Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeeeerlig, men sjokkerende! :fnise:

Det første jeg gjorde når jeg kom fram til hotellet var å dusje. Etter en halv time fikk jeg lyst på en dusj til. :(

Og nå burde jeg sikkert ta den dusjen. Du skjønner? :daane:

Men i morgen blir det bedre. Man venner seg fort til det - heldigvis. :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåj....? :klo: Det høres....herlig ut ja.... :glare: Jeg mener nyt i fulle drag, men ikke drikk vin absolutt hele tiden,

for da blir man visst enda rarere enn før man dro. Jeg mener; vi vil jo gjerne ha deg hjem igjen hel og velskapt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øøø...det foregående ordet kan ikke være det som starter denne dagen i ballongen, så jeg spør:

hvordan har første natten vært og hvordan er ståa i dag der ute i verden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøø...det foregående ordet kan ikke være det som starter denne dagen i ballongen, så jeg spør:

hvordan har første natten vært og hvordan er ståa i dag der ute i verden? :)

napping-kitten-e1394215711866.jpg

:kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor jeg er trøtt altså. :klo: Jeg må huske å levere Lotto, så jeg kan kjøpe meg ei stor hengekøye på stativ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvorfor jeg er trøtt altså. :klo: Jeg må huske å levere Lotto, så jeg kan kjøpe meg ei stor hengekøye på stativ. :)

Åhh hengekøye vil jeg også ha! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ha vært en selvfølge i et hvert hjem. "Hengekøying" er sunt for kropp og sjel. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

P.S Sunflowerpenguin er tilbake nå. (jf signaturen din). :)

Det er behørig kommentert, i flere tråder. Jeg har til og med våget meg inn i en skrønetråd. Men den vil jeg lese meg opp på senere. Merkelig at i dag sitter smileyene laaangt inne, mens andre dager ryr de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det er behørig kommentert, i flere tråder. Jeg har til og med våget meg inn i en skrønetråd. Men den vil jeg lese meg opp på senere. Merkelig at i dag sitter smileyene laaangt inne, mens andre dager ryr de ut.

Sitter smileyene langt inne? Jeg brukte jo en i det innlegget mitt som du snakker om nå? Og det skrev jeg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...