Gå til innhold

Baillie's lille prøving eller er det endelig over?!?

Baillie

Anbefalte innlegg

kan jo bare gå utifra at EL er når dere er på tur, så får dere kose dere med mye (stille :gjeiper: ) :sengekos:;) så er det bare å fortsette når dere kommer hjem ;) ha en kjempefin påske :)

EL har fortsatt ikke kommet, men vi står på for det, sånn i tilfelle :fnise:

Kan jo hende den var da vi var på hytta, men jeg tester like iherdig for det.

Har nesten blitt min nye hobby, :fnise:

Håper du har hatt/fortsatt har en fin påske, Sarasahara :)

-------

Kom hjem fra påskefjellet i går. Deilig å komme seg litt bort og slappe helt av, og bli litt skjemt bort av mor.

Har koset oss i med mye pølsegrilling som er vår tradisjon i påska. Ikke så veldig spennende, men alltid godt med årets første grillpølser. Eller kullpølser kan man vel kalle noen av dem :fnise:

I dag har jeg bare sittet ute og nytet det fantastiske fine været. Har til og med fått litt farge! :danse:

Er så deilig når man kan sitte ute og kjenne at solen varmer, merker at jeg trenger det. Blir jo så godt humør av det :)

Fortsatt god påske og nyt påskesola for dere som kan! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Innom og oppdaterer meg etter ferien.

:kjefte: på mensen. :sinna: Men det virker som om du er veldig klar for en ny runde, så det er bare å stå på! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og oppdaterer meg etter ferien.

:kjefte: på mensen. :sinna: Men det virker som om du er veldig klar for en ny runde, så det er bare å stå på! :fnise:

Er veldig klar for ny runde, for denne gangen har Baillemann tatt sink og, så nå har jeg virkelig trua :fnise:

------

I går var det en veldig klar strek på EL-testen, så da holdt vi på som noen kaniner. Var jo så stygt vær og :sjenert:

I dag var streken noe svakere, så vi får stå på når jeg kommer hjem i dag og :fnise:

Men jeg merker at jeg ser litt fram til at EL er over, ikke så moro å ligge å glo i taket etterpå :fnise:

God tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig klar for ny runde, for denne gangen har Baillemann tatt sink og, så nå har jeg virkelig trua :fnise:

------

I går var det en veldig klar strek på EL-testen, så da holdt vi på som noen kaniner. Var jo så stygt vær og :sjenert:

I dag var streken noe svakere, så vi får stå på når jeg kommer hjem i dag og :fnise:

Men jeg merker at jeg ser litt fram til at EL er over, ikke så moro å ligge å glo i taket etterpå :fnise:

God tirsdag :klemmer:

:fnise: Taket er ikke noe interessant nei. Pleier å ligge å lese jeg, eller se på tv. Noe må jeg jo ta meg til. :ler:

:rope: Heier på spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Taket er ikke noe interessant nei. Pleier å ligge å lese jeg, eller se på tv. Noe må jeg jo ta meg til. :ler:

:rope: Heier på spiren!

Taket er veldig lite interessant, men har funnet noen sprekker i hjørnene som må males da :gjeiper:

Har dere tv på soverommet dere,da! Nå blei jeg misunnelig på deg, det hadde vært noe. Men da er jeg redd for at jeg hadde ligget der resten av dagen :fnise:

--------

I dag var testen nesten borte, og det var den vel egentlig i går og. Er det sånn at jeg har EL i dag, el hadde jeg i går siden den var negativ i går og? :klø:

Uansett så har vi gjort vårt denne gangen, kan ikke huske at vi har vært så kaniner før :fnise:

Og hvis det ikke klaffer, så har jeg hamstra inn påskesjokolade til halvpris, så jeg er beredt til å trøstespise!

.... el feire :gjeiper:

Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre da jeg var på butikken i går, det var jo så masse sjokolade til halvpris. Følte meg som en liten unge som gikk bananas i kurven :hoppe: , og ikke nok med det, så måtte jeg innom butikken på vet til jobb og :sjenert:

God onsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taket er veldig lite interessant, men har funnet noen sprekker i hjørnene som må males da :gjeiper:

Har dere tv på soverommet dere,da! Nå blei jeg misunnelig på deg, det hadde vært noe. Men da er jeg redd for at jeg hadde ligget der resten av dagen :fnise:

--------

I dag var testen nesten borte, og det var den vel egentlig i går og. Er det sånn at jeg har EL i dag, el hadde jeg i går siden den var negativ i går og? :klø:

Uansett så har vi gjort vårt denne gangen, kan ikke huske at vi har vært så kaniner før :fnise:

Og hvis det ikke klaffer, så har jeg hamstra inn påskesjokolade til halvpris, så jeg er beredt til å trøstespise!

