Baillie Skrevet 20. april 2009 Forfatter #121 Del Skrevet 20. april 2009 Huff, det hørtes ut som en fæl drøm. Jeg har ikke hatt noen gravid-drømmer (eller, jo, men de har alle vært lykkelige ), men bryllupsdrømmer derimot :dåne: Tror nok vi drømmer om det som opptar oss i løpet av en dag. Min kjære drømte alltid - etter Alias maraton - at han var en hemmelig agent og slo rundt seg i senga. Har fått en del blåveiser av drømmene hans etterhvert. Krysser finger, tær, bein, alt jeg har, for at det er en bra uggen følelse du har! Når skal du ha mensen? Ha en fin mandag Baillie! ikke trygt å ligge ved siden av gutten din! Heldigvis så lever ikke han som ligger ved siden av meg så inn i drømmene. Men han snakker derimot mye i søvne. Har hørt mye rart komme ut fra munnen hans, og hatt mye moro med det. Og jeg er visst ikke noe bedre... Ganske lenge til jeg skal ha mensen, ca en uke. Så det kommer til å bli en laaaang uke! Krysser fingrene for at det er spiren du kjenner heier på deg Takk for fingerkryssing og hei-ing! ---------- Nå begynner jeg å ha et lite håp, noe som irriterer meg kraftig. Hadde jo bestemt meg for å ikke tenke i de banene før mensen evt. ikke skulle komme. Men neida, er plutselig litt rar i magen. Vips så trur jeg at det er noe Fortsatt bare jord hos krydderurtene. Så må smøre meg med tålmodighet der og God mandagskveld! (Måtte fjerne noen smileys) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 20. april 2009 #122 Del Skrevet 20. april 2009 jeg måtte også det da jeg skrev innlegg i dagboka Det var døds irriterende, hvorfor er det sånn?? håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 21. april 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 21. april 2009 jeg måtte også det da jeg skrev innlegg i dagboka Det var døds irriterende, hvorfor er det sånn?? håper du har hatt en fin dag Det er kjempe irriterende! De har vel en grense på hvor mange smilyes en kan ha, men synes det er altfor få for oss som er glad i å bruke smilyes ------- Ny dag, og i dag er jeg ikke uggen. Så prøver å overbevise meg selv om at det bare er å vente på mensen og ikke tenke mer på dette... Særlig om det går Men skal i hvertfall prøve. Så i dag skal jeg rett på etter jobb, hjem og gjøre , , til slutt sløve foran tv. Burde klare å tenke på noe annet da, synes jeg. God tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 21. april 2009 #124 Del Skrevet 21. april 2009 Ja man prøver liksom ikke å tenke men det er alltfor vanskelig Hehe jeg elsker smileyene jeg å fikk sjokk da jeg måtte ta bort et par For en travel og fin hverdag du har i dag da, skulle også hatt det hver dag så hadde tiden frem til el gått litt raskere Ha en knall dag og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2009 #125 Del Skrevet 22. april 2009 Smileyer er gøy! Bare innom med en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 22. april 2009 #126 Del Skrevet 22. april 2009 åh, jeg får ikke til alle de morsomme smileysene jeg... skjønner liksom ikke helt åssen jeg får andre enn de som ligger over der man skriver, er litt noob her inne kan du si men jeg slenger på de jeg kan: til deg i tilfelle regn, tomler opp for snart (og da ligger jo også i kortene), har forresten hørt at man skal holde seg unna hvis man vil bli gravid, men må man ha. derimot, fører vel sjelden til , så man bør heller og være . Sånn, det var mine smiley-prestasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #127 Del Skrevet 23. april 2009 Smileyer er gøy! Bare innom med en ! til deg og åh, jeg får ikke til alle de morsomme smileysene jeg... : skjønner liksom ikke helt åssen jeg får andre enn de som ligger over der man skriver, er litt noob her inne kan du si : men jeg slenger på de jeg kan: : til deg i tilfelle regn, tomler opp : for snart (og da ligger jo også : i kortene), har forresten hørt at man skal holde seg unna : hvis man vil bli gravid, men må man ha. derimot, fører vel sjelden til :så man bør heller og være . Sånn, det var mine smiley-prestasjoner Herlig Sarasahara! Ingenting er bedre enn masse smileys Hvis du trykker på "vis alle" skal du få opp flere i et annet vindu. Det tok litt tid før jeg skjønte det, og var så misunnelig på alle de andre som de morsome smilyene.. ------- Ikke skjedd så mye spennende på symptomsiden, men nå skal jeg jo være flink å ikke tenke så mye på det da. Da har jeg jo vært litt flink de siste dagene da Men det har endelig skjedd noe i urtene mine! Der spirer og gror der. Så i dag må jeg nok kjøpe noen potter og plante om. Ganske moro når en får det til, og veldig koselig å pusle med. Føler meg nesten som mamma der jeg går og pusler. God torsdag! Burde vel ikke komme som en bombe at det ble for mange smileys i dette innlegget.. Har