Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Koselig å snakke med deg og, Emina :)

Lilleputt: du vet jeg er her for deg, uansett :wink:

Klarte å sove fra søndagstreningen min! :evil: Den begynner 12, og selvfølgelig våknet jeg 12.05. Utrolig kjipt :-(

Får trene senere i kveld, men blir ikke det samme, ville trene step..

Rekker ikke trene nå heller, skal på kino 16.45 - skal se Troja! :-)

Gleder meg masse jeg.

Brad Pitt har en helt fantastisk kropp! Leste et intervju med han ang filmen. Han hadde vært gjennom et treningshelvete i 6 måneder for å kunne spille rollen. Jaja, man må lide for skjønnheten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:

Da må vi diskutere filmen i kveld, hvis ikke du er for trøtt da :wink:

Slemme menssmerter :evil: får dope meg ned på smertestillende, men det pleier egentlig ikke å funke :-?

Æ, kom nettopp på en drøm jeg hadde i natt. Drømte at jeg prøvde hasj!

Det værste av alt var at jeg og en fyr jeg kjenner som hasjer, (nei, ikke eksen min, en annen) røyka under en ungdomsgudstjeneste. Røyka hasj i kirken! Tok bare to trekk tror jeg, men ble skikkelig fjern.

En merkelig drøm.. Skjedde ganske mye merkelig egentlig.

Rart at jeg plutselig kom på den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gushimalla, nå er det på tide å få lagt seg gitt.

Får aldri tid til å legge meg jeg, så typisk meg.

Nettopp bakt scones faktisk :ler:

De ble kjempegode. Helte oppi litt av hvert - vips! Scones ala Fisk. No receipe needed :-)

Troja var kjempebra! Ble så fascinert av de slosskampene, spesielt de 1 mot 1. Og Brad Pitt.. Damn for en kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, Lilleputt :)

Håper pølseselgingen gikk bra.

DEilig å være hjemme igjen. Vurderte faktisk å bli hjemme. Hadde bestemt meg for det en stund også, men fant ut at jeg kom til å kjede vettet av meg her hjemme. Men det er så ork, ta på bunad og søljer, også tråkke rundt i en by hvor det er fullstendig kaos.

Selvfølgelig er det litt koselig og.. Men veldig slitsomt.

Var i byen med 4 venninner. Vi har alle ulike bunader, så vi er litt av et syn. Ble en smule lei av : Kan me teik a pikter of ju?

Men litt morsomt var det og, oppstilt på rekke med en asiater i mellom oss :ler:

Orket ikke være så lenge i byen, 2 timer holdt for meg.

Nå gleder jeg meg til middag, skal ha and! Det er det ikke ofte jeg spiser gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagboken min er slettet. jeg skal starte en ny en, jeg følte at jeg ga ut altfor mange detaljer om meg selv som jeg ikke har lyst skal ligge på nettet .. hvis du skjønner :)

Så bra at du har hatt det koselig, selv om det kan være no stress å ta på seg bunad og alt sånn. and spiste vi i går, det er kjempegodt! vi skal grille vi :-)

:hjerte: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er så herlig å grille. Har ikke gjort det ennå i år jeg :-?

Kanskje vi kan grille når du kommer hit? :-)

Anden smakte greit nok. Er egentlig ikke noe stort fan av kjøtt har jeg funnet ut, spiser minimalt av det. Liker mye bedre det rundt jeg :-)

Skjønner ikke hvorfor jeg har en så grusom hodepine.. Lenge siden jeg har hatt sånn skikkelig dundrende vondt. Tok nettopp to ibux, men tviler sterkt på at det funker.

Har begynt å savne N skikkelig.. :-(

De første dagene etter bruddet, gikk egentlig greit. Alt var bedre enn da jeg ikke visste.. Men nå, nå er det tomt og trist. Det er grusomt å se kjærestepar som er glade i hverandre.. Får lyst til å sette meg ned å grine.

Jeg vet jeg fortjener bedre enn han, men likvel.. Det er ikke så enkelt å styre over følelsene sine.

DEsverre.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Uffe. *stor klem* :klem: Vet at det er en vond følelse, har vært der selv. Faktisk så går det over, men det er vondt når det står på. Kan ikke annet enn å si at jeg tenker på deg og sende deg en kg-klem og en blomst. :dagensrose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå har jeg startet ny dagbok igjen! så nå er du velkommen :)

Ellers så er det jo bare 2 dager til jeg kommer og kveler deg med en god klem :wink:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisk.

Sender deg en GOD :klem: herfra.

Kjærelighets sorg er kipe greier, det vet jeg alt om. Men det finnes en sol bak alt det mørke.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir deilig med en skikkelig Lilleputtknusekos :-)

Føler meg litt bedre i dag.

Så på film med en venn av meg i går kveld, ble i litt bedre humør.

Har bare vært på skolen i tre timer i dag, har forbredelsesdag til eksamen. Tenk, det er i morgen.. :-? Men egentlig gruer jeg meg ikke. Liker sånn heldagsprøver jeg.

Har trent i dag også! :-) Trente hardt i 1 1/2 time rett etter skolen. Nå skal jeg jobbe masse med matte, og så skal jeg trene igjen i kveld, aerobic. Herlig!

Kjenner også at Fontexen begynner å funke. HAr ikke trangen på samme måte, det jeg sliter mest med nå, er at det har blitt "en vane".

Men nå ser det i alle fall lysere, jeg har et mye støre håp om å bli frisk, tror ikke veien dit er så altfor lang lenger heller.

Jeg vil legge på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink! :-)

Trent to ganger, og lest og øvd masse til mattetentamen i morgen.

Tror det kommer til å gå greit..

Blir så deilig å bli ferdig. Ikke mer matte før sommeren! :-) Herlig.

Og så, så kommer Lilleputt til Oslo på torsdag :hoppe:

Nå slapper jeg av med to knekkebrød og C.S.I. før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med eksamen!

Det ver deilig, fri helt frem til mandag.

Følte at eksamen gikk helt til helvete.. :-? Men svarte da på alt, så får se.

Skal snart trene, også skal jeg til en venn av meg i kveld. Det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fisk..

Har ikke fått vært her på en stund, ser det har skjedd endel hos deg siden sist. Håper du har det bra. :) Du får i alle fall ha en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, Marigull :)

Æsj, i morgen får jeg ikke trent.. :-? Treningsstudioet er stengt. Men men, kunne jo godt en lang og deilig tur eller jogget, men rekker det egentlig ikke, orker ikke stå opp så tidelig :ler: Treningsstudio er det liksom litt lettere å komme seg på.

Trente altfor hardt i dag :-? Har det med å presse meg litt for mye. Men men.

I morgen skal jeg på fotoshoot med 5 andre jenter og 3 gutter for en kjent fotograf.. Gleder meg!

Var ute og kjørte i dag, skulle til en venn av meg. Forbi meg kjører plutselig N.. Trodde jeg skulle falle av sykkelen. Helt jævlig.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...