.... el feire :gjeiper:

Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre da jeg var på butikken i går, det var jo så masse sjokolade til halvpris. Følte meg som en liten unge som gikk bananas i kurven :hoppe: , og ikke nok med det, så måtte jeg innom butikken på vet til jobb og :sjenert:

God onsdag :klemmer:

Vi har tv på rommet, ja. Veldig harry, men også veldig praktisk å ha to tv når jeg skal se paradise hotel mens en fotballkamp pågår. :fnise:

Den dagen EL-testen blir negativ etter å ha vært positiv, det er da du har EL. Veldig forvirrende dette her, men jeg tror jeg endelig har skjønt det. :klaske::fnise:

Sjokolade er greit å ha i tilfelle skuffelse eller glede. :Nikke: Du får uansett spist den uten dårlig samvittighet. :ler:

God onsdag til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og ønsker en fin onsdagkveld :)

Skal sende over litt babystøv til deg i disse eggløsningstider :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: svosj ut i luftn med støvet...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rulle: Ruller rundt for å få tak mest mulig babystøv :rulle:

For denne gangen skal det skje! Jeg er allerede i gang med symptomjakten ( og jeg som hadde bestemt meg for å ikke tenke på det :murvegg: ) , og har funnet ut at jeg har veldig oppblåst mage og mensmurringer... men er nok noe jeg har spist :klaske:

Får bare smøre meg med tålmodighet. Heldigvis så har jeg litt å gjøre framover, så da får jeg noe annet å tenke på.

Nå blir det litt god mat er. Baillemannen har kokkelert litt her :spise:

God kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg du skrev ''Ballemannen''. :skratte: Litt av et navn, tenkte jeg. :fnise:

Tror symptomjakt kommer naturlig for alle prøvere, vi vil jo dette så sterkt! Da ligger det alltid et håp i oss om at det kanskje har klaffet denne gangen.

:pasha: (ruller meg jeg også :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg du skrev ''Ballemannen''. :skratte: Litt av et navn, tenkte jeg. :fnise:

Tror symptomjakt kommer naturlig for alle prøvere, vi vil jo dette så sterkt! Da ligger det alltid et håp i oss om at det kanskje har klaffet denne gangen.

:pasha: (ruller meg jeg også :ler: )

:skratte: det trudde jeg og at jeg hadde klart å skrive. Ser jeg har glemt en i, så det var ikke langt unna :fnise:

Denne symptomjakten begynner jeg å bli lei.. kanskje jeg skal begynne å være på jakt etter å ikke finne symptomer. Kanskje det hjelper. :klø:

Nei, får håpe det hjelper at vi har rullet hos i babystøv denne gangen. :rulle: (ruller i meg det siste som er igjen :fnise: )

God torsdag, det er snart helg! :bolledeig::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! :strix::bolledeig:

Skal bli så deilig med helg. Har store planer om å være flink i hagen og til og med plante noen krydderurter og tomater. Det hadde vært så digg til sommeren, hvis jeg får det til da. Har ikke akkurat så veldige grønne fingre :sjenert:

I dag er jeg kvalm.. skikkelig kvalm og har mageknip. Det synes jeg ingenting om :sukk: Hvis det ikke er et symptom da :danse: Men er vel redd for at det er noe jeg spiste i går. Føles sånn i hvertfall, siden jeg blei det ikke så lenge etter jeg spiste i går. :sukk:

GOD FREDAG og HELG! :bolledeig::danser::strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme er jo kjempebra!! :hoppe: Håper det er et symptom på at spiren har klort seg fast! :skya:

:duskedame: for helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt hadde jeg en ekkel drøm...siden drømmen har kommet til meg flere ganger i løpet av dagen, så prøver jeg å skrive den ned. Kanskje den forsvinner da. :sukk:

Jeg drømte at jeg var gravid (ikke så ekkelt det da :fnise: ). Jeg var hjemme hos foreldrene mine og min kjære var borte. Midt på natten måtte jeg føde og det var masse blod overalt. Det var min lille niese som kom og fant meg, etter det så ville hun ikke være i nærheten av meg lenger.

Da jeg kom hjem med barnet, trudde alle det var en jente, men det var jo en gutt. Hadde blå klær osv, men det virket som de ikke trudde på meg heller. Det var heller ingen som ville kikke på ungen, det var rett og slett ingen som var interessert i han. Som gjorde at jeg blei så trist og frustrert.

Jeg tok heller ikke noe godt vare på barnet, glemte å ta på lue og klær når det var kaldt ute... :(

Våknet opp med en forferdelig ekkel følelse i magen. Da var det godt med en kjæreste som kunne holde godt rundt meg og fortelle meg at det bare var en vond drøm.

Så får vi se om det hjalp å skrive det ned da... :sukk:

Ikke lenge til criminal minds, så da har jeg ihvertfall noe å glede meg til :danse:

God lørdagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å snoke litt, hørte det var her babystøvet hadde tatt vegen :fnise: Får vel rulle til meg det lille som er igjen da :rulle:

Håper den satt n¨og at du er megagravid ;) Den drømmen var jo temmelig sprø men har hatt ville selv! Nesten så jeg begynner å lure på hva i allverden jeg har spist når jeg våkner :skratte: Drømmer gir oss iallfall en god latter da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

Huffda, ikke noe gøy å drømme sånt. Men hvis det er til noe trøst, så har jeg hørt (og det virker veldig logisk) at man drømmer om det man tenker mye på, eller bekymrer seg for. :)

Håper drømmen uansett ikke kommer tilbake, og at en liten :kgbaby: snart er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for :bolledeig: i boka mi, :fnise:! Håper støvet funker...

Håper du slipper sånne drømmer, grøss.. Har hatt noen rare selv, men ikke på en stund nå heldigvis. Fortsatt fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å snoke litt, hørte det var her babystøvet hadde tatt vegen :fnise: Får vel rulle til meg det lille som er igjen da :rulle:

Håper den satt n¨og at du er megagravid ;) Den drømmen var jo temmelig sprø men har hatt ville selv! Nesten så jeg begynner å lure på hva i allverden jeg har spist når jeg våkner :skratte: Drømmer gir oss iallfall en god latter da :lol:

Ja, du får ta det lille som er igjen av babystøvet, kanskje det gjør susen. :fnise:

Har hatt noen merkelige drømmer i det siste, blir jo helt tullerusk. For er ikke helt sikker på hva jeg skal tru når jeg våkner. :klaske:

Huffda, ikke noe gøy å drømme sånt. Men hvis det er til noe trøst, så har jeg hørt (og det virker veldig logisk) at man drømmer om det man tenker mye på, eller bekymrer seg for. :)

Håper drømmen uansett ikke kommer tilbake, og at en liten :kgbaby: snart er på vei :)

Det har jeg og hørt. Så er nok bare det at jeg vil så gjerne ha en liten baby og samtidig så synes jeg det er fryktelig skummelt.

Takk for :bolledeig: i boka mi, :fnise:! Håper støvet funker...

Håper du slipper sånne drømmer, grøss.. Har hatt noen rare selv, men ikke på en stund nå heldigvis. Fortsatt fin søndag! :klem:

Har en god tru på det støvet ditt, er i hvertfall i merkelig form :fnise:

------

Da var helga plutselig over. Vært litt små guffen i hele helga, så nå er jo håpet ganske stort. Men prøver å overbevise meg selv om å ikke håpe før mensen tilfeldigvis ikke skulle komme. Som om det er noe lett :murvegg:

Prøver å ha noe annet å tenke på, så i helga har laget meg et lite minidrivhus. Har plantet noen urter. Så får vi se hvor grønne fingrer jeg har.

Er redd for at de er mer brune. :fnise:

Men spennende blir det uansett og se om det kommer opp noen spirer.

Jeg er jo så utålmodig, og vet ikke hvor mange ganger jeg studerte pottene for å se om det hadde kommet noe :klaske:

God mandag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ut som en fæl drøm. :kose: Jeg har ikke hatt noen gravid-drømmer (eller, jo, men de har alle vært lykkelige :fnise: ), men bryllupsdrømmer derimot :dåne: :redd: Tror nok vi drømmer om det som opptar oss i løpet av en dag. Min kjære drømte alltid - etter Alias maraton - at han var en hemmelig agent og slo rundt seg i senga. Har fått en del blåveiser av drømmene hans etterhvert. :fnise:

Krysser finger, tær, bein, alt jeg har, for at det er en bra uggen følelse du har! :jepp: Når skal du ha mensen?

Ha en fin mandag Baillie! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...