Gå til innhold

Baillie's lille prøving eller er det endelig over?!?


Baillie

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen her inne!

Etter å ha sniktittet hos mange av dere har jeg endelig tatt motet fatt og prøver meg på en liten prøverdagbok. Får nå må jeg få litt frustrasjon ut. Vi har prøvd i en liten stund nå, og tenkt å holde prøvinga hemmelig. Slik at vi slipper å spørsmål om hvordan det går hele tiden, man veit jo aldri hvor lang tid det kan ta.

Men nå er jeg flere dager over tida, og jeg pleier å være gjerne litt før tida. Så skulle gjerne snakket med noen venninner akkurat nå, men får vel heller plage dere her inne med dette istedenfor.. hihi :)

Tok en graviditetstest dagen etter forventet mens (fredag), men den var negativ :( Nå har jeg fortsatt ikke fått noe besøk av tante rød, så trur jeg må ta en test igjen i morgen tidlig. Men klarer nesten ikke å vente, så i dag har jeg stått på kjøkkenet og bakt den ene juleslaget etter den andre for å få dagen til å gå. :)

Men en ting jeg lurer litt på... på den graviditetstesten jeg tok (første som jeg i det hele tatt har tatt) så stod det at jeg måtte tisse på den i 10 sekunder!!

10 sekunder er ganske lenge, tisser jo ikke så lenge!

Prøvde å "holde litt igjen" slik at jeg skulle klare å tisse i 10 sek, men trur ikke jeg klarte det.... :sukk:

Nei, får heller tisse i en plastkopp og la den stå oppi der istedenfor, så er jeg på sikre siden i morra.

Visste forresten ikke at 5 min kunne gå så sakte!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei :)

Velkommen hit!

Det er sant at det er noe herk og tisse på pinne men håper det går bedre med testinga i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei til dere begge :)

Jo da, stod opp i dag med et lite håp om to streker og veldig tissetrengt. :fnise:

Men det kom bare en strek i dag og... og en halvtime seinere kom tante rød på besøk :kjefte:

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet igjen.

Merket at jeg var litt smågretten i dag, hadde jo et lite håp. Men men.. føltes som jeg var i nærheten denne gangen da, så kanskje neste gang ;)

Ellers så har jeg laget fløtekarameller som blei farlig goooode, men veeeldig myke. Tenkte å gi dem bort i julegave, men blir litt vrient når dem må være i kjøleskapet hele tiden... vrient med et kjøleskap under treet :fnise:

Men fikk et tips om at det skulle ha kokt enda lengere, så jeg får prøve en gang til. Er ihvertfall ikke noe problem å få spist dem opp hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke seg til, så er jeg ferdig med alle julegavene ! Og det er opptil flere dager til jul!!

Sitter her og kan bare nyte dagene fram til jul, det blir deilig. Snakket nettopp med brodern, og han var langt i fra ferdig. Kunne ikke la være å gni det inn at jeg var ferdig med alle gavene :fnise:

Av en eller annen grunn, så syntes han ikke det var noe morsomt... skjønner ikke det.. :sjenert:

Men før jeg kan nyte dagene, så er det vel på tide å dra frem resten av julepynten... Er en liten kombinasjon av advent og jul her nå... kanskje litt kræsj, men hva gjør vel det når det snart er jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser det er lenge siden jeg har skrevet noe her, så får skrive ned noen ord.

Jula var over på et blunk, som vanlig, og nå er vi tilbake til gamle vaner igjen.

Men noe prøving har det vært dårlig med, da vi begge har ligget rett ut. Den influensan fant veien til meg og,gitt... :tristbla:

Ser endelig ut til at den har sluppet taket.. men har tatt sin tid... over en uke syk, det er litt mer enn det jeg tåler. :kjefte:

Men vi rakk en liten en dagen før eggløsning da.....så kanskje kanskje... men har mine tvil. Så denne mnd har jeg ikke akkurat noen store håp at det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, så gikk det som jeg fryktet...kjære tante Rød kom på besøk i dag :kjefte:

Men slapp ihvertfall å vente på den, slik jeg gjorde forrige mnd. For liker best at den kommer når den skal, og hvis den ikke av en eller annen grunn ikke skulle gjøre det....så skal det være pga en grunn... at vi har klart det! :)

Men en pussig ting denne gangen; vanligvis så er jeg skikkelig godtesugen uken før, men denne gangen har jeg ikke vært sugen i det hele tatt! Det har ikke skjedd før, som jeg kan huske.

