Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #61 Skrevet 12. august 2003 Du vet å fremheve dine beste sider, og er ikke redd for å sjokkere. Liker å vekke oppsikt med antrekkene, men ikke uten stil. (Lopez)
Theolina Skrevet 13. august 2003 #62 Skrevet 13. august 2003 Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 13. august 2003 #63 Skrevet 13. august 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. Stemmer i grunnen godt. Men jeg har en rampete tomboy-side som noen ganger dukker opp, og hun har på seg armypants, boots og herreklokke sammen med leppestiften og elegansen... Men håret ligger alltid på plass! Adina M.
Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 #64 Skrevet 13. august 2003 "Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold." Ikke noen stor overraskelse egentlig. Vi har begge en forkjærlighet for Manolos, Louis Vuittons, designerklær. Som SJP sa det i Sex and the City: "I may not know men, but shoes I know". Anna
MarianneE Skrevet 13. august 2003 #65 Skrevet 13. august 2003 Her er svaret jeg fikk: Ditt stil ikon er Catherine Zeta-Jones. En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende. Meg og. Kan kanskje stemme og, det......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå