Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #1 Del Skrevet 9. desember 2008 Er selv mann, men skriver alltid anonymt og bortsett fra denne tråden har jeg aldri nevnt at jeg er mann. Så har vi disse som skal fortelle hele verden hvilket kjønn de er, og prøver å være frekke og "morsomme" med jentene her i håp om å få seg et nummer. Disse er patetiske, og ufattelig forutsigbart kåte. Slutt å tenke med hodet dere har mellom beina, alle gjennomskuer dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 9. desember 2008 #2 Del Skrevet 9. desember 2008 Faen du har avslørt oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 9. desember 2008 #3 Del Skrevet 9. desember 2008 Så det er derfor jeg skriver her ja... har liksom aldri helt forstått det selv... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. desember 2008 #4 Del Skrevet 9. desember 2008 Så det er derfor jeg skriver her ja... har liksom aldri helt forstått det selv... Takk Ja, der kan du se. Mannsgris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 9. desember 2008 #5 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, der kan du se. Mannsgris! Om samboeren finner ut dette sliter jeg tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 9. desember 2008 #6 Del Skrevet 9. desember 2008 Om samboeren finner ut dette sliter jeg tror jeg... Hun vet selvfølgelig dette allerede og surrer deg inn i et enda verre nett her inne sammen med alle oss kvinnelige forumister. Sammen skal vi ta rotta på deg din grabukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 9. desember 2008 #7 Del Skrevet 9. desember 2008 Dette er skummelt... spesielt med tanke på at hun har bruker her inne selv Kanskje jeg skal bli gjest isteden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 9. desember 2008 #8 Del Skrevet 9. desember 2008 Dette er skummelt... spesielt med tanke på at hun har bruker her inne selv Kanskje jeg skal bli gjest isteden? Vi må nok alle bli gjester nå. Vår hemmelig plan om og få alle kvinnene på kvinneguiden i seng. Er jo avslørt. Så ja du må nok det. Skjul deg til det er trygt å komme ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 9. desember 2008 #9 Del Skrevet 9. desember 2008 Best det ja... Snakkes når ting roer seg da... PM meg om det blir forandring i planene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 9. desember 2008 #10 Del Skrevet 9. desember 2008 Best det ja... Snakkes når ting roer seg da... PM meg om det blir forandring i planene da Det skal jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna Skrevet 9. desember 2008 #11 Del Skrevet 9. desember 2008 Og jeg som trodde du ikke var som alle andre, Tidemand. Nå må jeg nesten vurdere sexnekt her. Også selvsagt må vi skaffe oss en kjeller, slik at jeg kan mure deg inne, så jeg er sikker på at du ikke får deg fitte andre steder. Uten internettilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 10. desember 2008 #12 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 10. desember 2008 #13 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konservativ Mann Skrevet 11. desember 2008 #14 Del Skrevet 11. desember 2008 Min målsetting med dette forumet har hovedsaklig vært å finne og reparere feminister. Det viser seg imidlertid at feminister, i likhet med sosialister (disse to logiske feilslutningene av noen "ideologier" går gjerne hånd i hånd), har en nærmest absurd motvilje mot å få korrigert sine vrangforestillinger. Kampen om å trenge igjennom de tykke hodene til medlemmene av de nevnte grupperingene går imidlertid videre med uforminsket kraft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2008 #15 Del Skrevet 11. desember 2008 Min målsetting med dette forumet har hovedsaklig vært å finne og reparere feminister. Det viser seg imidlertid at feminister, i likhet med sosialister (disse to logiske feilslutningene av noen "ideologier" går gjerne hånd i hånd), har en nærmest absurd motvilje mot å få korrigert sine vrangforestillinger. Kampen om å trenge igjennom de tykke hodene til medlemmene av de nevnte grupperingene går imidlertid videre med uforminsket kraft! Jeg syns du er søt jeg, konservativen! På en særs maskulin måte, selvsagt, og dette kommer fra en kvinne, ikke en feminist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 11. desember 2008 #16 Del Skrevet 11. desember 2008 Er selv mann, men skriver alltid anonymt og bortsett fra denne tråden har jeg aldri nevnt at jeg er mann. Så har vi disse som skal fortelle hele verden hvilket kjønn de er, og prøver å være frekke og "morsomme" med jentene her i håp om å få seg et nummer. Disse er patetiske, og ufattelig forutsigbart kåte. Slutt å tenke med hodet dere har mellom beina, alle gjennomskuer dere! Busted! Ja, ja, det måtte jo skje før eller siden. Får finne meg noe nytt å gjøre fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konservativ Mann Skrevet 12. desember 2008 #17 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg syns du er søt jeg, konservativen! På en særs maskulin måte, selvsagt, og dette kommer fra en kvinne, ikke en feminist! Søt!? Ender og pusekatter er søte; jeg er en knallhard faen, skal jeg si deg! Jeg tør minne om straffeloven § 247: Den som i ord eller handling optrer på en måte som er egnet til å skade en annens gode navn og rykte eller til å utsette ham for hat, ringeakt eller tap av den for hans stilling eller næring fornødne tillit, eller som medvirker dertil, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år. Er ærekrenkelsen forøvet i trykt skrift eller i kringkastingssending eller ellers under særdeles skjerpende omstendigheter, kan fengsel inntil 2 år anvendes. Du beveger deg med andre ord farlig nær kanten, frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. desember 2008 #18 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg vil med dette gjenta innlegget mitt over... Forøvrig vil jeg få uttrykke min uenighet i at ender er søte... De er onde små kryp. På tross av å mene dette vil jeg ikke bli omtalt som sosialist. At du er søt, hevder jeg fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konservativ Mann Skrevet 12. desember 2008 #19 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg vil med dette gjenta innlegget mitt over... Deres manglende samarbeidsvilje er notert og vil bli påberopt i en eventuell privat straffeforfølgelse vedrørende ærenkrenkende uttalelser hva angår min påståtte "søthet". Forøvrig vil jeg få uttrykke min uenighet i at ender er søte... De er onde små kryp. Aner jeg en pågående tvist mellom deg og en av dyrerikets mest sjarmerende skapninger? På hvilken måte har disse krabatene forulempet deg, om jeg tør spørre? På tross av å mene dette vil jeg ikke bli omtalt som sosialist. Å omtale noen som sosialist uten at dette medfører riktighet, må helt klart anses som ærekrenkende. Ordet "sosialist" er sterkt nedsettende, og ved å bruke en slik betegnelse beskylder man (implisitt) vedkommende for å være retardert. Jeg har derfor full forståelse for at du ikke ønsker å bli stemplet som en sosialist, og skal ta dette til full etterretning. At du er søt, hevder jeg fortsatt. Jeg blir vanæret igjen og igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #20 Del Skrevet 12. desember 2008 Å omtale noen som sosialist uten at dette medfører riktighet, må helt klart anses som ærekrenkende. Ordet "sosialist" er sterkt nedsettende, og ved å bruke en slik betegnelse beskylder man (implisitt) vedkommende for å være retardert. Jeg har derfor full forståelse for at du ikke ønsker å bli stemplet som en sosialist, og skal ta dette til full etterretning. Fulgte ikke med i timen eller prøver du å være morsom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå