Gjest care Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 http://www.start.no/quiz/2002/01/24-4774.html Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold. Vel,,,, :oops: :oops:
Gjest Embla s Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 Jennifer Lopez :o : Du vet å fremheve din beste side og er ikke redd for å sjokkere. Du liker å vekke oppsikt med antrekkene men ikke uten stil. Vel...
Tilde Skrevet 20. juni 2003 #3 Skrevet 20. juni 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.. Hmm..aldri et hårstå på villvei er nok litt feil, ellers..tja..
Sandman Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Tok testen to ganger i rask rekkefølge, uten å tenke på hva jeg svarte første gangen. Først ble jeg Eminem, deretter Ari Behn... ...og jeg som syns jeg svarte likt begge gangene....
Gjest Embla s Skrevet 20. juni 2003 #5 Skrevet 20. juni 2003 Først ble jeg Eminem, deretter Ari Behn... . Huff da,
Gjest Nicki Skrevet 20. juni 2003 #6 Skrevet 20. juni 2003 Her er svaret jeg fikk: Ditt stil ikon er Catherine Zeta-Jones. En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.
Sandman Skrevet 20. juni 2003 #8 Skrevet 20. juni 2003 Huff da, Ja Embla... det blir litt schizofrent med med en krysning av en bøllete morshater, og en sleik av en dandy...
ivanka Skrevet 20. juni 2003 #9 Skrevet 20. juni 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. aldri et hårstrå på ville veier???!!! her er det noe som ikke stemmer.
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2003 #10 Skrevet 20. juni 2003 Ditt ikon er Macy Gray Du liker å la klærne uttrykke din egen personlighet og kler deg derfor litt på siden av motebildet. Spektakulær, men aldri vulgær. Farverik og forfriskende. Hvem er Macy Gray?
Barbie Skrevet 20. juni 2003 #11 Skrevet 20. juni 2003 Ditt ikon er Macy Gray Du liker å la klærne uttrykke din egen personlighet og kler deg derfor litt på siden av motebildet. Spektakulær, men aldri vulgær. Farverik og forfriskende. Ja,vel?
Gjest Janna Skrevet 20. juni 2003 #12 Skrevet 20. juni 2003 Ditt ikon er Madonna Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter. :D
Gjest care Skrevet 20. juni 2003 #13 Skrevet 20. juni 2003 Hvem er Macy Gray? http://no.music.yahoo.com/macygray/
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2003 #14 Skrevet 20. juni 2003 OK.. takk care! Er ikke sikker på at jeg kjnte meg så veldig igjen på akkurat DET bildet da, men pyttsan.
*M* Skrevet 20. juni 2003 #15 Skrevet 20. juni 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. Kunne ikke vært mer uenig!! Vi har ikke samme klesstil i det hele tatt. Jeg går jo aldri i sort engang!
Gjest Qlio Skrevet 20. juni 2003 #16 Skrevet 20. juni 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.
Redhead Skrevet 20. juni 2003 #17 Skrevet 20. juni 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. ja,ja!
@lfa Skrevet 20. juni 2003 #18 Skrevet 20. juni 2003 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse
Gjest Embla s Skrevet 20. juni 2003 #19 Skrevet 20. juni 2003 Jeg vil også ha Gwyneth som stil ikon!!! Tror jeg må ta testen eeen gang til jeg *bretter opp ermene*
Gjest Embla s Skrevet 20. juni 2003 #20 Skrevet 20. juni 2003 Ja Embla... det blir litt schizofrent med med en krysning av en bøllete morshater, og en sleik av en dandy... Ja. Men: har du tenkt på at her har du "to onder" og to ytterligheter. Så da er du kanskje midt mellom, og det må vel være rimelig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå