Gå til innhold

Aldri vært her inne før!

Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt bekymret. Hva spiser de når det ikke er flere kakesmuler igjen?

Henter du dem og frakter dem til et annet sted da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ofte at det er slik ja. Les mer.....din stemme er så.....skuespillersk innlevende. :jepp:

:lillesky: Faller for fristelsen jeg, vettu..

Fra annen bok (Unge Werthers lidelser, Goethe)

"Jeg merker, ja, jeg merker allerede at skjebnen har tiltenkt meg hårde prøvelser. Men friskt mot! Et lett sinn kan bære tunge byrder! Et lett sinn? Jeg må smile av at det ordet kan falle meg i pennen."

"Vår innbilningskraft.. maner frem for oss.. alle andre.. mer fullkomne enn vi. Og det har en helt naturlig forklaring. Vi føler så ofte at det er mangt og meget som mangler oss, og nettopp det vi selv mangler, synes vi ofte at en annen har, og ham utstyrer vi så også med det vi har.."

"..straks vi hadde vekslet et par ord, merket han at vi forstod hverandre, at han kunne snakke med meg, som han ikke ville kunne med alle og enhver."

'"..man må bare avfinne seg med det, som en reisende som må over et fjell; naturligvis ville reisen ha vært behageligere og kortere hvis fjellet ikke hadde vært der, men nå er det nå engang der, og man må over det!"‒'

"..når det gjaldt grundige kunnskaper, kom [Grev C.] til kort, som alle såkalte skjønnånder. Og så satte [gesandten] opp et ansikt som om han ville si: Føler du brodden?"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go, Spirrevirre. :klappe:

Z: det virket faktisk som en smaksprøve som faktisk gir mersmak. :klo: Merkelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss.

Et helt folketomt rom. :strix:

Mye tomme vinflasker rundt forbi *klirre*.

Lurer på hva som har foregått her en helt vanlig fredag. :overrasket:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sette seg på stor pute midt i rommet og se mediterende ut på den grønne plenen....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...