Men nå som tante rød er her, er jeg skikkelig sugen på noe søtt. Og det hjelper ikke stort når min kjære sitter ved siden av meg og gomler på sjokolade... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Dreia :)

Håper virkelig :kosteskaft: kommer seg på en lang ferie, det fortjener hu :)

I går var jeg som sagt veldig godtesyk.... idag... klarte jeg ikke å holde ut :(

Så i dag har det blitt maryland cookies på jobb og en daim i sofakroken. Var veldig fornøyd da jeg spiste, men nå er jeg oppgitt over meg selv som ikke klarer å holde meg unna... :sur:

Men men...ska på trening i morra da, så det får veie opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har min kjære endelig kommet hjem fra en ukes ferie. Det var ganske så deilig de første dagene å ha huset for meg selv... men det gikk fort over gitt.

Plutselig så var det så mange rare lyder som jeg ikke hadde hørt før.. hehe

Men nå har han som sagt endelig kommet hjem, så da har det blitt litt :sengekos: , og har jeg regnet riktig, så kom han hjem rett til eggeløsning. Men vi får se om noen uker om vi traff da.

Nå har også enda et vennepar blitt gravide, så nå synes jeg alle utenom oss har klart det. Men det er vel noe alle føler noen ganger.

Denne gangen har helt i meg grapejuice og tatt litt hostesaft. Det skal visst fungere har lest her inne... så får vi se om det fungere på meg da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere traff :jepp:

Og selvfølgelig blir "alle" gravide når man prøver selv, iallefall kan det kjennes sånn ut ;) Min kjære bruker å si at det ikke er noen konkurranse akkurat, og det er jo sant. De fleste får jo før eller siden premien sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Svipa! Krysser alt jeg har her sjøl. Men prøver å ikke tenke så mye på det, ikke at det går så bra da. :gjeiper:

Hadde jo vært moro om det klaffet denne gangen, men det er jo samtidig veldig skummelt. Plutselig et lite nurk som skal ha stell og kos. Og denne kan ikke gis bort når jeg er fornøyd. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jo vært moro om det klaffet denne gangen, men det er jo samtidig veldig skummelt. Plutselig et lite nurk som skal ha stell og kos. Og denne kan ikke gis bort når jeg er fornøyd. hehe

Eg sit med akkurat same tankane. Når ein er barnevakt, er det rimelig deilig å levera tilbake barnet/barna når ein er lei. :fnise:

:duskedame:

Kor langt i syklusen er du egentlig kommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Tro meg; ALLE blir gravide utenom deg selv, når du prøver. Føles hvertfall sånn. Ikke noe moro i det hele tatt.

Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å se at så mange har vært innom og tittet! :)

Har vært hjemme hos mor og blitt skjemt bort noen dager, er litt farlig det. Det blir så mye kaker og god mat!! :fnise:

Men har vært flink og gått på ski da... selv om vi kanskje satt mest ved bålet og grillet.. Var ihvertfall ute og fikk litt frisk luft da! ;)

Hilser på! :hallo:

Hei på deg og :)

God helg!

Takk for det, helga blei veldig fin hjemme hos mor. :)

Pappa var forsåvidt hjemme og, men på denne tida av året så sitter han limt fast foran tv og ser på sport.

:fnise:

Eg sit med akkurat same tankane. Når ein er barnevakt, er det rimelig deilig å levera tilbake barnet/barna når ein er lei. :fnise:

:duskedame:

Kor langt i syklusen er du egentlig kommen?

Har ikke så full kontroll over syklusen min, men regner med at mensen skal komme førstkommende mandag. Krysser fingrene for at ikke det skjer,da :biggrin:

Hei hei :)

Tro meg; ALLE blir gravide utenom deg selv, når du prøver. Føles hvertfall sånn. Ikke noe moro i det hele tatt.

Hvor lenge har dere prøvd?

Ja, det føles virkelig sånn. For nå har enda et par blitt gravide! Veldig glade på deres vegne, for de har prøvd i mange år og fikk vel egentlig beskjed om at de ikke kunne få barn. Så det kom som et lite sjokk på dem :)

Slutta med p-pilla i juni i fjor. Vi begynte vel på alvor i august/september, da jeg begynte å få litt kontroll over syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :goodbye: !

Håper du ikke trenger å være her så lenge. :jepp:

Takk takk :)

Må bare si at han er sååå fin han på bildet ditt. Er det Colin Farrell? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Må bare si at han er sååå fin han på bildet ditt. Er det Colin Farrell? :gjeiper:

*hehe* Jeg vet! :rødme: Det kan se litt ut som Colin Farrell, men det er Shia LaBeouf = min store ''crush'' (med fare for å høres sååå fjortis ut. :fnise: ) Veldig flink skuespiller er han også. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...