Gå til innhold

antall julekort


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pupsilure

Ingen. Da jeg ikke helt ser poenget med å gjøre det :) (hvertfall ikke med de masseproduserte kortene min mor har sendt ut i alle år, der det kun står "god jul og godt nyttår" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sol_*

Skal sende/gi 6-9 stykker. Men jeg skriver personlige ting i kortet til dem da, fordi det er personer som betyr mye og et til lillesøster som stadig klager til min mor "jeg skulle ønske jeg hadde ei storesøster som er mer glad i meg". :sjenert: Jeg er visst ikke så god til å vise følelser! (Hun er 12 og jeg er 18...men jeg bor på østlandet og hun hjemme, på vestlandet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Jeg sender rundt 30. Noen skriver jeg masse på, andre mindre, og enkelte får bare god jul og godt nytt år.

Men alle får et fint bilde av de tre rampete, søte guttene mine. Og de skulle bare visst hvor mange bilder vi måtte ta for å få ett fint! :ler:

Jeg synes selv det er veldig hyggelig å få kort selvom det bare står god jul og godt nytt år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 stk men bare skrevet 2 av dem. Jeg må få gjort dette i helga og sende det på mandag tenkte jeg.. fristen for julepost er 16.12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca. 40 på lista. Synes det er veldig hyggelig både å sende og å motta juelkort. Prøver å skrive litt personlig på hvert kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender ca 15 julekort.

Jeg synes det er kjempestas å få julekort med en personlig hilsen. Men kort med bare god jul og godt nytt år er også veldig koselig å få. Det viser at avsenderen har tenkt på oss og ville sende oss en oppmerksomhet til tross for at h*n ikke er så flink til å skrive ned masse personlige ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 stk men bare skrevet 2 av dem. Jeg må få gjort dette i helga og sende det på mandag tenkte jeg.. fristen for julepost er 16.12!

Det er jo ikke akkurat en frist da. Men en anbefalt grense for å være på den sikre siden. :)

Jeg er en somlekopp så jeg får sjelden sendt verken gaver eller kort før rundt den 20. Likevel har det alltid kommet fram i tide.

Men skal prøve å få årets julepost avgårde tidligere. (Det har jeg sagt hvert år, får håpe dette er året da jeg skal lykkes!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet ca. 20stk i år, skriver litt i alle. Syns ikke det gjør noe å sende dem ut litt tidlig, noen sender tidlig, andre sent, på den måten får man kortene spredd utover desember måned :)

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke telt over, må få skrevet dem i løpet av helga nå! Men et sted mellom 25 og 35 tenker jeg. Skriver litt i alle. Ser at vi får færre og færre julekort, men jeg synes det er kjempekoselig å sende og å få kort og håper at denne skikken ikke dør ut.

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Husker ikke antallet, men vi sender ganske mange. Synes det er veldig koselig å få julekort.

Vi sendte de på torsdag.

På jobben har jeg signert 300 julekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble 37 julekort i år. Selv om det er slitsomt der og da - fordi jeg er dårlig til å planlegge og derfor tar alle på en kveld - syns jeg det er en koselig tradisjon som jeg vil holde fast på. Dessuten så tror jeg mange av de som får kort, syns det er koselig. I hvertfal gjør jeg det, og jeg kan forvente å få uten å sende sjøl kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...