, de jeg har sett på koster riktignok opp mot 3000, men det er ikke SÅ mange år før det går i pluss.

Har du sett de fine fyldige trærne på Plantasjen? Koster 6-800 kroner, og varer i maaaange år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha edelgran, og betaler 500 for det. Kunne ikke tenkt meg å hatt noe annet, spesielt ikke plast :forvirret: Da kan det bare være med hele treet for min del.

Syns ikke 600 for edelgran er ille pris nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...