fjernet noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2009 #128 Del Skrevet 23. april 2009 Så gøy med urter som gror! Er alltid gøy når du får ting til å gå som du vil de skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 23. april 2009 Så gøy med urter som gror! Er alltid gøy når du får ting til å gå som du vil de skal gå. Ja, det er veldig moro. Har bare fått et lite dilemma. :klø: Jeg hadde aldri trudd at alle skulle begynne å spire, så nå får jeg plutselig mange potter som jeg ikke vet hvor jeg skal plassere Men, kjenner jeg meg selv rett, så blir det altfor mange potter for meg til å holde styr på. Så da kommer nok noen til å falle fra Nei, nå er det litt snop og snart criminal minds. Deilig med torsdag, bare en dag igjen til helg! God torsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. april 2009 #130 Del Skrevet 24. april 2009 God torsdag Spis neo snop for meg å da Jeg skal bare spise snop å drikke brus i helg Men har funnet utr det er til det beste Glemte meg helt i dag og slukte unna ett par kopper med urge og fanta Men får vel ta det igjen neste uke Kos deg masse i helgen;) Noen spesielle planer ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 24. april 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 24. april 2009 God torsdag Spis neo snop for meg å da Jeg skal bare spise snop å drikke brus i helg Men har funnet utr det er til det beste Glemte meg helt i dag og slukte unna ett par kopper med urge og fanta Men får vel ta det igjen neste uke Kos deg masse i helgen;) Noen spesielle planer ?? Prøver å være flink jeg og, og ikke spise godteri utenom i helgene. Men, jeg syntes jeg hadde vært så flink og trene i går, og at jeg fortjente litt snop I helgen får jeg besøk av ei venninne og mannen. Det skal bli så koselig Da skal vi kose oss masse og spille. Vi jentene er litt spillegale når det gjelder brettspill, så det blir spennenede å se om vi får dratt med gutta. ---- Fikk aldri kjøpt de pottene til urtene i mine i går. Og i dag MÅ jeg kjøpe, for nå har det begynt å bli mye grønt i begerne. Må jo passe godt på dem, de har jo nesten blitt barna mine nå Når det gjelder symptomer på ekte barn, så er jeg ikke noe kvalm lenger eller har vondt i magen. Så har egentlig gitt opp håpet for denne perioden. Ikke lenge til heksa kommer nå,heller. Rett over helga. Hmm... mens jeg skriver, så kjenner jeg jo at det er litt vondt på ene siden av magen. Men det er vel bare jeg som innbiller meg Det er straks helg!! God fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2009 #132 Del Skrevet 24. april 2009 Så gøy med spirer som gror (forhåpentligvis også i magen ). Ut og kjøpe potter, spirene må jo ha det godt! Brettspill er jo kjempegøy! Elsker spørrespill jeg, men det er vel kanskje fordi jeg er over middels interessert i uinteressante fakta. Det var ingen som trodde at jeg ikke jukset da jeg på strak arm kunne si hvilket dyr som har drept flest mennesker. Vet ikke alle det da? :klø: for forhåpentligvis gode stikninger i magen. Ha en kjempefin helg Baillie! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 24. april 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 24. april 2009 Så gøy med spirer som gror (forhåpentligvis også i magen ). Ut og kjøpe potter, spirene må jo ha det godt! Brettspill er jo kjempegøy! Elsker spørrespill jeg, men det er vel kanskje fordi jeg er over middels interessert i uinteressante fakta. Det var ingen som trodde at jeg ikke jukset da jeg på strak arm kunne si hvilket dyr som har drept flest mennesker. Vet ikke alle det da? :klø: for forhåpentligvis gode stikninger i magen. Ha en kjempefin helg Baillie! og Du skulle ha ropt litt høyere, for fikk selvsagt ikke kjøpt det i dag Da jeg endelig fikk rotet meg avgårde, så var jo hagesenteret stengt. Og i morgen får jeg besøk, så da skjer det ikke noe før søndag. Jeg får prøve å pleie dem godt til da, mine små spirebarn. Ja, brettspill er moro! Er så synd at min kjære ikke synes det samme, har så mange spill vi kunne ha spilt. Men han bare rister på hode hver gang jeg spør pent Hmm... hvilket dyr som har drept flest mennesker :klø: må vel være noe en minst forventer... Men hva? Et lite dyr el noe? :klø: Trudde jeg visste mye ubrukelige ting, men visstnok ikke akkurat dette ----- Utenom å ha glemt å kjøpe potter, så skulle det ha vært ryddet og vasket her. Men er så daff i dag, så tviler på at det blir gjort noe før i morra. Godt at besøket ikke kommer så altfor tidlig, så får vi litt tid i morra Jeg skjønner meg ikke helt på magen min, noen ganger er den helt fin, andre ganger ganske rar. Så prøver å la være å tenke på at det er noe. Helt til jeg kom på at jeg ikke har fått den forferdelige vonde kvisa!!!! Den har fortsatt ikke dukket på, og den pleier alltid å komme en ukes tid før og nå er det jo bare noe dager til jeg venter mensen. Dermed varte det ikke lenge at jeg ikke skulle tenke på at det er noe. