-Fisken- Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #5601 Skrevet 18. mai 2005 Roma?! jeg vil å *krønsjer meg inn i venstre hjørne i baggen din* Treffes en gang uken etter du kommer hjem igjen? Anea og lakrisen Ja, det vil jeg gjerne
Gjest Coral Skrevet 19. mai 2005 #5602 Skrevet 19. mai 2005 Bare innom for å sjekke at du har det fint Så gøy med Roma-tur da, må kose deg!! Aldri vært der selv, men den byen står på listen over steder jeg har lyst å besøke Riktig god tur!
Charmina Skrevet 19. mai 2005 #5603 Skrevet 19. mai 2005 Roma høres vidunderlig ut En stor klem fra meg
Gjest GreenSky Skrevet 19. mai 2005 #5604 Skrevet 19. mai 2005 Argh! Jeg glemte helt at vaskemaskinen sok jeg har kjøpt kommer i morgen! Den kommer en gang mellom 16.00 og 22.00. Kan være at jeg er heldig og den kommer rett etter 16.00, men det vet jeg ikke. Kan vi ikke holde avtalen vår litt sånn i lufta, også sier jeg fra? Vil gjerne treffe deg, altså.
Gjest lurven Skrevet 19. mai 2005 #5605 Skrevet 19. mai 2005 har ikke lagt noen planer for neste helg enda, så vi kan godt se film da
-Fisken- Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #5606 Skrevet 19. mai 2005 Hanne: takk takk Charmina: :klem2: Grønska: den er grei Jeg skal møte en venn av meg i byen klokka 5 og gå på café. Hvis du rekker det, kan vi jo evnt gå på kino rundt 9 eller noe. Eller 7 eller et eller annet Lurven: gleder meg Er virkelig ikke i form, jeg. Var ikke på skolen i dag, sov 11 timer i natt. måtte på jobb, det gikk greit, men slet meg helt ut. Prøvde å trene etterpå, men det var ikke no vits. Helt død i kroppen. Ysj, vil ikke bli syk nå :-(
iingvild Skrevet 20. mai 2005 #5609 Skrevet 20. mai 2005 Ikke bli syk nå da Fisken. Håper du får en kjempe fin tur til Roma!
-Fisken- Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #5610 Skrevet 20. mai 2005 Heia! Er i bedre form nå. Da vekkeklokken ringte 7:15 i dag, skrudde jeg den av med en gang og tenkte at jeg skulle sove videre. Men s¨å måtte jeg litt på do. Også tenkte jeg litt over saken. Like så greit å stå opp og se. Bestemte meg for å gå på skolen, skulle ha fremføring av et prosjekt som jeg satt med til langt på natt, så hadde en grunn. Gikk helt ok på skolen, hadde bare 4 timer pga avspasering. Har til og med klart å trene ganske bra i dag. Grusomt vær da! :evil: Liker ikke sånt dystert og tungt vær. Grusomt å kjøre scooter i dette været også. Nå har jeg nesten pakket ferdig, bare toalettsaker som gjenstår, det taes i morgen tidlig. Tenk, på denne tiden i morgen er jeg i Roma! :D :D Moonshadow: :klem2: Baby-E: takker iingvild: takk takk! Nå skal jeg drikke masse te og spise c-vitaminer. Skal IKKE være i dårlig form i morgen.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #5611 Skrevet 20. mai 2005 Hvis det er en trøst så er det like dystert og kjipt vær i Trøndelagen Tenk at du skal til Roma :o Jeg er misunnelig jeg da for dit kunne jeg virkelig tenkt meg en gang også :-) Jeg skal dit en gang Jeg håper hvertfall du får en fin tur og at du storkoser deg masse masse :dagensrose:
-Fisken- Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #5612 Skrevet 20. mai 2005 Tusen takk, Alwa Du får ta deg en tur til Roma snart da, det er ofte billige turer å få, fly til 300 kr en vei og sånt
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #5613 Skrevet 20. mai 2005 Været I Roma blir det sol, fint vær og 25 grader Gooood tuuuur Du la merke til overskrifta vel?
-Fisken- Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #5615 Skrevet 20. mai 2005 Alwa: ikke verst! Charmina: tusen tusen takk
-Fisken- Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #5617 Skrevet 20. mai 2005 Bettie: takk Det har liksom ikke helt gått opp for meg at jeg skal til Roma. Roma. Tenk det! I morgen på denne tiden sitter jeg i en deilig hotellseng med en bok på fanget, tenker jeg. Å, som jeg gleder meg. Må opp klokken 7 i morgen tidlig, men det gjør ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå