Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Teppe på bad er ikke akkurat praktisk, nei. Usj! :-?

En kan jo spørre seg hva de tenkte med, de som laget badet. :wink:

Engelskmenn er vel i det hele tatt ganske upraktiske. Teppe på bad, lange smale trapper, knøttsmå rom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Engelskmenn er vel i det hele tatt ganske upraktiske. Teppe på bad' date= lange smale trapper, knøttsmå rom...

Sant, sant! Men de har hvertfall skjønt at glorete tapeter ikke alltid er så feiende flott. Hvertfall mange av de som har fattet det. :ler:

En annen tinge jeg lurer på er hvorfor så mange har pledd over møblene sine. Hva er vitsen med en lekker rød sofa, når de slenger et stort pledd over den? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med en lekker rød sofa' date=' når de slenger et stort pledd over den? :wink:[/quote']

Lekker rød sofa? Jeg har inntrykk av at engelske sofaer stort sett er sånne storblomstrede skikkelige dype overmyke sofaer som man aldri kommer seg opp av straks man er vel plassert nedi. Ikke rart de skjuler dem med pledd. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne dagboka bare raser avsted. Jeg prøver å henge med. :ler:

*klem*

Ja, her er det alle andre enn Fisken som skriver. Er så mye som skjer at det er så vidt jeg orker å følge med :ler:

Ha ei fortryllende natt fisken *kose*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Her har det virkelig vært liv, mens jeg har vært ute :wink:

Koselig det.

Takk for alle hilsner!

Var på Vervenbukta en tur, masse folk der og møtte mange venner. N var der.. Gud så herlig det var å få klem av han. Etter meldingen han skrev til meg, er jeg i skyene.. (for noen dager siden)

NiCo// <BaCk On TrAcK> >GO>GREECE> det som har skjedd har skjedd, uansett om man angrer etterpå... sier:

GOD SOMMER TIL DEG Å ikke glem meg i sommer så skal ikke jeg glemme deg *gid*

Han holdt lenge rundt meg i dag, det var så nydelig!

Guri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vet ikke..

Håper det i alle fall.

Han dumpa meg jo for 1 1/2 måned siden.. Men han hat jo så store problemer med hasj, så håper litt på at det var grunnen til at han slo opp.

Virker som om han er interessert nå i alle fall. *glad*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei, vennen :)

SOvet godt ja, sovnet ikke før litt over 4 :oops: Tenkte litt mye på N, i alle fall etter i går kveld.

I morges våknet jeg ca hver halvtime.. Men tilsammen har jeg sovet 6 timer, det er i alle fall noe :)

Heldigvis blir ikke N satt inn. Kompisen, som knivstakk, blir heller ikke det. De er begge 17, og politiet gidder ikke å vente til de fyller 18.

Istede får de samfunnstjeneste.

Heldigvis!

Men de har tatt sykkelen til N, cripos har den. Han må betale 6000 får å få den igjen..

Det har han egentlig litt godt av, men det virker som han angrer veldig. (heldigvis!)

Guri, han var så nydelig i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelskmenn er vel i det hele tatt ganske upraktiske. Teppe på bad' date= lange smale trapper, knøttsmå rom...

Ikke alltid knøttsmå rom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...