Gå til innhold

Slår dere av?


Gjest Lykkeliky

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky

Slår dere av julebelysning som f.eks. stjerne og staker når dere er borte/legger dere? Hjemmefra er jeg vant til at de står på hele tiden men min mann mener de er veldig brannfarlige og må slåes av (Han har vært brannmann...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrur dem av for sikkerhets skyld. Syns de kontaktene man plugger inn blir så varme. Men husker at vi hadde som tradisjon at de alltid stod på - natt og dag.

Det er jo koselig når de står på hele tiden, men,men....ikke fullt så koselig å våkne til røyklukt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skrur vi også av alt. Tar ikke sjansen på at det kan begynne å brenne. Veldig koselig når det står på, men hører så altfor ofte om julepynt som har begynt å brenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at vi ikke skrur av lysestaken eller stjerna om natten.. Burde kanskje begynne med det?

Men når vi drar bort over natten så skrus de av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker ut alt før jeg legger meg, og setter de ikke i igjen før jeg er tilbake fra jobb dagen etter :)

Ja det er kjempekoselig med lysene på, men hva er poenget med å ha det koselig i stua når du sover? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi slår av den syvarmede lysestaken, for jeg har en uggen følelse for sånne små pærer. Men i adventsstjerna er pæra av samme type som i andre lamper vi har, og vi skrur jo ikke av alle lys når vi er borte. Ei lampe står alltid på i stua, og nå i adventstida er adventssjerna alltid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skrur av, ja. :) Og av og til glemmer jeg å slå de på igjen :sjenert:

Har egentlig alltid pleid å ha de på hele tiden, men i år slåes de av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slår dere av julebelysning som f.eks. stjerne og staker når dere er borte/legger dere? Hjemmefra er jeg vant til at de står på hele tiden men min mann mener de er veldig brannfarlige og må slåes av (Han har vært brannmann...)

Vi slår det ikke av, men burde kanskje gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slår av når vi ikke er hjemme og når vi legger oss. Jeg er egentlig vant med at adventsbelysningen står på hele tida, men samboer er veldig opptatt av brannsikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...