Gå til innhold

LP-tråd

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ikke frisk, men veldig mye bedre. Fra å være sengeliggende før jeg dro (fjor høst), ble jeg så bra at jeg startet på min mastergrad igjen i høst + giftet meg. Men kroppen var ikke klar for alt det på en gang og jeg ble i dårligere form av det hele, og måtte avbryte studiene. Bryllupet kom jeg meg så hvidt gjennom... Nå skal det også sies at jeg fikk et virusutbrudd to uker før bryllupet som "ødela" for alt.

MEn før det var jeg i stand til å gå 30 min til og fra uni hver dag, ha forelesninger og trene i pausene. Følte meg helt supert og var lykkelig over å ha startet på studiene igjen. Etter bryllupet har jeg blitt bedre og bedre. Men det er et stykke igjen før jeg er på formnivået jeg var på i sommer/høst. Så nå er det bare å praktisere LP igjen for fullt :)

Gjest har ME selv
Skrevet

Lovinda82 - klarer du å starte opp igjen med LP eller synes du det er vanskelig å komme igjeng igjen?

Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig å starte opp igjen ja. Det var mye lettere rett etter kurset. Føler jeg må ha litt bedre selvdisiplin og passe på at jeg gjør LP hver gang jeg trenger det. Men en fremgang har jeg hatt de siste ukene, og det er at jeg i alle fall gjør LP på alternativ vis, altså ikke på gulvet (vanskelig å forklare), så første skrittet er tatt føler jeg :) Jeg trur også at jeg etter den gode perioden min vegret meg mot å gjøre LP, fordi jeg forbandt LP med å gjøre ME. Og ME ville jeg holde meg langt unna! Så det satt litt inne å skulle begynne påan igjen.

Gjest har ME selv
Skrevet

Skjønner den Lovinda 82

Har tatt kurste selv, og ikke brukt LP på en stund. men tenkte å begyne igjen mere aktivt for å se om bedringen kunne komme seg mer.

Bruker ikke firkaneten på gulvet jeg heller, men min coach mente at det gjorde ikke noe så lenge jeg "gikk runden" i hodet og sa de rette tingene på "hver post". (regner med at du forstår)

Lykke til da Lovinda !

Håper du får det til !!

Skrevet

Lykke til, til deg også :)

Jeg gjør også LP i hodet og med fingene, i stedet for firkanten. Det synes jeg er greiere, virker som jeg har en liten sperre for å stå i firkanten på gulvet, men å gjøre det i hodet har funket greit i det siste... Må bare huske å gjøre det hver gang behovet dukker opp.

Men det var en grei start å ha som mål at man skulle gjøre LP en gang om dagen. Da får man brudt evt sperrer ;)

Gjest har ME selv
Skrevet

det var lurt å ta LP en gang om dagen.

retter du det inn på noe spesielt område(problem), eller mere generellt på energinivå?

Skrevet
HER ER LP TRÅDEN!!!

Du sier ikke det.

Husk innestemmen ;)

Skrevet

Neimen helt ærlig hvorfor er ikke dette et sted hvor dere som har vært på LP kan diskutere dele erfaringer, gi tips og råd tilhverandre?

Hvorfor er dere så opptatt av å fortelle om Lp til oss som ikke har vært på LP?

Det kan jo virke som at dere bare ønsker å drive reklame for kurset til oss som ikke har vært på LP kurs.

Kan ikke vi som ønsker å slippe alt dette maset få være i fred fra dette LP maset så kan dere heller snakke her sammen med likesinnede?

Er ikke det en grei deal?

Skrevet

Jeg ble så lykkelig etter at jeg lærte LP.

Og jeg er på vei til målet.

Ingen vet hvilken person jeg har som mål.

Skrevet
Neimen helt ærlig hvorfor er ikke dette et sted hvor dere som har vært på LP kan diskutere dele erfaringer, gi tips og råd tilhverandre?

Hvorfor er dere så opptatt av å fortelle om Lp til oss som ikke har vært på LP?

Det kan jo virke som at dere bare ønsker å drive reklame for kurset til oss som ikke har vært på LP kurs.

Kan ikke vi som ønsker å slippe alt dette maset få være i fred fra dette LP maset så kan dere heller snakke her sammen med likesinnede?

Er ikke det en grei deal?

god ide - men la da tråden få være ifred for andre kommentarer.

Skrevet

Jeg jobber med spesielle ting også ja, f.eks å bli avslappet når man skal sove eller når man er stresset, evt for å fjerne hodepine. Bruker det på energi når jeg skal i butikken eller sitter hjemme og kjenner energinivået synker.

Skrevet

Jeg ble helt frisk etter LP, men så starta jeg fulltid på skolen, og etter jeg fikk en kraftig forkjølelse, ble jeg syk igjen.. prøver å bruke lp mye nå, men har ikke blitt mye bedre..

Gjest Gjest_Lovinda82_*
Skrevet

Det var som å lese om meg SIFA. Var så og si 100 % frisk i sommer og startet på studiene fulltid i høst. Fikk så influensa eller et annet virus og ble slått ut i noen uker. Det skjedde bare en mnd etter studiestart og jeg har vært i redusert form siden. Men denne uken har jeg faktisk startet opp med LP igjen :) Ser store forandringer sammenlignet med bare for to uker siden.

Skal forresten ta kontakt med coachen min og høre hva som egentlig skjer når jeg får virus eller infeksjon, for det samme har skjedd to ganger siden kurset i fjor.

Skrevet

Å, Godt det ikke bare er meg!

Har du blitt helt frisk etter lp?

Jeg får ikke til å bruke LP i hverdagen.. Er ikke ting jeg virkelig brenner for å gjøre nå. I London var det jo masse jeg ville!

Hvordan bruker du LP nå? Hadde vært ålreit med noen tips:) Studerer eller jobber du noe nå?

Skrevet

Hei.

God Jul.

Det er ikke lett å få tid til LP med så mange folk rundt seg hele tiden.

Er det andre som har problemer med det?

Har dere et eget rom hvor dere går for å få fred?

Skrevet

Nei.. det er ikke lett! Det hjelper å være alene.. Gå på toalettet eller noe. Blir liksom bare halvferdig når det er folk rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...