Gå til innhold

Hvem er ditt stil-ikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones

En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.

... vel vel :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt ikon er Gwyneth Paltrow

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. :)

Skrevet

Ditt ikon er Gwen Stefani

Du blander epoker og kulturer og ender opp som en ekte original. Uforutsigbar, men samtidig gjenkjennelig. Mange følger i dine fotspor, men du kopierer ingen.

Skrevet

Jeg er også Gwyneth Paltrow. Tror det passer best av alle som er nevnt her (selv om jeg aldri bruker leppestift)

Gjest Cruella
Skrevet

Ditt ikon er Sarah Jessica Parker

En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.

Gjest Mzfire
Skrevet

Ditt ikon er Drew Barrymore

Søt og vimsete, med en sexy side. Du er feminin uten å være jålete, følger moten, men personligheten overstråler klærne.

Det stemte syns jeg, skremmende :lol:

Skrevet

Ditt ikon er Sarah Jessica Parker

En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.

ja, ja sier nå bare jeg....tenker ikke på det når jeg går hjemme på lørdagene i joggebukse, uten sminke og håret tjafset sammen i en hestehale.... :oops:

Gjest Mzfire
Skrevet
Jeg er Drew Barrymore

Jeg har ikke hørt om henne før. :oops: :oops:

Er det bare oss to da :) VI er kule vi 8)

Hun har også spilt i Askepott og Bryllupssangeren.

• 1 måned senere...
Skrevet

Cathrine Zeta Jones!

Ikke noen dårlig dame og bli sammenlignet med, men jeg er nå ikke helt sikker på om det stemmer helt da...

Jennifer

Skrevet

Ditt ikon er Madonna

Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.

Denne testen var ikke dum nei :hoppe: :-? :hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones

En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.

Ja, hvorfor ikke? :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.

Skrevet

Ble først Macy Gray, så Drew Barrymore...

Skrevet

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse

Tror det passer bra på meg, det. Jeg er ikke den mest sprelske i klesveien nei, kjører en veldig klassisk stil.

Skrevet

Catherine Zeta-Jones

Jeg? En glamorøs diva? Særlig ...

Skrevet

Jeg er Drew Barrymore, og det passer meg perfekt! Digger dama.

Skrevet

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei.

En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.

:enig:

Skrevet

Sarah Jessica Parker her... stilgudinne? jeg? nei vær så snill...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...