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. april 2009 #134 Del Skrevet 24. april 2009 Hehe jeg vet heller ikke hvilket dyr som har drept flest mennesker men sambo sier struts .skratte: Vet ikke om jeg kjøper den tror han prøver å drite meg ut her men spøken blir på hans kappe ;)Ja planter er viktig å¨holde styr på Har en orkide som er babyen min og jeg har drept alle de tidligere men med denne er det faste foringsrutiner og stell Men de overlever nok til mandag tro jeg Kos deg videre i fredags kvelden Krysser fingre og tær for at spiren sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 25. april 2009 #135 Del Skrevet 25. april 2009 Johoo, fikk til smileysene Var vel egentlig bare jeg som ikke hadde giddi å leite skikkelig Men får fremdeles ikke til å legge link til bryllupsdagboka mi i signaturen min, da men men, smileys er ett skritt videre hvertfall Brettspill er gøy Prøvd kokelimonke? Er kjempefestlig Ellers så er Alias å anbefale Håper dere har en fortreffelig helg med besøket Lørdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 26. april 2009 #136 Del Skrevet 26. april 2009 hei hei Håper du har hatt en fin helg. Ingen tegn til TR ? Dette blir spennede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 26. april 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 26. april 2009 Så klarte jeg det igjen, hadde skrevet det lange innlegget og så klarte jeg å slette det! Arrg! Jaja, får begynne på nytt da. Netta: Struts? Trur han prøver å lure deg Trudde de bare stakk hodet i sanden,jeg Orkideer er den eneste blomsten jeg får til. Har en som jeg faktisk har hatt i halvannet år! Det som er så kjekt med orkideer er at de blomster så lenge. Men så var de også lenge uten blomster og da... Sarasahara: Jeg og sleit med å få til link til dagboka, men var ikke så vanskelig da jeg først fikk det til. Det tok bare litt tid å skjønne det. Kokelimonke er gøy! Og det er lenge siden jeg har spilt. Synes Crainum er ganske gøy, er liksom litt av alle typer spill. Spørsmål, miming, tegning, bokstavleker, og ikke minst nynning! Alias har jeg ikke spilt før, hva slags type spill er det? :klø: Drømmer: Trur kanskje jeg har fått noen tegn på at heksa er på vei. For hadde litt brun utflod både i går og i dag. Men venter ikke mensen før på tirsdag, og pleier ikke å få brun utflod sånn før. Her pleier det å være hardt og brutalt når den først kommer, så ikke vet jeg om hva slags symptom dette er. ----- Helga går så fryktelig fort! Syntes ikke det er så lenge siden jeg gikk hjem fra jobb på fredag. Men heldigvis så er det en kort uke foran oss! Ingenting som er bedre enn det! Var veldig koselig med besøk i helga. Var jo så fint vær i går, så da var det grilling av mye god mat og mye is etterpå. Blei ikke noe spilling på oss, vi satt så lenge og spiste at tiden fløy. Men det gjorde ikke noe. Var så lenge siden vi hadde sett hverandre, så hadde masse å prate om. Når det gjelder TR's ankomst, så trur jeg kanskje den prøver å hilse litt på. For etter planen så skal hu, heksa, komme om noen dager. Og har å vente til da, og gjerne ni mnd til Dette blei et langt innlegg,gitt. Håper dere har hatt en fin helg, og fortsatt fin søndaskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 26. april 2009 #138 Del Skrevet 26. april 2009 Det er så frustrerende å slette allt når man har skrevet så masse Hehe ja struts var jo bare noe tull jeg lo jo av han selv Så han måtte jo google det Da kom han frem til at det var flodhesten??!?? Hmm.. Jeg er inkompetent når det gjelder disse ting så jeg har ikke snøring :klø: Heier for at tr holder seg laaaaaaangt unna i 9 mnd og at en spire klamrer seg fast inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2009 #139 Del Skrevet 27. april 2009 Det er jo myggen. Sikkert på grunn av at den smitter så mange mennesker med malaria hele tiden... Hvordan står det til med hekseankomsten? Håper mensen holder seg langt borte! Det hørtes ut som om du har hatt en herlig helg, bare så synd at hverdagen kommer så fort. Men, som du sier, denne uken er kort. for langhelg! Ha en kjempefin mandag! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 27. april 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 27. april 2009 Er det myggen?! Det lille sniket. har fortsatt holdt seg unna , men så er det i morra jeg venter hu, så prøver ikke å ha så store forhåpninger ennå. For det føles som om hu kommer hvert øyeblikk. for kort uke, og lang helg! Liker mai, er så mye fridager Ha en fin mandag :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå