Gå til innhold

Baillie's lille prøving eller er det endelig over?!?

Baillie

Anbefalte innlegg

Det har vært en veldig god og rolig helg på denne kanten. Ikke noen store sprell, og det er herlig!

Håper grapejuice funker bra for deg! :Nikke: Denne måneden håper vi på en liten spire til Baillie. :skya:

Eagle Eye er bra den synes jeg, men jeg liker også slike filmer som er litt sci-fi. Den er jo noe à la Enemy of the State, en film jeg ELSKER. Og det var bra du likte det du så! :sjenert::fnise:

Men dersom du syntes Eagle Eye var for urealistisk, blir nok Transformers det også. Den handler om roboter fra verdensrommet liksom... :ler:

Fortsatt god mandag til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er egentlig ganske altetende når det gjelder film, og Enemy of the State likte veldig godt. Så vet ikke helt hva det var jeg ikke likte med denne. Jeg innbilte meg at den skulle være litt mer realistisk, så kanskje derfor jeg blei litt skuffa. :vetikke:

Men så lenge det er noe fint å hvile øyene på, så er det ikke noe problem :fnise:

Så kan godt hende at jeg liker Transformers ganske godt :jepp:

God mandag til deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ganske altetende når det gjelder film, og Enemy of the State likte veldig godt. Så vet ikke helt hva det var jeg ikke likte med denne. Jeg innbilte meg at den skulle være litt mer realistisk, så kanskje derfor jeg blei litt skuffa. :vetikke:

Men så lenge det er noe fint å hvile øyene på, så er det ikke noe problem :fnise:

Så kan godt hende at jeg liker Transformers ganske godt :jepp:

God mandag til deg og :)

Kanskje det var pga at du fikk illusjonen om at det faktisk var en Enemy of the State-lignende sak, men at det viste seg å være noe som (helt sikkert :fnise: ) ikke er mulig her i verden?

Og ja, der er det mye å hvile øynene på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var pga at du fikk illusjonen om at det faktisk var en Enemy of the State-lignende sak, men at det viste seg å være noe som (helt sikkert :fnise: ) ikke er mulig her i verden?

Og ja, der er det mye å hvile øynene på. :ler:

Ja, det var nok det. Hmm... nå fikk jeg lyst til å se den igjen :fnise:

Så Slum dog milionaire i går, den er å anbefale!

De små guttene var helt herlige :rødme:

Blir deilig med helg,kjenner jeg. Skal bare slappe av i morgen og ha litt :sengekos:, kanskje vi treffer denne gangen : fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var nok det. Hmm... nå fikk jeg lyst til å se den igjen :fnise:

Så Slum dog milionaire i går, den er å anbefale!

De små guttene var helt herlige :rødme:

Blir deilig med helg,kjenner jeg. Skal bare slappe av i morgen og ha litt :sengekos:, kanskje vi treffer denne gangen : fnise:

Den var faktisk bedre andre gangen, da fikk jeg ikke det sjokket om at ''pføy, dette var jo helt teit, dette går jo ikke an'' liksom.

Den har jeg ikke sett, Slumdog Millionaire altså, men har hørt mye om den. :Nikke:

Lykke til med :sengekos: og ha en god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en liten stund siden jeg har skrevet her, men så har det vel egentlig ikke skjedd så mye spennene.

Det går i :sove: , :spise: , jobbe , :trene: og :sengekos:

(ska få det til denne gangen :gjeiper: )

Og nå baker jeg :nigo:

Prøver meg på en krydderkake, så nå lukter det ganske så godt her *nam*

og den glasueren er ihvertfall farlig god! Så har trua på denne kaka :fnise:

Klarer nesten ikke å vente, for nå skal jeg kose meg med kryddekaka og se på Criminal Minds :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årh, krydderkake hørtes utrolig godt ut! :sikle: Criminal Minds er heller ikke å forakte. :fnise:

Hvordan går det med syklusen din denne gangen da? Har du fått noen symptomer? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, krydderkake hørtes utrolig godt ut! :sikle: Criminal Minds er heller ikke å forakte. :fnise:

Hvordan går det med syklusen din denne gangen da? Har du fått noen symptomer? :ler:

Ja, det var veldig godt! Hadde tenkt å ta med på jobb idag, men det var ei som gikk beskerk på den kaka i går :sjenert:

Når det gjelder noen symptomer så finner jeg mange, men det er også de samme symtpomene på at TR er på vei :glare:

Men det er en ting som ikke har kommet ennå og det er den vonde kvisa!! :danse:

Så kanskje,kanskje! :biggrin:

:vinke:

God fredag :klem1:

Hei Drømmer, koselig at du stakk innom :)

Prøvde å ta en titt i dagboka di, men fikk bare feilmelding :klø:

God fredag og god helg til dere begge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne helga snart over og. Synes helgene går så altfor fort! :snurt:

Denne helga har jeg vært ganske uvel og kvalm nesten hele tiden :syk:

Kanskje et lite tegn på at at noe er på gang, men har ikke helt trua på det,denne gangen. Har blitt lurt tidligere :sur:

Men min kjære derimot er ganske sikker på at denne gangen har vi klart det. Han er så søt her han går rundt og passer på meg :rødme:

Men jeg fikk streng beskjed av min kjære om at jeg ikke skal spise mer, siden jeg følte meg litt piggere etter jeg fikk spist litt. For jeg skal jo være kvalm :fnise:

Han er jo så søt :rødme:

Men som sagt, så tør jeg ikke å håpe på at vi har fått det til denne gangen. Vil heller begynne å håpe hvis TR ikke kommer :) Og det er ikke mange dagene til nå..

Og den vonde kvisa jeg nevnte i forrige innlegg, den er på vei jeg :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg fikk streng beskjed av min kjære om at jeg ikke skal spise mer, siden jeg følte meg litt piggere etter jeg fikk spist litt. For jeg skal jo være kvalm :fnise:

Han er jo så søt :rødme:

:ler: Herlig! Når har du IKM da? Skal krysse det jeg har for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrer, tær, armer og bein for at det er symptomer du har! :jepp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrer, tær, armer og bein for at det er symptomer du har! :jepp::klem:

Tusen takk for det Belle! :klemmer:

Det trengs, for har ikke helt trua her jeg sitter. :( For den dumme, teite, vonde kvisa har slått skikkelig rot nå. Så er redd for at det bare er TR som er på vei. :angry::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite frustrasjonsinnlegg, som bare er å overse ;):fnise:

Har IKM om to dager, men akkurat nå er jeg ganske så sikker på at mensen er på vei og har bare lyst til at den kan komme NÅ. Så blir jeg ferdig med det og begynne på ny periode.

For har alle mine herlige symptomer på at mensen er på vei: den vonde kvisa, oppblåst mage, småvondt i magen, dårlig humør ( :fnise) ) og sinnsyk godtesyk!

Hadde det ikke vært for at vi er prøvere nå så hadde jeg kost meg de siste dagene før mensen, istedenfor så sitter jeg her og sutrer på hvorfor ikke mensen kan komme nå! :murvegg::scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det er ikke alltid like gøy med mensen som kommer. Men PMS-symptomene kan jo også være graviditetssymptomer da! :Nikke:

Og her inne har du lov til å klage så mye og så lenge du vil! (Bare se på min dagbok. :fnise: )

En god torsdags- :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:troest: Det er ikke alltid like gøy med mensen som kommer. Men PMS-symptomene kan jo også være graviditetssymptomer da! :Nikke:

Og her inne har du lov til å klage så mye og så lenge du vil! (Bare se på min dagbok. :fnise: )

En god torsdags- :klem: til deg!

Takk for klemmen, hjelper litt det :)

Men det var nok bare PMS-symptomene, gitt. For her har TR kommet på besøk :sinna: :sinna: :angry:

Så nå får jeg kjøpe meg EL-tester, slik at jeg får litt oversikten. Men er helt grønn på det området.

Noen forslag på hva som kan anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeeeeei! :sinna::murvegg::sur::kjefte: Til slutt trenger du selvfølgelig en liten :kose: !

Her er det veldig billig, kort leveringstid og fraktfritt dersom du bestiller for over 200 kr. :Nikke: Jeg bruker staver (slike du tisser rett på) da jeg får litt noia av å måtte tisse i et glass først (strips). *grøss* Strips er jo billigere enn staver, men stavene er så billige de også så jeg spanderer på meg det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Belle! :klemmer:

Var en skikkelig nedtur, selv om det var det jeg fryktet hele tiden. Men har jo alltids et lite håp innerst inne.

Takk for tipset :) Ser at jeg går for staver, tisse i et beger har jeg gjort en gang for mye....

Fant en pakke med 18 + 3 (eggløsning + graviditetstest), men den koster jo selvsagt 199, så akkurat ikke fraktfritt :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det den som var på tilbud? Jeg kjøpte nettopp den, og jeg fikk fraktfritt. :Nikke: De er vel sikkert litt runde i kantene da, altså fra 199kr og oppover. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...