Gå til innhold

Gavekort på barnepass


Gjest Tanta82

Anbefalte innlegg

Heihei :)

Har tenkt å legge ved et gavekort i gaven til mine eldre søsken. Tenkte at dette skal vere et gavekort på barnepass en helg. Da må jeg reise fra der jeg bor til Oslo (cirka 50 mil), og dette skal selvsagt jeg betale.

Hvordan skal jeg formulere dette på en fin og morsom måte, samtidig som det høres litt proffesjonelt (som et "ordentlig" gavekort) ut? Altså, barnevakt en helg det passer dem, uten at det skal koste dem en krone.

Gjerne også noe alà "må brukes innen utgangen av 2009", for å sørge for at de bruker det og ikkje sparer og glemmer, så kan de heller få nytt gavekort neste år ;)

Hodet mitt er helt tomt, har ingen gode ideer!! :sukk:

Tar imot alle kreative tips med gleeeedeee!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei :)

Har tenkt å legge ved et gavekort i gaven til mine eldre søsken. Tenkte at dette skal vere et gavekort på barnepass en helg. Da må jeg reise fra der jeg bor til Oslo (cirka 50 mil), og dette skal selvsagt jeg betale.

Hvordan skal jeg formulere dette på en fin og morsom måte, samtidig som det høres litt proffesjonelt (som et "ordentlig" gavekort) ut? Altså, barnevakt en helg det passer dem, uten at det skal koste dem en krone.

Gjerne også noe alà "må brukes innen utgangen av 2009", for å sørge for at de bruker det og ikkje sparer og glemmer, så kan de heller få nytt gavekort neste år ;)

Hodet mitt er helt tomt, har ingen gode ideer!! :sukk:

Tar imot alle kreative tips med gleeeedeee!!! :klemmer:

"Flotte søsken som dere er

fortjener en helg uten "besvær"

Jeg syns det derfor er på sin plass

at jeg tilbyr en helg med barneplass

av deres lille tass"

Huff, gi meg en god natts søvn så kanskje jeg kan komme på noe bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Vi fikk det av svoger og svigerinne for noen år siden, og da hadde de laget en boks med hvite mentos oppi. På hver av mentosene stod det noe sånt som "barnefri-pille" eller tilsvarende. Til tre gutter en helg ble det da seks mentos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er vel ikke så morsom, men høres litt ut som er ordentlig gavekort da...

Innehaveren av dette kortet er berettiget 1 stk barnefri helg. Gavekortet kan benyttes når det er ønskelig, men må brukes innen utgangen av 2009.

Underskrift, og gjerne et stempel av ett eller annet slag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempegode forslag!! :)

Var sånn som Arielle skrev jeg hadde i utgangspunktet sett for meg. Men likte ideene med dikt og mentos veldig godt også!! Ble plutselig usikker :fnise:

Hjalp hvertfall veldig med forslagene deres. Det ga meg litt mer inspirasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...