Gå til innhold

julepresang og 1-årspresang til kjæreste


tinky_winky

Anbefalte innlegg

hei!

Vet dette er et spørsmål mange har stilt mange mange ganger før, men.. Jeg trenger litt tips til en julepresang og 1-årspresang til kjæresten min. Vi har 1-årsdag på nyttårsaften (eller...1.januar..) så det kan godt være en kombinert gave Happy.gif Så derfor kan jeg bruke litt penger på den Happy.gif

Tingen er bare at han er i militæret og skal være der til juli...Og han har lite perm og sånn, så det hadde egentlig være litt kjekt om han kunne få noe som ikke blir liggende "på vent" i et halvt år... Har tenkt på å kjøpe klokke til han, men føler det er litt "uoriginalt" på en måte... Så om noen har noen andre tips setter jeg veldig pris på det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen her, jeg og samboeren min har også ett års dag på nyttårsaften :yvonne:

Jeg har kjøpt to sølv dogtags, en til hver av oss, med navnene våre + datoen vi ble sammen inngravert til 1 års gave, i tillegg til en gavekurv med sjampis, sjokolade og nøtteblanding, en boxershorts, duftlys, massasjeolje ol sånn at vi kan ha en fin kveld sammen!

Har også kjøpt en bilderamme der jeg skal male på navnene våre, og påskriften "på vår ett års dag". Der skal jeg sette inn et bilde vi forhåpentiligvis får tatt iløpet dagen :gjeiper: Som ett minne det da, kan være gøy om 10 år:D

I julegave skal han få diverse ting vi trenger til leiligheten, pluss noen ting han har ønsket seg, forskjellige gadgets ogsåvidere, men det er jo ikke så aktuelt for deg det regner jeg med, siden han er i militæret:)

Håper det kan hjelpe deg litt i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! :D og ååå så koselig at dere og har 1-års dag på nyttårsaften! :D hihi :D

Har klart å finne på litt forskjellig i presanger til han, blir en del småting som pakkes inn hver for seg med en liten forklaring til hver presang (sånn som presang nr 1 får du fordi..blablabla..., osv..) :D Vi tenkte å finne på noe sammen til 1-års dagen, mulig ta en reise eller noe når han er ferdig med militæret :) men han får nok noen småting på dagen også :D

Det med bilderammen var forresten kjempelurt! :) kanskje jeg "tyvlåner" ideen din litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...