LilleBille Skrevet 21. juni 2003 #41 Skrevet 21. juni 2003 Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende. ... vel vel
Skusla Skrevet 21. juni 2003 #42 Skrevet 21. juni 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.
chimp Skrevet 22. juni 2003 #43 Skrevet 22. juni 2003 Ditt ikon er Gwen Stefani Du blander epoker og kulturer og ender opp som en ekte original. Uforutsigbar, men samtidig gjenkjennelig. Mange følger i dine fotspor, men du kopierer ingen.
Arwen Skrevet 22. juni 2003 #44 Skrevet 22. juni 2003 Jeg er også Gwyneth Paltrow. Tror det passer best av alle som er nevnt her (selv om jeg aldri bruker leppestift)
Gjest Cruella Skrevet 22. juni 2003 #45 Skrevet 22. juni 2003 Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.
Gjest Mzfire Skrevet 22. juni 2003 #46 Skrevet 22. juni 2003 Ditt ikon er Drew Barrymore Søt og vimsete, med en sexy side. Du er feminin uten å være jålete, følger moten, men personligheten overstråler klærne. Det stemte syns jeg, skremmende
*Lavendel* Skrevet 22. juni 2003 #47 Skrevet 22. juni 2003 Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold. ja, ja sier nå bare jeg....tenker ikke på det når jeg går hjemme på lørdagene i joggebukse, uten sminke og håret tjafset sammen i en hestehale.... :oops:
Gjest Mzfire Skrevet 22. juni 2003 #48 Skrevet 22. juni 2003 Jeg er Drew Barrymore Jeg har ikke hørt om henne før. :oops: :oops: Er det bare oss to da VI er kule vi 8) Hun har også spilt i Askepott og Bryllupssangeren.
Malou Skrevet 12. august 2003 #49 Skrevet 12. august 2003 Cathrine Zeta Jones! Ikke noen dårlig dame og bli sammenlignet med, men jeg er nå ikke helt sikker på om det stemmer helt da... Jennifer
bippbipp Skrevet 12. august 2003 #50 Skrevet 12. august 2003 Ditt ikon er Madonna Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter. Denne testen var ikke dum nei :-?
Irka Skrevet 12. august 2003 #51 Skrevet 12. august 2003 Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende. Ja, hvorfor ikke?
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #52 Skrevet 12. august 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.
Milly:) Skrevet 12. august 2003 #53 Skrevet 12. august 2003 Ble først Macy Gray, så Drew Barrymore...
Salt Skrevet 12. august 2003 #54 Skrevet 12. august 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse Tror det passer bra på meg, det. Jeg er ikke den mest sprelske i klesveien nei, kjører en veldig klassisk stil.
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #55 Skrevet 12. august 2003 Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende. Jeg? En glamorøs diva? Særlig ...
tuji Skrevet 12. august 2003 #57 Skrevet 12. august 2003 Jeg er Drew Barrymore, og det passer meg perfekt! Digger dama.
Jinx Skrevet 12. august 2003 #59 Skrevet 12. august 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.
Ingeborg Skrevet 12. august 2003 #60 Skrevet 12. august 2003 Sarah Jessica Parker her... stilgudinne? jeg? nei vær så snill...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå