Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Wonders skrev:

her er det bare chill egentlig. Utrolig behagelig...

 

14275db6f11dd089f1ccbeff4d419572.jpg

Er det ditt bilde? I så fall; hvor er du? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Rumle skrev:

Er det ditt bilde? I så fall; hvor er du? :)

 

Ikke mitt, pinterest sitt. Men har sånne bilder, fra Centara Grand Beach Resort & Villas Hua Hin, Hua Hin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wonders skrev:

Ikke mitt, pinterest sitt. Men har sånne bilder, fra Centara Grand Beach Resort & Villas Hua Hin, Hua Hin

Aha innbilte meg at du satt på bassengkanten og pratet med oss samtidig jeg :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rumle skrev:

Aha innbilte meg at du satt på bassengkanten og pratet med oss samtidig jeg :ler:

 

Var på bassengkanten for en knapp uke siden :essen2: Nydelig tur i julen. Grand Canaria. Bamseklubb med barna og mannen. Men til neste år stikker vi hit igjen Centara Grand Beach Resort & Villas Hua Hin, Hua Hin

De grå hyttene til venstre er egene hytter med egene basseng som hører til hotellet. Fin høytidsfeiring. 

centara-hua-hin.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Wonders skrev:

Et hvilested, der vi legger beina på fotskammelen å bare slapper litt av. 

Hvor engelen (du) våker over og passer på oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted man kan legge bort håndarbeid, arbeidsoppgaver, vaskekluter, vaskefiller....nei nå bare rabler jeg. Dette er bare stedet jeg kommer til for glede og enkel pustepause. Setter på en tekopp å klikker på gledestråden.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bedre ut å sitte og hvile seg i skammelkroken, ennå stå og skamme seg i skammekroken. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Wonders skrev:

Et sted man kan legge bort håndarbeid, arbeidsoppgaver, vaskekluter, vaskefiller....nei nå bare rabler jeg. Dette er bare stedet jeg kommer til for glede og enkel pustepause. Setter på en tekopp å klikker på gledestråden.

Mest fordi en forsmådd person bæda helt her inne, måtte snu litt på flisa etter den tiraden til trådstarter. Bare for å være så kjip som KG kan være på surmulere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...