159 Skrevet 3. februar 2015 #2501 Del Skrevet 3. februar 2015 Sultne smileyer hopper ut av munnen min på jakt etter kakesmuler... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2015 #2502 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg er litt bekymret. Hva spiser de når det ikke er flere kakesmuler igjen? Henter du dem og frakter dem til et annet sted da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 4. februar 2015 #2503 Del Skrevet 4. februar 2015 Tror ofte at det er slik ja. Les mer.....din stemme er så.....skuespillersk innlevende. Faller for fristelsen jeg, vettu.. Fra annen bok (Unge Werthers lidelser, Goethe) "Jeg merker, ja, jeg merker allerede at skjebnen har tiltenkt meg hårde prøvelser. Men friskt mot! Et lett sinn kan bære tunge byrder! Et lett sinn? Jeg må smile av at det ordet kan falle meg i pennen." "Vår innbilningskraft.. maner frem for oss.. alle andre.. mer fullkomne enn vi. Og det har en helt naturlig forklaring. Vi føler så ofte at det er mangt og meget som mangler oss, og nettopp det vi selv mangler, synes vi ofte at en annen har, og ham utstyrer vi så også med det vi har.." "..straks vi hadde vekslet et par ord, merket han at vi forstod hverandre, at han kunne snakke med meg, som han ikke ville kunne med alle og enhver." '"..man må bare avfinne seg med det, som en reisende som må over et fjell; naturligvis ville reisen ha vært behageligere og kortere hvis fjellet ikke hadde vært der, men nå er det nå engang der, og man må over det!"‒' "..når det gjaldt grundige kunnskaper, kom [Grev C.] til kort, som alle såkalte skjønnånder. Og så satte [gesandten] opp et ansikt som om han ville si: Føler du brodden?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. februar 2015 #2504 Del Skrevet 5. februar 2015 På tide å yte denne tråden litt rettferdighet og komme i gang med husarbeidet nå tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2015 #2505 Del Skrevet 5. februar 2015 You go, Spirrevirre. Z: det virket faktisk som en smaksprøve som faktisk gir mersmak. Merkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2015 #2506 Del Skrevet 5. februar 2015 Hva er dette for et sted? Her har jeg aldri vært før .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. februar 2015 #2507 Del Skrevet 5. februar 2015 Ikke jeg heller. *oppføre meg pent* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. februar 2015 #2508 Del Skrevet 5. februar 2015 Å så søt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2015 #2509 Del Skrevet 5. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 6. februar 2015 #2510 Del Skrevet 6. februar 2015 Jøss. Et helt folketomt rom. Mye tomme vinflasker rundt forbi *klirre*. Lurer på hva som har foregått her en helt vanlig fredag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. februar 2015 #2511 Del Skrevet 7. februar 2015 Her skal i alle fall jeg snart ut for å møte min mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #2512 Del Skrevet 7. februar 2015 Sette seg på stor pute midt i rommet og se mediterende ut på den grønne plenen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. februar 2015 #2513 Del Skrevet 7. februar 2015 Ommmmmmm .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #2514 Del Skrevet 7. februar 2015 Åååååååå....som jeg smelter her jeg sitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. februar 2015 #2515 Del Skrevet 7. februar 2015 Hva er dette for et sted? Her har jeg aldri vært før .. Jaja siste ordet v2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #2516 Del Skrevet 7. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 11. februar 2015 #2517 Del Skrevet 11. februar 2015 Nommen. Det her var et fint rom. *Tusle bort i himmelsengen for å legge seg til å sove* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #2518 Del Skrevet 13. februar 2015 Lite aktivitet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. februar 2015 #2519 Del Skrevet 18. februar 2015 Lite aktivitet her Det har du helt rett i. Jeg får se å komme i gang med høytlesningen. En dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. februar 2015 #2520 Del Skrevet 18. februar 2015 Ommmmmmm .. KOSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå