-Fisken- Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 Dette er uka hennes: Mandag: heldags matte (avgangsfag) Tirsdag: heldags engelsk (avgangsfag) Onsdag: heldag musikk og hørelære Torsdag: forbredelsesdag Fredag: heldags kunst og kulturhistorie (avgangsfag) Snufs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 Uff, stakkars. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #3 Del Skrevet 25. april 2005 Onsdag & Fredag er jo nødt til å bli bra, eller hva! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. april 2005 #4 Del Skrevet 25. april 2005 :trøste: Tenker du gleder deg til helgen jah!! Masse lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. april 2005 #5 Del Skrevet 25. april 2005 Lykke til med alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 25. april 2005 #6 Del Skrevet 25. april 2005 Det går bra vettu fisken. Plutselig er det helg, og du er ferdig... Lykke til med alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. april 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 25. april 2005 Takker folkens Natt til 1.mai blir det skikkelig festing ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 26. april 2005 #8 Del Skrevet 26. april 2005 Dette går bra, og vips er det natt til første mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feit på grændiss Skrevet 26. april 2005 #9 Del Skrevet 26. april 2005 Hva skal du på fredag etter at du er ferdig, fisken? Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. april 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 26. april 2005 Hva skal du på fredag etter at du er ferdig' date=' fisken? Noen planer?[/quote'] Da skal jeg på date - med senga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feit på grændiss Skrevet 28. april 2005 #11 Del Skrevet 28. april 2005 Da skal jeg på date - med senga mi Det var synd, jeg hadde håpet på at du kunne bli med meg hjem og sett på den nye tapeten min, som selvfølgelig er lagd av grændiss-papp. Jeg har varierte med originalen, grændiss med pepperoni og grændiss med kjøttdeig og løk. Det lager et fint mønster på tapeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juni 2005 #12 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvordan går det? Håper du overlevde, så denne først nå, lille fisk. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 2. juni 2005 Det gikk helt ok, var hjemme de siste dagene, legeerklæring, pga låsning i skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 2. juni 2005 Det gikk helt ok, var hjemme de siste dagene, legeerklæring, pga låsning i skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå