Gå til innhold

Baillie's lille prøving eller er det endelig over?!?

Baillie

Anbefalte innlegg

Så herlig med baby-besøk. :rødme: Krysser fingene for at det klaffet denne gangen, og at vi snart får se en :gravid: Baillie! :strix:

Ha en fin mandag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så kjedelig når en å går og venter på at mensen skal komme.. el ikke komme! Det går jo så sakte!!! :sukk:

I går så skjedde det noe rart, da hadde det kommet litt brunaktig utflod i trusa... :klø:

Kanskje et lite symptom... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjedelig når en å går og venter på at mensen skal komme.. el ikke komme! Det går jo så sakte!!! :sukk:

I går så skjedde det noe rart, da hadde det kommet litt brunaktig utflod i trusa... :klø:

Kanskje et lite symptom... :vetikke:

Det kan godt være symptomer ja! :Nikke: Når skal du ha mensen? *krysser fingrene for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være symptomer ja! :Nikke: Når skal du ha mensen? *krysser fingrene for deg*

Den er å vente 1.april, og den er i rute. For tok en graviditetstest i dag for var litt nysgjerrig ( for jeg hadde så mange liggende :fnise: ) og den var så negativ som den går an å bli... :sur:

Så da er det bare smøre seg med tålmodighet til neste periode :gjeiper:

God torsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er å vente 1.april, og den er i rute. For tok en graviditetstest i dag for var litt nysgjerrig ( for jeg hadde så mange liggende :fnise: ) og den var så negativ som den går an å bli... :sur:

Så da er det bare smøre seg med tålmodighet til neste periode :gjeiper:

:troest: Men det er jo lenge til 1.april da, kan godt bli positiv til da! :Nikke: Er jo mange som ikke får positiv før en stund etter at de skulle hatt mensen også. *sender positive tanker* :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Håper du får en fin helg!! en stund til 1 april enda, hadde ikke følt meg helt sikker på den testen :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Belle og Drømmer, når har dere fått meg til å ha et lite håp, likevel :fnise:

Og nå er det ikke mange dagene igjen til uvelkomne TR skal komme, så krysser alt som går an å krysse for at den ikke kommer!

Og den vonde kvisa som jeg pleier å få rett før mensen har nå blitt til to kjempe vonde på hver side av haka!! :kjefte: Ser ut som jeg har fått den firkanta haka :fnise:

Men hvis det gjør at mensen ikke kommer, så skal jeg ikke klage.. :gjeiper:

----

I helga har jeg vært hos ei venninne og passet nevøen hennes, en herlig liten tass! :rødme:

Ville nesten ta han med meg hjem :fnise: Men jeg får vel vente tålmodig på vår egen...

PS.

Liker ikke at vi stiller klokka, er jo såååå trøtt :sleeping:

God mandag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier på spiren og håper at to vonde kviser er et veldig godt tegn! :hoppe: (det er ikke ofte kviser er noe å hoppe for da, bortsett fra her inne i prøverdagbøkene. :fnise: )

Så herlig med barnepass da, det er greit å øve seg litt før den fremtidige poden kommer. :ler:

Og jeg er helt enig med deg: jeg hater den dagen når vi stiller klokka frem - jeg føler at hele dagen er borte, selv om det bare er en liten time. Hodet mitt blir så utrolig forvirret i tillegg. :bond::fnise:

:duskedame: :duskedame: (må bare heie enda litt mer på spiren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

hei hei :) kikker bare innom jeg, er hverken gravid eller prøver, men har en mann som er veldig klar :ler: (jeg overtaler ham sikkert en gang i uka om at jeg må bli ferdig med studiene først) så nå sitter jeg og heier på deg, Baillie! :) masse lykke til videre, gleder meg til å følge med deg mer :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all heiing Belle og Sarasahara :)

Det setter jeg stor pris på, selv om TR kom i dag tidlig :kjefte: MEN, den er plutselig borte nå :klø:

Så kanskje heiingen deres har gjort susen :duskedame::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::sur::sur::sur::frustrert:

Jaja, så kom den forbaskede TR likevel for fullt. :sur:

Ville vel bare tulle litt med meg. :kjefte:

---

God onsdag og lille lørdag!

(gjett om jeg skal trøstespise i dag :fnise: )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Jævla drittmensen! :sinna::kjefte:

Og det er lov å trykke hva som helst i trynet når mensen er ankommet! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg koset meg i går, og ble litt lurt. Er litt lettlurt, gitt. Noe min kjære synes er veeeldig morsomt. :fnise:

Nå har jeg kjøpt inn sink til min kjære, så neste periode blir det mye testing, grapefruktjuice på meg, og sink på Bailliemann. Så får vi håpe det gjør susen. :hoppe:

Så nå teller jeg dager til ferie og testing! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er mensen snart over, og jeg klar for litt testing og masse :sengekos:

:fnise:

Håper virkelig at det klaffer denne gangen! Er så klar for å ikke få mensen neste gang. :fnise:

Ellers så er jeg klar for påskeferie. Det skal bli så godt med noen dager fri og kose oss på hyttetur. Har bakt boller som vi skal ta med oss, og de var gooode. Måtte jo prøvesmake dem... :sjenert:

GOD PÅSKE :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

lykke til! og kos deg masse mens dere prøver ;)

hmm... hørtes godt ut med boller! kanskje jeg skal lage noen jeg og, siden svigers kommer på besøk :jepp:

ha en kjempegod påske, med masse :sengekos: , :klemmer: og forhåpentligvis en liten :kgbaby: på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg :)

:kjefte: litt på TR

Da er det vel ikke anna og gjøre enn å prøve på nytt :)

Ha en fin mandag :klem:

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lykke til! og kos deg masse mens dere prøver ;)

hmm... hørtes godt ut med boller! kanskje jeg skal lage noen jeg og, siden svigers kommer på besøk :jepp:

ha en kjempegod påske, med masse :sengekos: , :klemmer: og forhåpentligvis en liten :kgbaby: på vei :)

Takk for det og god påske til deg og :klemmer:

Her skal det bli mye testing, :sengekos: og bollespising! :fnise:

Er å anbefale å bake boller

Lukter så godt i huset, og farlig gode når de er ferske :spise:

hei på deg :)

:kjefte: litt på TR

Da er det vel ikke anna og gjøre enn å prøve på nytt :)

Ha en fin mandag :klem:

Takk for kjefting på TR, og satser på at det skremmer'a vekk! :kosteskaft:

----

Jeg er litt redd for at de bollene jeg bakte i går, ikke rekker å komme seg til hytta... både jeg og bailliemann driver og spiser dem i smug :fnise:

Vi er ikke så flinke til å holde oss unna godsaker når vi vet at det er i hus :sjenert:

Men men, nå er det jo påske, så da er det vel lov :gjeiper:

God mandagskveld! :klemmer:

PS! Fikk beskjed om at jeg hadde for mange smileys enn det som var tillatt! Visste ikke at det var en grense på det. :fnise:

Endret av Baillie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ser nå at det er ganske mange smileys i det innlegget over.

Jaja.. er man glad i smileys, så er man glad i smileys :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det endelig snart påskeferie! :hoppe:

Bare noen få timer på jobb i morgen og så er det hyttetur!! :bolledeig:

Eneste som kan bli litt vrient er hvordan det ska gå med testinga. :klø: Har ikke lyst til at min kjære mor skal vite at vi prøver, da blir det så mye masing. Husker hvordan det var da brodern skulle ha barn :fnise:

Og har mindre lyst til å ha brukte tester gjemt i toalettveska og... :gjeiper:

Men hvis jeg har regnet ut riktig og EL er når den skal, så skal vi rekker det når vi kommer hjem. Så da skal det bli mye :sengekos: .

Hva annet skal man finne på når alt er stengt? :vetikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

kan jo bare gå utifra at EL er når dere er på tur, så får dere kose dere med mye (stille :gjeiper: ) :sengekos:;) så er det bare å fortsette når dere kommer hjem ;) ha en kjempefin påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...