Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Så fint at dansinga gikk bra. Lurt å snakke med rådgiver igjen.

Så godt å lese at du har det bra, selv om det er masse å gjøre nå, med prøver og eksamen og det hele. Kos deg med fangsten, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bettie: takk :)

*M*: takk for det, og det samme til deg :):klem:

Meteora: alt er bra med meg! :)

Helgen skal brukes til å pugge matte. SKal ha mattetentamen på mandag, og må få 5 om jeg skal få det som standpunkt.

Men i kveld skal jeg kose meg, skal på fest sammen med gode venner, og overnatte hos en av mine beste venninner. Må også legge inn en treningsøkt eller to i løpet av helgen.

Var og trente på treningsstudio i dag for første gang på nesten et år. Merker at det er et år siden ja! Var utrolig tungt på moonwalken. Er kanskje ikke like godt trent heller nå som da, men det skal virkelig forbedre seg. Føler meg så bra etter en superhard treningsøkt :)

God helg alle sammen! :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Trekk pusten godt inn og slipp den langsomt ut - du trenger masse energi denne uka, ser jeg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei folkens!

Takk for alle hilsner :)

Tentamnene har gått bra så langt, men det står igjen to veldig ikke: musikk og hørelære, og kunst og kulurhistorie. Mye pugging!

Alt går bra med meg og fangsten, nærmer oss sammen nå.

I alt styr og stell er en venninne av meg lagt inn på bupa, etter to overdoser med piller pga depresjon. Ikke nok til å ta noe skade av noen av gangene, var nok mest for å få folk til å se hvor vondt hun har det, men tenker så forferdelig mye på henne, vet så altfor godt hvordan det er å ha det vondt.

Men det går nok bra nå som hun får hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at venninnen din har fått hjelp.

Så flott at det har gått bra på prøvene så langt. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...