Gå til innhold

Julegave til en "gadget"mann ?


minienthe

Anbefalte innlegg

hvorfor er disse gutta så vanskelige å finne på noe til ?

nuvel, mann på 32, jobber med og interesserer seg for data og har det han trenger på det punktet.

han liker som menn flest gadgets men har mye rart av spillkonsoller og duppeditter.

reise/helgetur etc er uaktuellt.

ingen smykketype, liker ikke dilldall.

pris på rundt 1000 kroner.

hjelp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he he, mye moro er mildt sagt. vet du hvordan det er å bestille derfra med leveringstid etc ? er de seriøse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Ipod nano koster ca 1000kr? Har han Ipod fra før får du jo mye stæsj og tilbehør. Kan bl.a kjøpes hos Humac og Apple.no.

Har du flaks har kanskje en yndlingsartist eller band som har konsert på nyåret/våren? Eller billetter til en teaterforestilling/stand-up?

Kanskje er han Pink Floyd fan (han er i rette alderen :) ). Verdens beste Pink Floyd coverband har konsert i Oslo Konserthus i februar - hvis dere bor på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mie Marie_*

Min kjære er av det samme slaget og han har av en eller annen merkelig grunn gått og siklet på en lampe. Philips Living Colors, en liten morsom lampe som skifter farge og ser ganske gadget-aktig ut. Koster fra kr 999 på bohus. Finnes i liten og stor, og svart og hvit. Finnes bilde på nett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er av det samme slaget og han har av en eller annen merkelig grunn gått og siklet på en lampe. Philips Living Colors, en liten morsom lampe som skifter farge og ser ganske gadget-aktig ut. Koster fra kr 999 på bohus. Finnes i liten og stor, og svart og hvit. Finnes bilde på nett=)

Hva heter denne typen din Mie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure

Høres akkurat ut som min :ler: Men min må kjøpe dingsene sine selv, for de må være akkurat sånn og slik :dåne: I år har han kjøpt et skjermkort til 4000 kr, som er julegave, og så skulle jeg kjøpe en billig gave som han får på julaften. (jeg har kjøpt en usb støvsuger til tastaturet hans, blir jo mye smuler der :ler: Hyyyysj)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Ipod nano koster ca 1000kr? Har han Ipod fra før får du jo mye stæsj og tilbehør. Kan bl.a kjøpes hos Humac og Apple.no.

Har du flaks har kanskje en yndlingsartist eller band som har konsert på nyåret/våren? Eller billetter til en teaterforestilling/stand-up?

Kanskje er han Pink Floyd fan (han er i rette alderen :) ). Verdens beste Pink Floyd coverband har konsert i Oslo Konserthus i februar - hvis dere bor på østlandet.

han har akkurat kjøpt seg en ny creativespiller og han hater alt med eplelogo :roll:

musikk er det verre med, ingen jeg vet om som har forestillinger som han liker... sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er av det samme slaget og han har av en eller annen merkelig grunn gått og siklet på en lampe. Philips Living Colors, en liten morsom lampe som skifter farge og ser ganske gadget-aktig ut. Koster fra kr 999 på bohus. Finnes i liten og stor, og svart og hvit. Finnes bilde på nett=)

he he, stilig sak men ikke helt han :)

funderer litt på ei klokke rett og slett, det har han ikke.

klokke og noen morogadgets kanskje ?

Endret av minienthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nevnt før i tråden, men gadgets.no har mye rart. Jeg så også et stativ med masse rare USB-gadgets på Elkjøp. Støvsuger, akvarium, høyttalere osv.

Har du vurdert lego? Han gadgetmannen min er svært begeistret for lego. Lego Mindstorm koster antagelig litt for mye, men vet at dette er den ultimate drømmen for mange store "barn".

Eller hva med en heftig radiostyrt bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...