Gå til innhold

Hva henger dere i vinduet?


Imax

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å pynte vinduene til jul, ettersom vi nå har et hus med massssse vinduer (og før hadde en leilighet med bare noen).

Hadde store planer om pepperkakehjerter, men de brakk... :sjenert: Ser at mange har lys og stjerner osv, men det har jeg ikke sjanse til å ha i hvert vindu.

Hva har du i vinduet ditt?

(tror forresten jeg skal gå på julepyntsalg i januar... :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes selv jeg har koselige julevinduer :)

Har røde julegardiner, ei adventsstjerne i hvert av de to store vinduene mine, adventsstake i det lille (har tre vinduer i stua...). På stokken mellom de to store vinduene henger det 4 røde hjerter, og i det lille henger det 3 snøfnugg :) Kjempekoselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten stjerne eller hjerte i vinduet.. I år valgte jeg hjerte.. Fra Jette Fröhlich sin julesamling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ett vindu har jeg den tradisjonelle julestjerna, m i en mer trendy variant.

Jeg har noen glassfigurer som har fulgt meg i mange år. De henger ned fra gardinstanga. Bruker rødt silkebånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,2 julestjerner fra Nordal med levende lys og ett hjerte fra Fryd med levende lys.Kommer ingen plastikk 7 arma i mitt hus ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I stuevinduene mine hvor jeg ikke har adventstjerna, har jeg 2 mellomstore sjterner i pil (gullfarget) som henger i hvite silkebånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...