Gå til innhold

Fiskesnakk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Roma?! jeg vil å :hoppe:

*krønsjer meg inn i venstre hjørne i baggen din*

Treffes en gang uken etter du kommer hjem igjen? :)

Anea og lakrisen :ler:

Ja, det vil jeg gjerne :)

Gjest Coral
Skrevet

Bare innom for å sjekke at du har det fint :) Så gøy med Roma-tur da, må kose deg!! Aldri vært der selv, men den byen står på listen over steder jeg har lyst å besøke :wink:

Riktig god tur!

Skrevet

Roma høres vidunderlig ut :)

En stor klem fra meg :klem:

Gjest GreenSky
Skrevet

Argh! Jeg glemte helt at vaskemaskinen sok jeg har kjøpt kommer i morgen! Den kommer en gang mellom 16.00 og 22.00. Kan være at jeg er heldig og den kommer rett etter 16.00, men det vet jeg ikke. :sur: Kan vi ikke holde avtalen vår litt sånn i lufta, også sier jeg fra? Vil gjerne treffe deg, altså. :)

Gjest lurven
Skrevet

har ikke lagt noen planer for neste helg enda, så vi kan godt se film da :)

Skrevet

Hanne: takk takk :)

Charmina: :klem2:

Grønska: den er grei :) Jeg skal møte en venn av meg i byen klokka 5 og gå på café. Hvis du rekker det, kan vi jo evnt gå på kino rundt 9 eller noe. Eller 7 eller et eller annet :ler:

Lurven: gleder meg :)

Er virkelig ikke i form, jeg. Var ikke på skolen i dag, sov 11 timer i natt.

måtte på jobb, det gikk greit, men slet meg helt ut. Prøvde å trene etterpå, men det var ikke no vits. Helt død i kroppen.

Ysj, vil ikke bli syk nå :-(

Gjest baby-E
Skrevet

God bedring vennen! Må ikke bli syk nå!

:klem:

Skrevet

:) Ikke bli syk nå da Fisken. Håper du får en kjempe fin tur til Roma! :)

:klem:

Skrevet

Heia! :)

Er i bedre form nå.

Da vekkeklokken ringte 7:15 i dag, skrudde jeg den av med en gang og tenkte at jeg skulle sove videre. Men s¨å måtte jeg litt på do. Også tenkte jeg litt over saken. Like så greit å stå opp og se. Bestemte meg for å gå på skolen, skulle ha fremføring av et prosjekt som jeg satt med til langt på natt, så hadde en grunn.

Gikk helt ok på skolen, hadde bare 4 timer pga avspasering.

Har til og med klart å trene ganske bra i dag.

Grusomt vær da! :evil: Liker ikke sånt dystert og tungt vær. Grusomt å kjøre scooter i dette været også.

Nå har jeg nesten pakket ferdig, bare toalettsaker som gjenstår, det taes i morgen tidlig. Tenk, på denne tiden i morgen er jeg i Roma! :D :hoppe: :D

Moonshadow: :klem2:

Baby-E: takker :)

iingvild: takk takk!

Nå skal jeg drikke masse te og spise c-vitaminer. Skal IKKE være i dårlig form i morgen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis det er en trøst så er det like dystert og kjipt vær i Trøndelagen ;)

Tenk at du skal til Roma :o Jeg er misunnelig jeg da for dit kunne jeg virkelig tenkt meg en gang også :-)

Jeg skal dit en gang ;)

Jeg håper hvertfall du får en fin tur og at du storkoser deg masse masse :dagensrose:

Skrevet

Tusen takk, Alwa :)

Du får ta deg en tur til Roma snart da, det er ofte billige turer å få, fly til 300 kr en vei og sånt :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Været

I Roma blir det sol, fint vær og 25 grader

Gooood tuuuur :vinke:

Du la merke til overskrifta vel? :sjarmor:

Skrevet

Alwa: ikke verst! :ler:

Charmina: tusen tusen takk :)

Skrevet

Bettie: takk :)

Det har liksom ikke helt gått opp for meg at jeg skal til Roma. Roma. Tenk det! :)

I morgen på denne tiden sitter jeg i en deilig hotellseng med en bok på fanget, tenker jeg.

Å, som jeg gleder meg.

Må opp klokken 7 i morgen tidlig, men det gjør ingenting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...