Gå til innhold

Baillie's lille prøving eller er det endelig over?!?

Baillie

Anbefalte innlegg

*hehe* Jeg vet! :rødme: Det kan se litt ut som Colin Farrell, men det er Shia LaBeouf = min store ''crush'' (med fare for å høres sååå fjortis ut. :fnise: ) Veldig flink skuespiller er han også. :nigo:

Oj, ser ut som jeg har falt for han og :rødme: , han var virkelig fin!

Nå må goggle litt på han og se hvilke filmer han spiller i. :fnise:

Noen filmer du kan anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, ser ut som jeg har falt for han og :rødme: , han var virkelig fin!

Nå må goggle litt på han og se hvilke filmer han spiller i. :fnise:

Noen filmer du kan anbefale? :)

Transformers må du se, den er utrolig bra. (Toeren kommer snart den også, 26. juni). Ellers er Disturbia knallbra, det er en film som er mulig å se 100 ganger uten å bli lei. Du har også Indiana Jones 4, Eagle Eye (som var super) og en jeg ikke har sett enda: New York, I Love You. Jeg tror dette er en Love Actually type film, så den gleder jeg meg til å se. Surf's Up er en animasjonsfilm der han har stemmen til hovedpersonen - utrolig morsom film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transformers må du se, den er utrolig bra. (Toeren kommer snart den også, 26. juni). Ellers er Disturbia knallbra, det er en film som er mulig å se 100 ganger uten å bli lei. Du har også Indiana Jones 4, Eagle Eye (som var super) og en jeg ikke har sett enda: New York, I Love You. Jeg tror dette er en Love Actually type film, så den gleder jeg meg til å se. Surf's Up er en animasjonsfilm der han har stemmen til hovedpersonen - utrolig morsom film.

Da har jeg en liten jobb her, ser jeg. Nå skal leite etter disse filmen og ha meg en skikkelig jentekveld :fnise:

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en liten jobb her, ser jeg. Nå skal leite etter disse filmen og ha meg en skikkelig jentekveld :fnise:

Gleder meg :)

Ja, gled deg! :fnise: Og se Transformers først! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det endelig helg:)

I kveld skal vi bare kose oss og se på film. :yvonne:

Har fått tak i transformers som ^^Belle^^ har anbefalt, men min kjære var ikke så interessert i og se den i kveld, så den får jeg kose meg med en annen kveld :popcorn:

Det er vel egentlig like greit, siden jeg pleier å sovne når jeg ser på film sammen med sambo. :fnise:

Sjokolade har en viss makt over meg. Er egentlig stappmett, men jeg bare må ta en sjokoladebit til...Klarer ikke å la være. Irriterende, og mindre irriterende ble det ikke da kroppen sa i fra at "nå-kommer-nok-mensen-snart" :kjefte:

Har jo alltids et lite håp om at vi har klart det denne gangen, så er like glad hver gang jeg går på do og det ikke har skjedd no'. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade har en viss makt over meg. Er egentlig stappmett, men jeg bare må ta en sjokoladebit til...Klarer ikke å la være.

Hm... :klø: Skjønte ikke den. Tvinger han i deg sjokolade? :klø:

Sånn ellers skulle jeg ønske Snoppen hadde makt over meg. Jeg trenger en sjef! (Men nå er det jo det vi prøver på da. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... :klø: Skjønte ikke den. Tvinger han i deg sjokolade? :klø:

Sånn ellers skulle jeg ønske Snoppen hadde makt over meg. Jeg trenger en sjef! (Men nå er det jo det vi prøver på da. ;) )

Hehe, nei han tvinger ikke i meg sjokolade, det klarer jeg helt fint selv ;)

Som fryktet kom TR på besøk i går, flere dager for tidlig :kjefte:

At hu ikke lærer at hu ikke er velkommen! :fnise:

Så i dag skal jeg trøstespise med nybakte kanelboller, det skal bli godt det. :happy:

Burde vel egentlit ha trena i dag og...men er jo søndag, og skal man ikke holde hviledagen hellig? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kjøpt meg Transformers, men har ikke fått sett den ennå. Den ligger øverst i bunken over filmer jeg skal se, så snart får du dommen ;)

Er ganske glad i å se på filmer, så ser den nok i løpet av noen dager og for da har jeg god unnskyldning for å kose meg litt og :popcorn::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått kjøpt meg Transformers, men har ikke fått sett den ennå. Den ligger øverst i bunken over filmer jeg skal se, så snart får du dommen ;)

Er ganske glad i å se på filmer, så ser den nok i løpet av noen dager og for da har jeg god unnskyldning for å kose meg litt og :popcorn::fnise:

Gled deg! Den er bare så utrolig kuuul! :hoppe::skya::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg! Den er bare så utrolig kuuul! :hoppe::skya::ler:

Nå har du gitt meg ganske høye forventninger her ;)

Tenkte jeg sku prøve å få sett den i dag. Er jo lillelørdag i dag, så da kan jeg jo kose meg med litt godteri og :fnise::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du gitt meg ganske høye forventninger her ;)

Tenkte jeg sku prøve å få sett den i dag. Er jo lillelørdag i dag, så da kan jeg jo kose meg med litt godteri og :fnise::nigo:

Huff, kanskje ikke det er så bra? Husker da jeg så Pirates of the Caribbean etter alle andre, skrekk og gru for en dårlig film. :sjenert:

...men den er veldig kul da, Transformers. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, kanskje ikke det er så bra? Husker da jeg så Pirates of the Caribbean etter alle andre, skrekk og gru for en dårlig film. :sjenert:

...men den er veldig kul da, Transformers. :fnise:

Hehe, vi får satse på at det ikke skjer her da. ;)

Har enda ikke fått somlet meg til å se den, har vært så veldig trøtt i det siste. Skjønner ikke helt det. Er stuptrøtt kl åtte... og resten av dagen og, egentlig..

Driver og lager middag her, men min kjære ser ut til å rømt. Men kommer vel snart, selv om det er fiskeboller i hvit saus. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi får satse på at det ikke skjer her da. ;)

Har enda ikke fått somlet meg til å se den, har vært så veldig trøtt i det siste. Skjønner ikke helt det. Er stuptrøtt kl åtte... og resten av dagen og, egentlig..

Driver og lager middag her, men min kjære ser ut til å rømt. Men kommer vel snart, selv om det er fiskeboller i hvit saus. :fnise:

*mmm* Fiskeboller i hvit saus. :sikle: Min kommer løpende han, når vi har det. :fnise:

God helg til deg Baillie! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Belle :klemmer:

Vært en god helg hos deg da?

Denne helga har jeg vært flink og gått på ski på lørdag. Da var det et herlig vær og koset meg masse på ski.

Er så en god følelse når en har vært ute nesten hele dagen, kan kose seg ekstra når en kommer inn da ;)

Det gjorde ihvertfall jeg, med disse påskeegga fra freia (den lilla kartongen). De er farlig gode! :tongue:

I går var foreldrene mine på besøk. Det var veldig koselig, er ikke så ofte de kommer på besøk. Så slo til med å lage en sjokoladekake.

Men stusset litt på at den ikke blei så høy og fin som det pleier. Hadde av en eller annen grunn tatt hornsalt istedenfor natron.. :fnise:

Men smakte like godt da :D

I dag blir det innkjøp av grapejuice i lange baner, for i DENNE perioden skal det skje :gjeiper: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du sett noen filmer i helgen? Venter spent på dommen. :fnise:

Denne helgen har jeg fått sett filmer! Men ikke transformers da :riste::fnise:

Det blei eagle eye, så nå fikk jeg endelig sett kjekkasen i action ;)

Filmen synes jeg kanskje ikke var så veldig bra. Blei litt for urealistisk noe av det. Men likte det jeg så,da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...