Gå til innhold

Hvordan bli brun?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest KristinK

Jeg har rødt hår og har som mange andre rødhårde veldig sart og lys hud. Jeg skal gifte meg i august og har allerede nå begynt å ta litt solarium i håp om å få litt farge. Det har vel til dels hjulpet noe, men jeg har en tendens til å alltid bare bli rød og så forsvinner all fargen igjen. Innmari kjedelig når man føler at det ikke hjelper noe.

Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få litt farge?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei! jeg har et råd : kanskje litt sent å komme med det,Men prøv å dra til syden en tur, da vil du etter sydenturen få en helt annen pigmentering i huden.

Jeg har nå i ettertid lettere for å bli brun, og det virker som om solen i syden, aktiverte alle pigmentceller i huden min, for i syden trenger man det, der er sola sterk!

Men for guds skyld, smør deg godt med solkrem hvis du skal til syden, minst solfaktor 15 de første dagene.

Jeg mener å huske at jeg fikk helt sjokk da jeg var i syden, jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så brun, bleke meg, som har strevd med det hele livet....

anonyum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Ikke en gang det hjelper på meg. icon_wink.gif Da vi var i syden i fjor ble jeg riktignok brun der og da, men jeg synes fargen forsvinner så fort igjen.

Nå har jeg tatt solarium fast noen uker og det hjelper heldigvis. Tror jeg bare skal fortsette som jeg gjør og håpe at fargen etterhvert varer og at jeg blir brun og fin før august.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du sånn solkrem som er beregnet på å bruke i solarium?

Slik at en blir raskere brun, og får en finere farge?

De finnes til forskjellige stadier av brunfarge...

Det finnes også oljer som skal brukes i ansiktet...

Selges ihvertfall på det solariumet som jeg har brukt...(brun og blid)

Jeg har også problemer med å bli brun, da jeg er lys i huden og har fregner... noe som har irritert meg i alle år !

Men jeg syns det ble bedre da eg brukte slik krem...

Oljen syns jeg ble for klissete..

Ha det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...