Gå til innhold

Hvem er ditt stil-ikon?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones

En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.

Ikke akkurat den verste å bli forbundet med nei.

Men om vi er like, DET er no helt annet altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ditt ikon er Sarah Jessica Parker

En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.

Øhh, javel!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Madonna;

Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt ikon er Gwyneth Paltrow

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.

Javel :ler:

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt ikon er Sarah Jessica Parker

En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.

Uffda! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt ikon er Gwyneth Paltrow

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.

Kunne ikke blitt mer feil :ler:

Ikke har jeg en klassisk stil, håret mitt er i uorden ganske ofte, og jeg bruker aldri leppestift! :ler:

Elegant...?? Veeel.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er Drew Barrymore

Jeg har ikke hørt om henne før.  :oops:  :oops:

Charlie`s angels :D

sa deg litt mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt ikon er Macy Gray

Du liker å la klærne uttrykke din egen personlighet og kler deg derfor litt på siden av motebildet. Spektakulær, men aldri vulgær. Farverik og forfriskende.

Bare Lea og meg som er sånn, da?? :wink:

Stemte ikke helt med fargerik på meg, men... Jeg er nå mest sort, da... hehe

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones

En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.

Glamorøs, JEG? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt ikon er Madonna

Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt ikon er Madonna

Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.

Oioi. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ditt ikon er Sarah Jessica Parker

En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.

... Men jeg mener jeg tok testen for ei stund sia også og endte opp som Pink....

*Lager klubb for de ubestemmelige og stil-schizofrene sammen med Sandman* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest eminel

Ditt ikon er Madonna 8)

Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...