Gå til innhold

Julegave til kjæreste/samboer/mann


Muffinsdilla

Anbefalte innlegg

Hvert år er det en julegave som er ekstra vanskelig. Det er til den personen man setter mest pris på her i verden. I år som andre år har jeg tenkt mye på hva jeg skal kjøpe til kjæresten min.

Her har jeg listet opp alt jeg tror eller vet han ønsker seg. Håper noen blir inspirert, og kommer med sine gode ideer!

Doppler av Erlend Loe

The Julekalender på DVD

Tøfler (Etter hans ønske, han er misunnelig på mine. For jeg fryser aldri på beina)

The Dark Knight på DVD

God og varm lue

Bilder av oss, til å sette inn i ett album han har fått tidligere

T-skjorter med morsom tekst eller bilde

Gode varme gensere

Div. tegneseriebøker, M, Pondus osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I løpet av året har jeg notert meg disse ønskene fra min kjære:

Prison Break, sesong 2 og 3 (DVD)

Tappetårn til øl

Brusmaskin (mimring fra barndommen? ;))

Strykefrie skjorter

Kikkert til båten (finnes visst en som tåler å falle i vannet og har kompass på..)

Cognac glass

T-skjorte med morsom tekst var forresten en god ide, Byggejenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått to ønsker av min samboer:

1 Samekniv (han har ikke sagt at han ønsker seg, men jeg VET han har tenkt å kjøpe ;) )

2 Armbåndsur

Det er stor sjanse for at det blir det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har jubileum på lørdag og skal jeg kjøpe film, et fotoalbum med 150 bilder (har jeg fått ordnet) og to bb-boxere..

Så til jul er jeg litt lost, fordi jeg kan jo ikke akkurat kjøpe det samme.. hehe..

Men vurderer å kjøpe ham en fin genser (vi har grense på 500 kr), fordi han ønsker seg alltid klær i gave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe noe til huset siden han nettopp har skaffet seg leilighet! :) I tillegg har jeg kjøpt noe til oss begge, som vi kan more oss med.... Hihi...

Vil ikke skrive hva her fordi han kan lese det, og fordi det andre er litt personlig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt litt på å kjøpe noe vi kan kose oss med i jula. Noe til oss begge, hehe! Men vet ikke helt hva det blir. Må nok ta meg en tur på Kondomeriet eller lignende når jeg er i Oslo! Det kan bli gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi legger julegavepengene i en langhelg på nyåret vi... Etter 14 år sammen er ikke fantasien når det gjelder gaveinnkjøp på topp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alltid mannen er den enkleste å kjøpe til. Han kjenner jeg så godt at jeg vet hva han liker, og hva han har.

Årets julegave blir mest sannsynlig en Ipod nano. Han har ikke mp3 spiller fra før, og har begynt å pendle til jobb.

Ellers er det alltid en haug med DVD'er og CD'er jeg kan kjøpe. Han ønsker seg også bøker av Gert Nygårdshaug.

Vurderer også å kanskje bytte ut iPoden med konsertbilletter til Australian Pink Floyd i Oslo Konserthus, men har ikke bestemt meg helt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda flere ting:

-T-skjorter fra Probat.no eller Håkki er jo alltid en slager :)

-Brettspill fra spillskrinet.no

-Spill til playstation/pc/xbox osv.

-Trener han, kan du gi armbånd til mp3 spiller, eller en ipod shuffle som er bitteliten og koster 3-500kr.

-Har han et favoritt fotball-lag har de helt sikkert supporterutstyr man kan kjøpe

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funderte på å kjøpe julegave til Elskeren.. Men det stilige smykket jeg har sett på skriker "kjærestegave" så jeg er blitt enig med meg selv om at DET skal han i hvertfall ikke få.. Dagens plan er derfor en "kosekurv" med Sjampis, stilig boxershorts, Tracy Cox bildebok, vaniljesaus, duftlys, massasjeolje - og en lapp om at jeg mer enn gjerne deler en helaften med han om han ønsker å dele innholdet med meg! Det stemmer litt bedre til der vi er i vår hverdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er pakkene min Kjæreste får i pakkekalenderen sin i år:)

1.Sjokoladekalender

2.Surprise middag

3.Massasje Olje

4.Gavekort på Massasje

5.Cd'er til bilen

6.Rødt blonde undertøy til meg;)

7.Film+popcorn

8.Frokost på senga (tilgode)

9.Lovehears

10.Bilblad

11. 11 grunner til at jeg elsker han

12.Godterihjerter

13.Bake-date (lucia)

14.Film+sjokolade

15.Julebrus

16.Bilde av oss i ramme

17.Julemarsipan

18.Flax-lodd

19."fake" tattovering (Fordi han ikke får lov til å ta en ekte)

20.Nøkkelring med mitt og hans navn

21.Bok om kamasutra

22.Gavekort på meg!

23.Shotte-glass

24.Lommelerke som graveres inn

Håper det hjelper noen av dere som kanskje ikke er ferdig enda! Veldig vanskelig å finne ut hva man skal i må jeg si! Men han blir jo utrolig glad daa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jolly Jumper

I år er planen å kjøpe et klekkelig gavekort på Platekompaniet. Har en kjæreste som elsker musikk, men det har ikke blitt så mange nye innkjøp etter at vi fikk barn, lån, hus og bil :fnise:

Tidligere år har han fått:

- VIF-sesongkort

- Et smykke som alle i "min" familie har

- Konsertbilletter

-DVD-spiller

- Spill

- Kjærestetur

- Kaffekopp på Statoil

- Almanakk

- DVD'er

- Brente CD'er

- Pokersett

Det var det jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...